
רכשתי שני גלקסי A53 - קבלתי שרות אחלה ממנהל הסניף למרות העומס ביום שישי. כול הכבוד!

רכשתי שני גלקסי A53 - קבלתי שרות אחלה ממנהל הסניף למרות העומס ביום שישי. כול הכבוד!

מצויינת קיבלנו שירות מסביר פנים ומקצועי ממנהל החנות אמחר ומשני עובדיו אליאור ואיתמר. מבקשים להודות להם על היחס החם הסבלני והמכיל.

רכשתי מכשיר אצל מיכאל שדאג לי להנחה ולאוזניות מעולות של jbl דאג לי בהעברת נתונים ממכשיר שניגנב אני מאוד מבסוט מכשיר מצויין במחיר מצויין

תודעת שירות גבוהה, יחס אישי, סבלנות. איש המכירות אברהם הוא פשוט חוויית קניה כזו שתגרום לי לחזור לסניף שוב ושוב. תודה רבה

ההזמנה הגיעה לסניף יום אחד אחרי שביצעתי את ההזמנה, והשירות של נציג המכירות הייתה מעולה !

שירות לקוחות מעולה. המלצות כנות וטובות. מיכאל עשה מעל ומעבר כדי לעזור לי לקנות ולהגדיר טלפון חדש. ממש שמחתי משירות לקוחות

החלפתי ל s 22,שלומי מאד עזר ,סינכרן והעביר את כל הנתונים מטלפון אחד לשני והגדיר הכל בטלפון החדש,הכל בסבלנות וחיוך.

אני רוצה לציין שהשירות בגו מובייל רמה אחת מעל כולם. שירות יוצא דופן איכותי מהיר ואמין פשוט יוצא מן הכלל תודה רבה על מכשיר ברמה גבוהה ביותר.

אני מאוד מרוצה שקניתי בחנות בגו מובייל אילת. המחיר היה יותר טוב משאר החנויות ומענה אנושי היה אדיב . המוכר נתן שרות מעולה. אני וחבר שלי מאוד התרשמנו. אני מודה שסלולרי הבא אני מאמינה שאקנה גו מובייל

קניתי פלאפון לילדה שלי הגעתי לחנות והיא הייתה נקייה ומאוד מסודרת התורים עם המספרים עבדו מהר מאוד המוצר שקניתי מאוד איכותי תודה רבה

אתר מסודר וכמובן מענה הווטסאפ זריז מענה מקצועי מהיר וללא קידום מכירות מיותר איכותי ולעניין

רציתי לקנות מכשיר מסוים, ודן המליץ לי על מכשיר אחר, באותו מחיר, עם ביצועים ואיכות יותר טובים! מקווה שאהיה מרוצה מהמכשיר

ממליצה בחום. בדרך כלל קונה ניידים ברשת קבועה והפעם החלטתי לשנות ומזל שכך. ארי מהחנות ברעננה נותן שירות יוצא מן הכלל, מתאים את המוצר לצרכים של הלקוח, אדיב וסבלני.

שירות גרוע... חבילה לא הגיעה אחרי חודש. לקח לי שבוע רק להצליח לתפוס אותם. אחר כך טירטרו אותי עוד שבועיים עד שהצליחו לקבל אישור מהדואר שהחבילה אבדה (ברור לא הגיע כבר יותר מחודש). בזמן הזה סירבו להחזיר את הכסף או להוציא חבילה חדשה. כשהסכימו לשלוח חבילה חדשה, שוב לא הגיעה ושוב הייתי צריך לרדוף אחריהם. שורה תחתונה - לא מתאמצים לעזור, לא עונים/חוזרים להודעות. מאלי אקספרס היה מגיע יותר מהר....
תומר שלום, אנו מאוד מתנצלים על העיכוב החריג. עם ההודעה בדבר אובדן המשלוח בדואר ישראל, נשלח אליך מוצר חדש. אנו ממליצים בחום לקהל לקוחותינו, לבחור במידת האפשר, שליחות באמצעות שליח, או שליחות לנק' המסירה הקרובה לביתכם, זאת על מנת לקבל את המשלוח תוך זמן קצר מאוד וללא עיכובים. בברכה, צוות GoMobile

קיבלתי שירות מהיר ואדיב דן היה מאוד מקצועי ומהיר מאוד, הציע לי אנדרואיד שמתאים לצרכים ולתקציב שלי. ממליץ מאוד

שירות מהיר יעיל ולעניין! מצד שני נותני השירות. נהנה ללכת לשם מכוון שאין תורים יש חניה בשפע ומוצרים זולים.

קיבלתי שירות אדיב ומקצועי מהמוכר ים, שהיה סבלני, ובסופו של יום אפילו חסך לי כסף בקנייה. מומלץ בחום

שירות אדיב מקצועי ומיהר מוצר איכותי מאוד, נוח לשימוש תרומה טובה למחיר, תצוגה יפה עובד זריז.

שירות מעולה, הזמנתי אוזניות וקיבלתי אותן אחרי יום. תודה רבה לבוריס שהיה בסניף והוציא לי את ההזמנה תוך דקות ולאחר מכן הסביר לי בסבלנות רבה כל מה שאני צריך לעשות על מנת להנות מהמוצר כמה שיותר.

שירות אדיב ולא שוחטים במחיר. תמיד מגיעה לשם לקנות טלפונים ומכשירים נלויים. הפעם קניתי שעון הגעתי אחרי כמה שעות כשלא הסתדרתי וסידרו מיד והסבירו בנחמדות וסבלנות.

אני לקוח חוזר (קניתי לי ולמשפחתי מעל 10 מכשירים בשלוש שנים האחרונות מהם), חוזר כל פעם בגלל השירות האדיב, המחירים הנוחים והעובדה שהם נותנים אחריות עם אבא ואמא למכשירים

שירות מצויין!! קיבל אותי בחור בשם אריאל בקניון רננים בחור תותח נתן שירות אדיב ,חייכני ,מקצועי והכי חשוב מהיר . אוריאל תודה רבה על העזרה :)

קיבלנו שירות מקצועי ואדיב. המוכר דניאל ענה לנו על כל השאלות באופן מלא ומקצועי ולא ניסה סתם לדחוף מוצרים אלא לענות על הצרכים שלנו. אין ספק שנחזור שוב לקנות ברשת

רכשנו טלפון סלולרי בחנות באילת. קיבלנו שירות מקצועי, מעולה ואדיב ע"י נציג בשם דן. ממליצה בחום.

אז זה לא הטנגו הראשון שלי בגו מובייל. תמיד היו שם מוכרנים נחמדים. הפעם נפלתי על בחור מיוחד בשם דן. מרוב שהיה נחמד, רק רציתי להמשיך לבזבז כסף. ברצינות אבל, דן אחד המוכרנים הנפלאים שנתקלתי בהם בכלל. חייכן, אדיב, נעים. אם כל המוכרנים היו כמו דן, היה הרבה יותר כיף לקבל שירות בארץ. מעטות הפעמים שאני מרגיש צורך לכתוב על כך ודן הוא פשוט אחד מהמקרים המועטים האלו. תודה רבה לדן!