
ביצעתי הזמנה טלפונית (כי משהו לא עבד באתר) תוך יומיים המקרר היה אצלי, עובד נהדר, מאוד מרוצה.

ביצעתי הזמנה טלפונית (כי משהו לא עבד באתר) תוך יומיים המקרר היה אצלי, עובד נהדר, מאוד מרוצה.

מוצר (תנור) עוד לא הגיע ועברו כ4 שבועות לפני שבוע שהתקשרתי לברר מה עם ההזמנה ענו לי שיש פגם במלאי ולא ייוכלו לספק לי את המוצר אחרי שהתקשרתי כבר 3 פעמים ואמרו לי שהספק יצור איתי קשר. עד עכשיו אני חושב עם שווה לעשות הזמנה חדשה או לחכות 10 ימים כדי לקבל זיכוי
טוביה שלום רב, מתנצלים שכך קרה, לצערנו מקרים כאלה אינם בשליטתו של איש ועלולים לקרות. הזמנתך כבר הועברה לביטול והזיכוי יועבר אליך תוך שבוע. בברכה, שירות וואלה! שופס

האתר נוח לשימוש, מחירים טובים, משלוח מהיר, הגיע לאחר מספר ימים עם שליח עד הבית

המוצר הגיע מהר . האיסוף קרוב לבית. מעיל פליז נראה טוב וחם. שכחו לצרף הטבה שלחם צואר אך מיד תיקנו ושלחו.

מכשיר הטלויזיה שרכשתי עונה על הצרכים שלמו ומעבר. חווית הרכישה היתה נעממה וזריזה, עם זאת אי אילו אי דיוקים של נציגת המכירות תוקנו בהמשך על ידי דירות הלקוחות של וואלה שופס.

ההזמנה באתר קלה ופשוטה, המדפסת הגיעה בזמן, לקחו גם את הישנה למחזור. למרות העומס בשבוע של black Friday

שירות פשוט מזעזע. הזמנתי מסך טלויזיה , עבר זמן האספקה ואפילו לא יצרו קשר. לא ענו בשירות הלקוחות למרות שהתקשרתי המון פעמים. גם פניות באתר לא נענו. זה נכון שהיה בלאק פריידיי והיה עומס אבל זה לא מעניין אותי כלקוח - אם אתם חוזים עומס אתם צריכים להיערך או לא להבטיח זמני אספקה.

קניתי סט מברגות אימפקט של בוש. המחיר היה אטרקטיבי והמוצר מעולה. קיבלתי את המברגות תוך כמה ימים- יותר מהר ממה שהובטח. בסך הכל היתה לי חווית קניה נעימה, ואין ספק שאמשיך לקנות דרך וואלה

לאחרונה רכשתי פעמיים מוצרים דרך אתר וואלהשופס. נוחיות ההזמנה מאפשרת קניה נוחה ובכך אני מאוד מרוצה. בענין ההגעה של המוצרים- המוצר הראשון הגיע מהר מהמצופה לעמדת לוקרים נוחה לי. המוצר השני התמהמה מעט מעל המובטח, אבל הגיע עד הבית ארוז היטב.

מאוד מרוצה מהעיסקה. המוצר סופק במועד ובאיכות טובה. המובילים הגיעו במועד שתוכנן והביאו את המוצר והתקינו אותו ואפילו פינו את המוצר הישן.

לאחר אין ספור רכישות באתר המעולה הזה אני ממשיך לחזור שוב ושוב ולרכוש וליהנות מהמגוון ומקלות השימוש באתר ומפשטות תהליך ההזמנה

שירות גרוע, לא עומדים בזמנים, הסחורה שלי הגיע שבוע אחרי הזמן. לא מומלץ לקנות אצליהם
שלום רב, מתוך מאות משלוחים בשבוע שמגיעים ליעדם בזמן יש אחוז מסוים של תקלות ועיכובים, ובמקרה זה לצערנו סט המזוודות התקבל בעיכוב של שבוע. בקשנו לשוחח אתך אך בקשת שלט נעשה זאת. לא נותר לנו אלא להבהיר שדבר לא נעשה במכוון ולהתנצל בשנית. בברכה, שירות וואלה! שופס

לפי סקר שערכתי, החנות הציע מחיר של המוצר הכי זול בשוק. האתר מציג תיעור ברור של המוצר. תהליך הרכישה קל ומהיר. זמן הספקה כמובטח עיי החנות. שליח היה נדיב וזריז. רכשתי שתי יחידות של המוצר בצבע שונה וקיבלתי בדיוק כפי שבקשתי, ללא טעויות או עיקובים. המוצר יפה, נוח, ושימושי.

