
רכשתי לפני כ- 4 חודשים מפרי-דיו מדפסת XEROR PHASER 3117. לא רק שהמדפסת מצויינת - השירות היה מעולה, מהיר מאוד ואדיב בצורה נדירה. המדפסת הגיעה בפחות מחצי הזמן שהובטח. החבילה הגיעה מעט פתוחה (ככה"נ תקלה של דואר ישראל), פניתי לחברה והובטח לי שבמידה וחסר משהו באריזה, הפריט ישלח במהירות. בסופו של דבר כלום לא היה חסר אך הופתעתי מהתגובה החמה. בנוסף, אבדתי את החשבונית לאחר מספר ימים ולאחר שיחת טלפון קצרצרה פקססו לי מיד העתק של החשבונית. שירות פשוט מעולה... מומלץ בחום!























