
הזמנתי אלבום , היה ממש קל וכיפי לארגן את האלבום ולהוסיף איורים . משלוח מהיר .

הזמנתי אלבום , היה ממש קל וכיפי לארגן את האלבום ולהוסיף איורים . משלוח מהיר .

תהליך ההזמנה היה די פשוט ומהיר לאחר הרשמה קצרה, והמוצר תואם לתיאור ב-100%. קיבלתי את המוצר בסניף הסופרפארם הקרוב אליי שבחרתי וזה היה ממש נחמד. נעלי עבודה שוות נוחות וגם די יפות במחיר מצחיק.

תענוג לבצע רכישות באתר וואלה שופס...מחירים זולים...מוצרים טובים...ושירות במאת האחוזים כל הכבוד לכם !!! זהו האתר המועדף עלי

האלבום מאוד נוח לשימוש וניתן לשימוש מכל מחשב ללא התקנת תוכנה יחודית תוצאה מהממת וזריזה. מאוד קל לתפעול

המוצר הוזמן דרך אתר וואלה!שופס והיגיע די מהר עם שליח עד הבית. בהשווה למחיר של אותו מוצר בחו"ל המחיר סביר.

אני תמיד קונה מהאתר הזה הוא טוב גם זמן אספקה עד כמה ימים לאחר הקניה

הזמנתי כדור לעיסוי גב. הגיע מוצר איכותי בלוח זמנים טוב ביעילות ובנוחות.מציאת הצוצר היתה קלה ונוחה.

ניתן לתאר את חוית הקניה במילה אחת: " וירטואלית" הזמנתי דונגל וניסיתי ליצור קשר עם שירות לקוחות ואחרי כמעט 40 דקות המתנה ( לא ניתן להשאיר הודעה שיחזרו אליי) התייאשתי. פניתי לממשק ושם אחרי יומיים קיבלתי תשובה שהחבילה בדרך. מפה התחילה סאגאת טלפונים שלי עם פדקס ובוקסיט ואפילו קיבלתי סמס לזמן אספקה. מיותר לציין כי זמן האספקה לא היה כמו שנכתב בסמס אלא כמה ימים אחרי. סך הכל המוצר הגיע לפני הזמן , אך לי היה חסר הטלפון משירות לקוחות לראות שדואגים לי והכל בסדר . אני דאגתי לעצמי במהלך כל הקניה. לסיכום מי שמחפש את היחס האישי אז כאן זה לא המקום בשבילו. מי שמחפש את הקניה הוירטואלית האמיתית ימצא כאן את מבוקשו
שלום רב, מתנצלים על הקושי בקבלת מענה, המוצר נרכש במסגרת מבצעי ה- Black Friday, והעומס בשירות היה רב. אנחנו משתדלים לשקף ללקוח את סטטוס השלוח עד כמה שניתן, וברגע בו הלקוח מעודכן במס' המשלוח הוא יכול לבצע מעקב באופן עצמאי, וזאת לצד הודעות ה- SMS שנשלחות. טענת הלקוחה שההודעות לא שקפו את הסטטוס האמתי של המשלוח ייבדקו אל מול חברת המשלוחים. מפניית הלקוחה עולה שהמשלוח הגיע בזמן ואנחנו שמחים על כך. בברכה, שירות לקוחות וואלה! שופס