לא ענו לי ולא חזרו אליי כשניסיתי להתקשר במשך כמה ימים כל פעם באיזור השעה חיכיתי לפעמים יותר גם פעם אחת מתוך השיחות גם אחריי המתנה ארוכה פשוט נותקה השיחה , ראיתי את המסך אצל היבואן הרשמי ב 120₪ פחות בערך ורציתי לקבל השוואת מחיר או ביטול ולקנות אצל היבואן (משתלם לי גם אם היו לוקחים דמי ביטול 5%) , לא רצו לזכות אותי בשום סכום ועד היום גם לא קיבלתי חשבונית על המוצר אלא רק הזמנה. בנוסף היה רשום שצורת המשלוח היא שליח וקיבלתי את המוצר בשירות בוקס איט בלי שאפילו שאלו אותי לאיזה מקום של בוקס איט אני רוצה את זה , פשוט החליטו על דעת עצמם לפי איזור שקרוב לכתובת שרשמתי למשלוח , יש באיזור עוד כמה מוקדים של בוקס איט ולא חשבו לשאול אותי לאיזה ארצה אולי אחד אחר יותר נוח לי... ובראש ובראשונה כמו שאמרתי זה בכלל היה רשום מוצר שנשלח עם שליח אז פעמיים לא תקין מה שקרה פה! *למען גילוי נאות זה היה בתקופת הבלאק פריידי , אבל! מכל המקומות האחרים שהזמנתי קיבלתי מענה תוך 15-20 דקות גג. לא ציפיתי לשירות נמוך כל כך מחברה כמוכם , ממש מאכזב...
שלום רב, ההזמנה בוצעה בתאריך 23/11/17 ובתאריך 26/11/17 שלחת אלינו הודעה דרך כרטיס הלקוח שראית את המוצר במחיר נמוך יותר. כפי שציינת בתקופה בה נסית להשיגנו היה עומס רב בשל מבצעי הבלאק פריידי ואנחנו מתנצלים על הקושי בקבלת מענה. בתאריך 27/11/17 שלחת הודעה נוספת בה בקשת לתפעל את ההזמנה כפי שהיא וכך נעשה. בנוגע לחשבונית, ברכישה הספציפית הזו החשבונית יוצאת מטעם הספק ח.י. אלקטרוניקה. טענותיך בנוגע לשילוח הועברו אליהם שכן אספקת המסך נעשית דרכם. צר לנו שכל קרה, ברור לנו שזו תוצאה של עומס ואנחנו מקווים שנוכל להעניק לך בעתיד חווית שירות מתקנת. בברכה, שירות וואלה! שופס

שרות מתחת לכל ביקורת. זילזול בלקוח. התחושה היא שהלקוח חשוב לפני שדילם ומרגע שהקנייה בוצעה, אין שום צורך ב״לתת שרות״. התנהלות מבולגנת של החברה, הבטחות שלא מקיימים, ״פיצויים״ הזויים שלא הולמים את מה שהם באים לפצות. משלוחים שלא מגיעים בזמן המובטח וגם לא טורחים להודיע על איחור
שלום רב, מטרתנו היא לספק את כל המוצרים בזמן ולהעניק ללקוחותינו את השירות הטוב, אולם בתקופות של מבצעים, כגון הבלאק פריידי, עם כל ההיערכות מצדנו ומצד הספקים, אחוז מסוים מכלל הלקוחות קיבל את המשלוחים שלו בעיכוב ואנחנו מתנצלים על כך. לו יכולנו לחזות מראש את העיכובים הרי שהיינו מעדכנים את זמן האספקה בהתאם. במקרה זה כפיצוי על העיכוב הענקנו לך קופון לרכישה חוזרת באתר, בתקווה שתינתן לנו ההזדמנות להעניק לך חווית שירות מתקנת. בברכה, שירות וואלה! שופס

מרוצה מאוד!!!חווית קנייה ומחיר מצויין יצאו איתי קשר במהירות וגם שקיבלתי את המוצר ביום שהובטח!

