
שרון שירותי מאוד וקשוב, נתן שירות מעולה והציע לי מוצרים בהתאמה לתקציב ולצורך שלי. תודה

שרון שירותי מאוד וקשוב, נתן שירות מעולה והציע לי מוצרים בהתאמה לתקציב ולצורך שלי. תודה

עמית היה אדיב, עשה רושם של ידע ואמינות. עזר להעביר נתונים, להתחל את האלפון, הציע תוספות - בסה"כ אחלה שרות.

שירות מדהים מהמנהל פאול שעזר לי בתחילת היום וגם השירות בטלפון מהמוכר ים שבאמת עזר לי לסגור מה אני רוצה . ועד למוכר כריסיטיאן שבסוף נתן דירות מדהים במכירה ונתן את החשק לבוא לקנות את השעון השני שאני צריך.

רוכש מכשירים אצלהם הרבה אני מקבל שירות מצויין,קיבלתי שירות תיקונים ואביזרים הכל קניתי אצלהם מכשירים והכל ,קיבלתי שירות מצוין ממיכאל שהעביר לי נתונים בלי המכשיר הישן

השירות של דן והצוות בסניף קרית אתא שווה את הקניה, בנוסף לשירות, גם המחיר מאוד אטרקטיבי

אליאור היה מוכר מאוד אדיב ומהיר, דאג לעזור לי ולענות על כל השאלות שלי, מאוד ממליץ

שירות נהדר ואדיב שניתן לי על ידי אליאור. ללא ספק אחזור וארכוש שוב ברשת מהסניף בסינמה סיטי. תודה רבה

איתמר עזר לנו מאוד, עם חיוך ומאוד מובן וכיף. מאוד מרוצה מהסניף ומהצוות, יש יחס אישי וקניתי מהסניף בעבר )הנייד השלישי שלי מהם( וכך פעם היה חווית קנייה מדהימה ואני מאוד מרוצה

דבר ראשון שראיתי כשנכנסתי, היה לקוח ששטף את מנהל הסניף במשך מספר דקות. דן לא נתן לשום שבר לעצור אותו, הקשיב ללקוח, שמר על קור רוח, מקצועיות, ושירותיות. לאחר שסיים ונתן מענה לאדם שלפני, דן התפנה, עם חיוך על הפנים, ומכר לי את האבזרים שביקשתי. המיקום של הסניף על יד סניף איקאה, והמבחר העצום שיש בו, הופך אותו לאטרקטיבי עוד יותר.

אני חייב ןציין לשבח את הנציגים את החנות את הניקיון של הסניף והכי חשוב את המחיר תודה רבה אני בטוח ימשיך להגיע לקנות אצלכם

תוודו להשיג את הכיסויים של הפלאפונים שאתם מוכרים כך שיהיה לנו אפשרות להגן על הפלאפונים באופן מיידי. חוץ מזה היה שירות דיי נחמד ומהיר בלי שטויות.

הצוות בסניף קרית אתא היה מקצועי, אדיב וסבלני, הייתה לנו חוויית קניה מעולה, תודה רבה!

בוריס מנהל החנות נחמד, נעים, אדיב וסבלני חוית קניה נהדרת, מחירים הוגנים, מגוון רחב ממליצה בחום

השירות בחנות הזאת מעולה, באתי לקנות אוזניות וקיבלתי הסבר מקצועי ממוכר בשם מיכאל. בדקנו גם את התאימות של זה לשימוש שרציתי. כל הכבוד!

המוכר אביב בסניף אילת נתן אחלה שירות יצאנו מרוצים מאוד בהחלט נחזור ! ! !

באתי לגו מובייל ובזכות הנציג אביב יצאתי מרוצה מאוד היה אדיב ואכפתי נתן שירות מצוין

קודם כל שאפו ענק לסניף צוות אדיב וחייכן קיבלתי שירות מקצועי מאביב מסניף אילת ידע בדיוק מה אני צריך

ידעתי מה אני צריך תרם הגעה לחנות. המוכר היה אדיב ומקצועי וניסה להשיג לי את מה שרציתי למרות שהדגם לא היה במלאי בסוף. קניתי משהו דומה עם כמה מוצרים נלווים. מאד מרוצה

אני קונה כבר שנים בחנות ויוצא תמיד מרוצה! המחירים בחנות gomobile תמיד טובים יותר ביחס לשוק והשירות מעולה! שמואל, מיכאל ועמית הם המוכרים וכל אחד מהם תמיד יעזור, יסביר וימצא את האופציה המיטבית עבורך. הקנייה זו (סמסונג גלקסי A53) עזר לי נציג בשם עמית שהיה מקצועי מאוד ואדיב! הוא עזר להתאים את כל האביזרים הנלווים לטלפון שקניתי וגם הדביק את מגן הזכוכית במקום. תודה רבה, עמית!!

אחלה שירות ואחלה מחיר. אדוין המוכר מאוד עזר וידע להמליץ לי בדיוק על מה שאני צריך

המוכר היה שירותי ונחמד מאוד החנות הייתה נקיה ומסודרת ההדבקה של המדבקה הייתה מקצועית ומדוייקת

החלפה של מסך לאייפון 11. שרות מעולה ומחיר טוב מאד. מסך חליפי ועובד מצויין. זמן התיקון היה 20 דקות

אני מאוד מרוצה שקניתי בחנות בגו מובייל אילת. המחיר היה יותר טוב משאר החנויות ומענה אנושי היה אדיב . המוכר(מתן) נתן שרות מעולה.

שרות אדיב ומקצועי רכשתי מכשיר סלולרי אצל עובד בשם מיכאל שטיפל בי ממש באופן מושלם

רכשנו טלפון סלולרי. קיבלנו שירות מצויין מאבי. אבי סבלני ומקצועי מאוד, בעל תודעת שירות גבוהה. עזר לנו מאוד. נשוב לקנות אצלכם.