שומר נפשו ירחק!!! רכשתי בוואלה שופס ב-26/11/17 מקרר lg ב-4600 ש"ח ,והייסורים שעברתי עד שקיבלתי את המקרר הם מעבר לכל הגיון!! שרות הלקוחות שלהם פשוט מזעזע...המתנה ארוכה של 45 דקות עד שעונים לך...עד שמעבירים אותך למנהל שרות הלקוחות אתה עובר מריטת עצבים...וכשהמנהל כבר עונה לך...ומבטיח לטפל בעניין...מצאתי עצמי מתקשרת שוב ושוב וכל פעם 45 דקות המתנה עד שכבודו יועיל לענות לי!! ביקשתי ממנו להעביר אותי למנכל דורי אך הוא בחזקת "קודש קודשים" אי אפשר לדבר איתו!! בקיצור תיזהרו אחים יקרים שלי , שלא ליפול בידיהם...המון לקוחות מאוכזבים שנותרו ללא מענה..תרשמו בגוגל תלונות על וואלה שופס ותזדעזעו!! אני הולכת להתלונן בבית משפט לתביעות קטנות עליהם!! די!! למה אנחנו שותקים??? למה לתת להם להתעלל בנו?? ומה שמצחיק לאחר כל הסבל שעברתי...המקרר לא הוקלד ברגע ההזמנה...חברת ברימאג מקבלת את ההזמנה שלי רק לאחר שלושה ימים...רק לאחר שבוע ויומיים אני מקבלת את המקרר לאחר המון שיחות ועצבים..מגיע אליי מקרר בדגם אחר...מובטח לי למחרת הספקת המקרר הנכון...אף אחד לא מתקשר אליי כלום!! שוב שיחת טלפון של 45 דקות עד שמגיעה למנהל שרות הלקוחות שמועיל בטובו לעשות משהו...המקרר הגיע אליי בסופו של דבר אך ללא תעודת משלוח וללא תעודת אחריות!! עד היום ה-14/12 לא קיבלתי את האחריות!! וזה רק תמצית הדברים...הייתי בלי מקרר שבוע ויומיים....תיזהרו!! לכו לקנות בחנות רגילה מול אנשים ולא וירטואלית!!! גם אם זה קצת יותר יקר, זה מה שאעשה מעכשיו!! אכזבה גדולה מאוד!! ממני הם לא שמעו את המילה האחרונה!!! זה ייאמר בבית משפט!! מי שרוצה להצטרף אליי להתלונן אולי נעשה תלונה משותפת ונערב עורך דין...אסור לשתוק!!!!! דרך אגב ,הם ניסו "להשתיק" אותי על ידי "פיצוי עלוב" של קופונים...שכדי לממש אותם אני צריכה לקנות מוואלה שופס ב-5000 ש"ח על מנת לקבל הנחה של 200 ש"ח חחחחחח מבינים את העזות מצח??
שלום רב, המקרר נרכש בתאריך 26/11/17, בתקופה בה מוקד השירות היה עמוס מאוד, בעיקר בשל מבצעי הבלאק פריידי. חל עיכוב קל באספקת המקרר ובתאריך 03/12/17 סופק המקרר אך בשל טעות סופק דגם שגוי. מנהל משירות הלקוחות התנצל על הטעות והסביר שידאג להחלפתו וכך נעשה. בתאריך 14/12/17 הצענו לך כפיצוי קופון לרכישה חוזרת באתר בסך 150 ש"ח, אך דרשת לקבל זיכוי בסך 850 ש"ח, פיצוי שאינו סביר. בנוגע לתעודת האחריות, איננו רואים שפנית אלינו בנוגע לכך, אך מבדיקה מולם עלה שהתנהלת מולם ותעודת האחריות כבר נשלחה אליך. מהרגע בו הובן שחלה טעות בדגם שסופק עשינו ככל הניתן על מנת לטפל במהירות, התנצלנו והצענו פיצוי. אנחנו לוקחים אחריות על הקושי בקבלת מענה והתקלה שהייתה אך דבר לא נעשה במכוון, והפיצוי שהוצע סביר בהחלט. בברכה, שירות לקוחות וואלה! שופס

האתר מאוד נגיש ונוח המוצרים באתר איכותיים ותמיד יש אם מי לדבר אם נתקלים בבעיה קיבלתי את הנעליים תוך יומיים ואני מאוד מאוצה הם חמות ונוחות רכשתי לבעלי ולי

שירות מעולה, המשלוח הגיע בזמן המדפים בדיוק במידה הנכונה לאיחסון חומרים שונים, חיסכון במקום - מומלץ

קנתי מוצר אמרו לי שזה יבוא אם כיסוי בפועל זה הגיע ללא כיסוי גם איש המכירות אמר שזה מגיע עם וסט בפועל הגיע ללא וסט חוויה לא כל כך נחמדה גם אמרו camptown ובפועל קיבלתי buffalo cheff מבית camptown אשמח לקבל תגובה.
שלום רב, הגריל שהוזמן אינו מגיע עם כיסוי במתנה, ניתן לראות במכירה עצמה שניתן להזמין אביזרים נלווים בעלות, ביניהם גם כיסוי. בנוגע לדגם חלה טעות סופר במכירה, והוסבר לך טלפונית שהגריל של Buffalo Chef. כפיצוי הענקנו לך קופון לרכישה חוזרת באתר. בברכה, שירות לקוחות וואלה! שופס

חוויה גרועה! רכשנו מדיח כלים, שלחו לנו מתקין מהחברה הלא נכונה שלא התקין את המוצר. התברר שהגיע מדיח ללא תו תקן ישראלי באריזה- ללא חוברת הוראות שימוש בעברית וגם לא אנגלית, ללא תעודת אחרויות וללא שם היבואן או מסמכים בעברית, ללא כבל חיבור לשקע בארץ(הגיע עם תקע ארופאי), ביקשנו חשבונית עם פרטים מלאים על המדיח-קיבלנו תשובה שלא מציינים והוסיפו בכתב יד שם של דגם עם הטעיה באות אחת ...לבסוף, ביקשנו לבטל את הרכישה , לזכות אותנו ולהחזיר את המדיח בהקדם. המתנה של קרוב לשעה לנציג לקוחות, פינגפונג ליבואן שאמור לדאוג לאיסוף המוצר, היבואן זורק אחריות לחברת שליחויות שלא יוצרת קשר...ואיפה וואלה שופס? בנתיים המדיח ממתין בסלון מזה 10 ימים, וגם הכסף לא הוחזר... בקיצור התנערות מאחריות, שירות לקוחות גרוע!

