
התקשרתי לחנות, נענתי מייד ובאדיבות. נשאלתי באופן מקצועי על סוג ראשי הדיו המבוקשים. ההזמנה נעשתה בקלות רבה. הובטח זמן אספקה של 14 ימי עסקים. בפועל זה הגיע בתוך יומיים!!

התקשרתי לחנות, נענתי מייד ובאדיבות. נשאלתי באופן מקצועי על סוג ראשי הדיו המבוקשים. ההזמנה נעשתה בקלות רבה. הובטח זמן אספקה של 14 ימי עסקים. בפועל זה הגיע בתוך יומיים!!

שירות אדיב ומקצועי,מענה טלפוני נעים,ידידותי למשתמש ויעיל, הטונר עובד מצוין והמחיר הכי זול שמצאתי באיזור מגוריי,בקיצור-מרוצה!

הראשי דיו הוזמנו בשבת בערב והגיעו ביום ג' בצהריים בדואר רגיל, פשוט טוב. הראשים נבדקו והיו תקינים לחלוטין. נראת לי חברה טובה.

שרות מעולה וענייני אנשי מקצוע טכניים אשר יודעים לתת שירות מצויין דיו באיכות גבוהה זו הזמנה שניה שלי לאחר שבפעם הראשונה קניתי ישירות בחנות שלהם בר"ג

השירות מצוין קיבלתי אלי הביתה את ראש הדיו די מהר התקנתי אבל הוא לא הדפיס כמו שצריך מיד התקשרתי ושלחו לי מחסנית דיו חדשה ותקינה בקיצור שירות מצוין

לאחר שביצעתי הזמנות מכמה ספקים התרשמתי מפרידיו החבר'ה שם אמינים מקצועיים נחמדים אדיבים ואפשר לסמוך עליהם בעיניים עצומות

הזמנה נוחה באתר, נשלח מהר, אריזה מצויינת, המוצר כפי שתואר, מחיר טוב - בסך הכל חווית קנייה חיובית מאוד.

חנות מצוינת! - קנייה פשוטה וזולה, שירות לקוחות זמין וענייני, משלוח הגיע בזמן. גם ביצעתי שתי הזמנות שונות והם השכילו להכניס אותן לאותה הזמנה. וגם יש מבצע נחמד... בקיצור אחלה חנות.

הגיע מהר ההזמנה מאוד ידידותית שירות לקוחות מאוד נחמד מענה טלפוני מקסים אין צורך בהמתנה הדיו איכותי היתה בעיה ושלחו מייד דיו אחר בלי שום ויכוחים לסיכום ממליץ בחום לקנות אצלם

המשלוח מהיר ביותר לאחר 3 ימים קיבלתי את המוצר שרות לקוחות ענה לי מהר וקיבל את הערותי בקשר להחזרת המיכלים הריקים. אחזור שוב לקנות באתר לא רק בגלל המחיר הזול.

שירות מצויין ויעיל זאת הזמנה שניה שלי והמוצר הגיע תוך מספר ימים, השרות הטלפוני אדיב וענייני לפני הזמנתי הראשונה התקשרתי לשאול שאלות וקבלתי תשובות מדויקות כמו כן בקשתי שישלחו לי חשבונית בפקס וזה לקח להם כמה דקות ממולץ בחום

המחיר היה הזול ביותר שמצאתי, הזמנתי דרך הטלפון, והשירות היה אדיב ומקצועי, המוצר הגיע לאחר שבוע בדואר רשום.

האתר מאוד קל להזמנות.המחירים זולים וראשי דיו איכותיים מאוד וברמה מאוד גבוהה.אני קונה שם קבוע (הערך 15 ראשי דיו עד עכשיו) ועדיין לא היה לי בעיות.אחזור לקנות שם שוב.מבחינתי החנות המושלמת.אין הבדל מהמקורי,שירות טוב ואדיב מהנציגי טלפון

הזמנתי את הראש דיו דרך האתר וקיבלתי כעבור מספר ימים. אני מדפיס עם הראש דיו הזה על בסיס יומי ועדיין כעבור 3 חודשים ההדפסה יוצאת נקייה ובאיכות גבוהה... ממש כמו ראש דיו מקורי של HP.. מומלץ מאוד..אחלה אתר!

התחייבו ל14 ימי עסקים הגיע למחרת. האתר מאוד קל ופשוט להפעלה.לא רציתי לתת פרטי אשראי באינטרנט לכן התקשרתי ונציג טלפון ענה מהר ולא חיכיתי,נתן לי שרות מצויין וענה לי על כל השאלות בסבלנות רבה ובידע רב.המחיר היה הכי זול בזאפ וזה החזיק לי יותר מהמקורי!!! אין מה להגיד פשוט חברה ברמה עולמית. בעקבות זה חזרתי וקניתי שם גם את הזוג המחסנית הצבעונית 6657 שנתנה לי הדפסת מדהימה.יש לי צורך רב בהדפסות בגלל העבודה וזה כבר פעם שישית שאני קונה כל הזמן דיו וכל פעם אני נהנה מחדש.ממולץ לכל מי שרוצה שקט נפשי מחיר טוב ואיכות מדהימה