
שירות לקוחות נעים מאוד וזמין , המוצר הגיע תוך יומיים! נכון לעכשיו מרוצה מאוד :)

שירות לקוחות נעים מאוד וזמין , המוצר הגיע תוך יומיים! נכון לעכשיו מרוצה מאוד :)

בכל הפעמים שפניתי אליהם קיבלתי שירות מהיר. הם ייעצו ולא מיהרו רק למכור, לבסוף בחרנו במכונה שמתאימה לצרכים שלנו. מאוד ממליץ על החנות, קניה בטוחה.

חוויה מדהימה. אתר מעוצב היטב ללא באגים שעובד מעולה גם במובייל (מאוד נדיר בשוק הישראלי). תקשרתי איתם בווטסאפ, ענו מאוד מהר, ועזרו לענות על שאלות (מה ההבדל בין הדגמים, מחירים). בשאלות עם תשובות יותר ארוכות התקשרו תוך דקה והסבירו את כל הפרטים בנחת ובלי למהר ובלי להלחיץ לקנות. המליצו על מכונה של בוש במחיר מעולה. הזמנתי, ותוך יומיים היה אצלי בבית, ויום אחרי זה הגיע הטכנאי. לאורך כל הדרך, ענו במהירות, וידאו שהשליח והטכנאי יגיעו בזמן, ושמרו על קשר. שלחו לי את חוברת ההוראות בעברית בדואר 24, שהגיע לפני המכונה :-). מומלץ בחום. מהיום אני מתכוון לבדוק באתר שלהם קודם לפני שאני קונה בכל מקום אחר. כל תהליך הקניה נעשה בנוחות, מהמשרד/בית, בלי לנסוע בפפקים, לחפש חניה ולהיתקע שעות בחנות עם מזגן שמודלק בפול ווליום.

אתמול התקלקלה מכונת הכביסה הותיקה שלי. לאחר התייעצות עם חתני הוא המליץ לי לקנות את מכונת הכביסה שבחרנו אצל אלקטרוקליק. אתמול קניתי , היום הגיעה המכונה אלינו הביתה. היה וכוח קל עם המובילים והתקשרתי אל אוהד בחברה. הוא התקשר למוביל וסגרו את הנושא.המכונה הישנה פונתה והחדשה אצלנו בבית . שרות למופת ויחס ישר וענייני ללקוחות - בנוסף קבלתי זכוי לקנייה הבאה בסך 100 ש"ח ששלמתי לסבלים. יישר כוח שירבו כמוכם בארץ -הללויה!!!

הגענו באמצעות "קניה בטוחה" באתר זאפ,המוכר בשם אוהד,הסביר באריכות ובסבלנות והפך את הקניה לחוייה,המדיח הגיע בזמן,ומשראינו שיש לנו עסק עם בחור "מלח הארץ"שמילה שלו היא מילה,רכשנו באמצעותו מקרר סמסונג וטלביזיה LG 65".ראוי לציין שאוהד ליווה אותנו בכל התהליך החל מקניית המוצרים ועד להגעתם .באשר למחיר,המחיר היה הוגן.לסיכום קיבלנו את מלוא התמורה.

רבותי אני לא מאמין. שירות שוויצרי בישראל יושרה שירות אמינות. ממש חווית קניה אמיתית לקנות מהבית ולהרגיש בחנות

בגלל דחיפות שלי, המדיח סופק לי לאחר יום בלבד. רכשתי מדיח רגיל, היה נדמה לי שאני מעדיף מדיח חצי אינטגרלי וחזרתי בי למדיח רגיל. אוהד, זה שם המוכר, טיפל בי ביעילות ובסבלנות. שינה את ההזמנה הלוך וחזור ברצון ובחביבות.

מקסימים, חוויות קניה טובה, הגיעה מהר לבקשתי ישר קיבלתי חשבונית על הקניה! אנשים שירותיים ומסבירים כל מה שצריך ורוצים לדעת. הפעם זו טלויזיה, רק מסך אבל כל דבר שאצטרך ויש להם אזמין מהם בטוח.. אל תהססו תבחרו באלקטרוקליק

ביום שלישי בבוקר מכונת הכביסה הישנה שבקה. בשיחת טלפון אלקטרוקליק עזרו לי לבחור את המכונה שדרושה לי (דווקא הורידו אותי מרכישת מכונה יקרה יותר) והוסיפו את מבצע פסח למרות שהחג נגמר יום קודם. כעבור יומיים הגיעה המכונה החדשה בדיוק בזמן שקבענו, וביום שישי הגיע המתקין והפעיל אותה, כשברקע אלקטרוקליק מתקשרים ומוודאים שהכל קורה ושאני מרוצה. ממליצה בחום!!

אלקטרוקליק היא חנות מצויינת. אנשים ישרים, שירות מושלם, הכל מתקתק, זו פעם שניה שלי שאני רוכש אצלם ואני ממש מרוצה. אני רכשתי אצל יהונתן, אין, תותח אמיתי. ממש חוויית קניה מצויינת, אני קונה רק אצלם.