מוצר מאוד טוב, מומלץ בחום, נותן מענה לעשות מנגל בקלות ללא עשן והבשר יוצא באיכות מעולה

ערכתי אלבום 30*30. הממשק היה ידידותי וקל. היו מגוון אפשרויות עריכה והמוצר יצא יפה ובאיכות טובה. ההזמנה הייתה קלה- והמוצר סופק במהירות תוך ימים ספורים

השמיכה שהזמנתי הגיעה במהירות. היא עונה על הציפיות. אני מרוצה מאוד ואמשיך לקנות ב-wallashops כשאזדקק לפריט שיימצא שם במחיר סביר.

הקנייה היתה פשוטה ומהירה. המוצר הגיע בזמן והקבלה היתה מהירה ונוחה. אשמח לקבלת שירות כזה בעתיד.

רכישה קלה ומהירה. המוצר הגיע ארוז בצורה בטיחותית . המוצר יעיל ונח לשימוש. רעיון גאוני

אתר עיקר לרכישה של כל תחומי הקנייה, נוח מאוד, יחסית מחירים אטרקטיביים ובעיקר גיבוי הוגן משירות לקוחות.

קניה קלה, נוחה, אמינות ושרות מצויינים כולל אספקה מהירה כפי שהובטח. לא מאכזב כמו תמיד

ממליץ מאוד למי שמספיק לקרוא חוות דעת לפני ההזמנה שלא יזמין מוואלה שופס כלל, על סמך חוויתי האישית. שירות הלקוחות במקרה שלי היה מחפיר, זמני המתנה ארוכים מאוד לנציג- הזמנתי מוואלה שופס מסך מחשב, הוא לא הגיע בזמן הקצוב (7 ימי עסקים, קיבלתי את המסך רק לאחר 9), ולמרות שסוכם שאקבל את ההזמנה על ידי שליח עד הבית, החבילה הגיעה לחנות הרחוקה מביתי. לאחר המקרה שירות הלקוחות עשה מעט מאוד לעזור, רק ייעץ לי ללכת לאסוף את החבילה בעצמי, שכן אם אתעקש שהחבילה תגיע אלי הביתה יכולים לעבור עוד כמה ימים. הלכתי לאסוף את החבילה, ומשירות הלקוחות לא הוצע שום פיצוי אמיתי או עזרה (נשלחו אלי במייל כמה ימים לאחר מכן מספר קופונים מיותרים וחסרי משמעות עבורי).

אתר נח, משלוח מהיר, הפריט מגיע עד הבית עם שליח לי הגיע תוך יומיים, שווה לבדוק באתר.

המשלוח הגיע באיחור של שבוע. אף אחד לא טרח לעדכן אותנו שיהיה איחור באספקה. אחרי מספר הודעות באתר ושיחות טלפון בהם חיכינו כמעט שעה עד למענה של נציג, הצלחנו לקבל מידע אודות מועד האספקה, שנדחה כל פעם מחדש. בסופו של דבר נאלצנו לגשת למכסה כדי לכבס את בגדיו של בננו התינוק (קנינו את מכונת הכביסה כיוון ששלנו התקלקלה) ולא קיבלנו כל פיצוי עבור כך. בנוסף, ביקשתי במעמד הקניה לשנות את הכתובת בכרטיס הלקוח שהיא ישנה ולא רלוונטית למרות זאת הכתובת הופיעה בחשבונית עבר כמעט חודש ממועד הקניה, השארתי באתר אינספור הודעות ואף אחד לא טרח לחזור אלי או חלילה לענות לטלפון אני לקוחה ותיקה של וואלה שופס ולעולם לא אקנה שם עוד.

אני רכשתי מיקורגל סאוטר ב- 23.11.17 ולמחרת קיבלתי טלפון שרוצים לספק לי את המוצר לירושלים אבל מה לעשות שאני גר במרכז. לאחר מספר שיחות טלפון, עם שירות הלקוחות ( כל שיחה המתנה של חצי שעה), תיקנו את הכתובת וקיבלתי שיחה ביום רביעי 29.11.17 אחה"צ שהם יכולים לספק לי את המוצר רק ביום ושישי ואם אני לא יכול ביום שישי הם ידחו את האספקה במספר שבועות. למרות מספר שיחות עם שירות לקוחות (הם טוענים שאני חוצפן), נכון להיום, לא ידוע מתי המוצר יסופק. לפי חוות הדעת שאני קורא, רק היום, אני מבין שאין לי מה לצפות שהמוצר יהיה תקין. בהצלחה לקונים הבאים.

מוצר איכותי במחיר שווה. ומשלוח בזמן קצר . תמיד ארכוש דרכך ואללה שופס תודה לכם