
רכשתי לפני חודש בדיוק מיקסר קנווד. בשימוש הראשון תוך כדי לישת בצק הקערה התחילה "לרקוד" עד שיצאה ממקומה. המיקסר נשלח לבדיקה אצל היבואן "חשמל שלום" , שהחזיר אותו אחרי 10 ימים וטען שהוא תקין לחלוטין. שוב ניסינו להפעיל וללוש בצק והקערה שוב רקדה עד שנתקעה בצורה עקומה עד שלא יכולנו לחלץ אותה ממקומה. כבר שבוע שאני מנסה ליצור קשר ואחרי המתנה של שעות הם עדיין טוענים שהכל בסדר ולא מוכנים לקבל חזרה ולזכות אותי - או להחליף את המוצר!! יש הרגשה שאין עם מי לדבר ואני בהחלט לא ממליצה לבזמין מהם מוצרים. יחס ושירות מתחת לכל בקורת!! חג שמח לכולם - אני אחגוג ללא מיקסר וחבל...