קניתי באתר כמה וכמה פעמים וגם הפעם המוצר הגיע מהר והיה באיכות טובה כפי שהובטח בפרסום.

הזמנתי מקפיא ונאמר לי עליך להיות בבית ביום חמישי 14.12 משעה 9 עד שעה 17 המקפיא יגיע אליך עם התראה של שעה.הגיע יום חמישי ואני מקבל שיחה המקפיא לא יגיע מפני חוסר במלאי.האם זו התנהלות הגונה.ומעל הכל איני יודע מה קורה האם בוטל ?האם ההזמנה בוטלה?וכו וכו.למרות שהשארתי הודעות מספר פעמים לא מועילים לחזור אלי ולעדכן אותי.ממש מזלזלים בלקוחות.איפה האמינות?האם כך מתנהגת חברה שאמורה להיות בעלת מוניטין.ממש התאכזבתי.קראו את זה ויפו בעצמכם.אני כבר הגעתי למסקנה ...היום 21.12 ועדין לא הואילו להתייחס...ממש בושה וחרפה.ובנוסף גם הדיבור הלא יפה והלא מנומס של הנציגה
שלום רב, לצערנו בהזמנה אכן קרתה תקלה והמקפיא לא סופק לך בסופו של דבר. כלקוח ותיק שלנו אתה וודאי יודע שאין זה אופייני אך מתוך מאות הזמנות שמתופעלות ללא תקלות ישנו אחוז מסוים של תקלות. מתנצלים שכך קרה, הזמנתך זוכתה בתאריך 19/12/17. בברכה, שירות וואלה! שופס

בושה וחרפה שרות רע המתנה לנציג טלפוני מעל 40 דקות ואין שירות חזרה אתה חייב להמתין
שלום רב, ביצעת את ההזמנה במסגרת מבצעי ה- BLACK FRIDAY ועם כל ההיערכות למבצע העומס במוקד השירות היה רב, מתנצלים. מבדיקת הזמנתך עולה שלא שוחחת אתנו או כתבת לנו הודעה, כך שאנחנו מאמינים שההזמנה התקבלה והכל בסדר. אם נוכל לסייע בדבר מה אנא עדכן ונתקשר. בברכה, שירות לקוחות וואלה! שופס

שרות מקצועי ומהיר בטרוף, הגעת השליח עד הבית כנדרש ומעבר,,, הזמנתי כבר עשרות אלבומים ואמשיך להזמין רק מוואלה אלבומים, יישר כח. אלבומים ברורים ויפים ובמחירים הכי טובים שיש.

אתר רציני, אמין. קיבלתי את ההזמנה שלי ( מס' הזמנה 5291123) מוקדם יותר ממה שהובטח.זאת לא פעם הראשונה שאני קונה ואני מרוצה!

קניתי לבעלי נעל ספורט אלגנט לגבר של רופקפורט לעבודה. תהליך הקניה היה פשוט ומהיר וקיבלתי את ההזמנה ממש מהר. מאוד מרוצה!

זה שנים שאני קונה ב Walla Shops כל הקניות (בדגים - אלקטרוניקה - מוצרי חשמל - גדגטים) תמיד היו לפי התיאור באתר. המשלחים תמיד עמדו בזמנים - ובקרה שלא תמיד היה לי מענה מהיר . מאוד מאוד ממליצה

ההזמנה הייתה קלה לביצוע, המוצר הגיע בזמן לכתובת הרשומה, לא הייתה כל טרחה ביצירת ההזמנה וקבלתה , והמוצר הגיע בדיוק על פי הפרסום .

קניתי מקלט עידן פלוס דרך האתר התיאור היה מדויק המקלט הגיע מהר מאוד תוך יומיים המוצר עובד מצויין