
שרות מעולה. הזמנו מכונת כביסה באתר בשבת בלילה. ביום שני בשבע בבוקר כבר היתה אצלנו בבית!!! מומלץ! מומלץ! מומלץ!

שרות מעולה. הזמנו מכונת כביסה באתר בשבת בלילה. ביום שני בשבע בבוקר כבר היתה אצלנו בבית!!! מומלץ! מומלץ! מומלץ!

הזמנתי מאוורר תקרה סטאר זולים מכולם שרות מעולה זמן הספקה מוקדם מהצפוי ומההתחייבות ומורגש דאגה כינה ואחראית מצד הרשת עד קבלת המשלוח ללקוח בקיצור חווית קנייה מושלמת וממליץ בחום לכולם משה אשדוד

שרות מהיר יעיל ובמחיר טוב. אתר קל לתפעול. זהו המוצר השלישי שרכשו בחנות וכנראה שנמשיך בעתיד.

הזמנתי המוצר ותוך יומיים קיבלתי הודעה שהמוצר הגיעה לנקודת האיסוף. נקודת האיסוף בנתניה היא במקום נוח עם חניה מסודרת. בהחלט מרוצה מהקניה.

קניתי תנור של בוש, יום אחרי מתקשרים אלי שאין להם את המוצר ומנסים למכור משהו אחר. אני מסכים ואז מתחילים לעשות בעיות כם המשלוח עד שבסוף אני מתייאש ומבטל את ההזמנה
שלום אין גבול לחוצפה!!! הלקוח העלה הזמנה וכתב "הכתובת נמצאת ברובע היהודי בעיר העתיקה בירושלים" ולכן נדרשת הובלה מיוחדת הוסבר ללקוח כי משאיות לא יכולות להכנס לשם ניתנו ללקוח האופציות של אספקה לכתובת אחרת או איסוף עצמי. הלקוח בחר באופציה המועדפת של כעסים מריבות וביטול ההזמנה. חג שמח צוות אתר סלתק

שירות מעולה. מרגע ההזמנה עברו פחות מ 24 שעות והמכשיר הגיע ל pickup. פשוט נפלא

טיפול יעיל ומהיר מרגע הרכישה ועד לקבלת המשלוח. אין עוד מילים להמציא. הכל פשוט מדי. תודה רבה.

תגובה מיידית אחרי ביצוע הזמנה באתר,עמידה בזמן הספקת המוצר המובטח, מאוד מרוצה מהשרות שקיבלתי מהחנות.

עשיתי הזמנה ביום שני בערב, קיבלתי אישור ביום שלישי בבוקר וקיבלתי טלוויזיה ביום רביעי! חנות נהדרת!

שירות מעולה. הזמנה בוצע בטלפון תוך 15 כולל בירורים טכניים. קיבלתי מוצר למחרת לאחר הזמנה.

חיפשתי מייבש כביסה דרך השוואה באתר זאפ. התקשרתי לחברה וקיבלתי מענה מקצועי עם שירות מעולה לכל השאלות ששאלתי, ביצעתי עסקה טלפונית וקיבלתי ישר את החשבונית למייל. קיבלתי עדכון לגבי סטטוס ההזמנה בהודעות, נשלחה הודעה עם שעת המשלוח המשוערת ואכן המשלוח הגיע בזמן. החברה מאוד אחראית, אמינה והשירות מעולה ואכפתי. מומלץ בחום!

זכיתי לחווית שירות מושלמת! החל בהזמנה הפשוטה באינטרנט דרך תיאום מיידי של משלוח שהגיע כבר למחרת וכלה בשיחח האדיב! כןירבו!

חוויה נהדרת. תהליך הקניה היה פשוט ומהיר. הזמנו ביום חמישי הגיע כבר ביום ראשון. שליח אדיב נעים.

שלום רוצה להגיד אני מרוצה שמח מהשירות המקצועי ואדיבות שניתן לי משירות הלקוחות (ספיר) בעת הזמנה המוצר. המשלוח היה מהיר יעיל תוך יומים שלושה מיום הזמנה אשמח לקנות עוד פעם באתר.

מחיר זול, אספקה מהירה ושירות אדיב. אתר ידידותי המאפשר תשלום גם באמצעות Pay Pal. מומלץ.

קניתי מיקרוגל דרך האתר. הגיע תוך יומיים. משלוח חינם עד הבית. בקיצור שירות טוב ומהיר.

ללא ספק חנות החשמל הטובה ביותר בחיפה ואולי בארץ. עדי וצוותו מסורים, מנוסים ובעיקר בעלי תודעת שירות שלא תמצאו כיום ברחבי ישראל. כל מכשירי החשמל בביתנו נקנו שם. נמשיך לעבוד עם cell-tec בתחום החשמל בוודאות

רכשתי טוסטר אובן באתר ב18/2/18וכבר למחרת ב19/2/18 קיבלתי הודעת SMS שהמוצר הגיע ,ומשירות הלקוחות התקשרו לבדוק שקיבלתי את הSMS, באתר נכתב שמועד האספקה יהיה תוך 7 ימי עסקים, ולכן הייתי המום ממהירות האספקה למרות היום,שירות מחיר מעולים ,כל הכבוד

אני שבע רצון מהתהליך אעפ"י שעדיין לא הסתיים שהרי מכונת הכביסה אצלי אבל הטכנאי עוד לא הגיע. תודה תמשיכו ככה הזמנה 3375675

יופי של שירות. גם המחיר היה הכי זול באתר בהפרש ניכר, וגם המוצר הגיע תוך יומיים. תודה!

תיאור מוצר תקין ומלא, טיפול מהיר ומסור בהליך האספקה המהיר שנעשה, כל הכבוד לאתר על הטיפול שאחרי.

רכשתי כירה קרמית מיד לאחר הרכישה נוצר קשר עם החנות , לוודא פרטים . כשיצאה ההזמנה מיד קיבלתי הודעה על יציאת הפריט אלי ביום ההגעה (לאחר 2 ימי עסקים ) התקשרו לוודא שהמוצר הגיעה. השירות פשוט מצוין ממליץ בחום.

מצאתי את הדגם במחיר מצוין שמתאים לחד פאזי .הזמנתי בטלפון וגם בזמן הזמנה קיבלתי פרטים ברורים לגבי הבחירה שלי.קיבלתי את הכיריים תוך כמה ימים.הפירוט לכיריים באתר היה מפורט ביותר.יום אחרי שקיבלתי אותם עשיתי תאום טכנאי ליום אחרי שהתקשרתי.שעות טכנאי היו נוחות מאוד.(16:30-18:30)עם התראה של חצי שעה לפני הגעה.הותקן בהצלחה.קניתי דגם כיריים קרמי: EH6241FOK ELECTROLUX.תודה רבה ל CELL-TEK על שירות ברור מהיר ואיכותי.

חווית קניה מצויינת, החל מההזמנה דרך הטלפון ועד לקבחת המוצר דרך פיק אפ. מחיר המוצר היה אטרקטיבי וזול ביחס לשאר החניות באתר.

רכשתי מייבש כביסה באתר, השירות לקוחות היה מעבר למצופה ומרגע הוכחת התשלום בהעברה בנקאית ועד לקבלת המייבש עברו 4 ימים! הופתעתי ושמחתי מאוד. מכיון שמאוד חששתי לעשות מהלך כזה. כיף לדעת שיש עדיין נותני שירות מצויין. תודה תודה