רכשתי את התנור ביום שבת יומיים לפני ליל הסדר ביקשתי שיספקו לי את התנור לפני ליל הסדר כדי שהלחמניות הכשרות יצליחו. דיברתי עם הבחור מהחנות (מצטער ששכחתי את שמו) הבטיח לי שיעשו מאמץ אבל לא האמנתי איזה מאמץ, התנור הגיע ביום שני על הבוקר ע"י מוביל שהיה כמובן בחופש אבל למרות זאת הגיע, בשעה 1200 צלצל הבחור מהחנות ושאל אם הגיע כי אם לא היה מביא אותו בעצמו. מרמת אביב לבת ים. נראה לי ששכחו שהם בארץ הקודש חושבים שהם באחרופה

אוהד היה אדיב, בהיר, עניני, ומקצועי. בגלל החגים מעט אחר להגיע אבל נשלח למקום רחוק בארץ ללא תשלום נוסף. שירות נהדר

השירות של יונתן ואוהד הוא שירות מצוין, בכל שלב ובכל שאלה, פניה ובקשה - (ופנינו...) מיד נעננו במהירות, בסבלנות ובצורה חיובית, ללא ספק נחזור לרכוש מוצרים מאלקטרו קליק. תודה על הכל

חווית רכישה מצוינת, המוכר יהונתן אינפורמטיבי מאוד, שירותי ביותר, סבלני ועשה מעל ומעבר כדי לסייע ולוודא שהמוצר הגיע לשביעות רצוני. אקנה את מוצרי החשמל הבאים שלי באלקטרוקליק. כל הכבוד!

מהרגע הראשון בו יצרתי קשר עם החנות הבנתי שבחרתי נכון. אנשים מקצועיים אדיבים ונעימים, לא פחות חשוב גם מאוד סובלניים. הזדקקתי לתנור שיגיע עד ערב חג הפסח והם עשו הכל כדי שזה יקרה וזה אכן קרה וזה למרות שהזמנתי אותו שלושה ימים לפני כן. עזרו לי לבחור תנור טוב שעומד בדרישןתי ואני מרוצה מאוד. ממליצה בחום על החנות ואנשי השירות של אלקטרו קליק

שרות אדיב ומהיר. הזמנתי מכונת כביסה, לא הספקתי לסיים את השיחה, מיד קיבלתי טלפון לתיאום הובלה. המכונה סופקה תוך יומיים.

קל מאוד.אבל איו manual בעברית אן באנגלית. אין לי להגידת לחגיד, כל דבר כפר למעלה.

חווית קניה מתקדמת ומהירה, הזמנה שניחה שלי אצליהם. הזמנתי מדיח כלים של בוש התקשרתי לחנות לעשות הזמנה ולמחרת המדיח כבר היה אצלי. קיבלתי ייעוץ מקצועי ואני מרוצה. אמשיך לקנות דרכם

מחירים טובים מענה מהיר ומקצועי , אספקה לפי הזמנים שהגדרנו. בנוסף, בוצע מעקב ע"י נציג החנות שוידא שהמוצר הגיע ושנאחנו מרוצים

התרשמנו מאוד לטובה משירות לקוחות מצוין של החברה. נציג לקוחות של החברה נתן מענה יעיל, אדיב מאוד, סובלני ומקצועי וסייע לנו בבחירת מוצר אלטרנטיבי מאחר שאזל מהמלאי מדיח שרצינו להזמין. הנציג הציע חלופה מתקדמת יותר למדיח מאותו מותג עם נתונים דומים ואף מתקדמים יותר וכל זאת ללא תוספת תשלום. המוצר הגיע מוקדם מהצפוי וגם איש שירות ההובלה היה אדיב, מהיר ויעיל. בסך הכל התרשמנו מאוד משירות לקוחות מצוין ואמין! אין ספק שנחזור לבצע רכישה חוזרת .

דוגמא ומופת לשרות . נקודה . בקשותיי נענו מיידית באדיבות ורצון מכסמליים . בשבת בצהריים ,שבקה לי מכונת הכביסה הישנה , בשלישי בצהריים לאחר מכן , פעלה מכונת הכביסה החדשה . (לאחר הובלה והתקנה כמובן ) . לאחר שלא הגיע מדבקת הוראות על המכונה , שלחו לי מיידית אותה חוברת הפעלה גם במייל וגם בדואר רגיל . 10 . נקודה .

כל הכבוד! שירוט מעולה! מומלץ בהחלט! קיבלתי את המדיח תוך 3 ימים. הנציג התקשר ובדק האם מוצר הגיע בזמן.

איזה כיף להזמין מחנות כזאת. ראשית אציין שהתקשרתי לקבל ייעוץ לגבי דגם של מכונת 7 קילו מתוצרת בוש, הנציג היה מקסים ובעל סבלנות רבה לכל השאלות שהיו לי (והיו הרבה) וכמובן שענה על כולם במקצועיות רבה. לאחר שהגענו לדגם הנבחר נשאר לדבר על מחיר. היות וקנינו 2 גם אחותי התחדשה במכונה, קיבלנו הנחה על המחיר בעבור 2 יחידות וזה היה נחמד. עכשיו נעבור לתהליך הקבלה- אחרי יומיים הגיעו 2 המכונות ופינו לי את הישנה בלי להגיד כלום ונקבעה התקנה כפולה ליום אחרי ע"י יונתן הנציג שלהם שגם כל הזמן וידא, בדק ושאל שהכל בסדר ואני מרוצה. בקיצור חווית קניה כייפית אני ממליץ לכל מי שמחפש משהו לבדוק קודם כל באלקטרוקיק הם יודעים שם את העבודה החברה האלה

חייב לציין כי השירות מעולה !! זו לא פעם ראשונה שאני קונה אונליין אך בהחלט פעם ראשונה שאני מקבל שירות כל כך טוב ומקצועי. מרגע ביצוע ההזמנה ועד שהמוצר הגיע לביתי ( 3 ימים ) צוות השירות התקשר מיוזמתו, בדק, תיאם אספקה והתקנה. שירות מצוין ואיכותי. בהחלט ממליץ לרכוש באלקטרו קליק, חווית קניה מצוינת !!

שירות אדיב ומהיר. נענים במהירות לכל בקשה או שאלה. מוודאים שהכל מובן ושאכן קיבלת כל מה שצריך. אכפתיים ומגדילים ראש