הזמנתי מדפסת דרך האתר, ולמחרת התקשרו לבשר לי שהמשלוח בדואר רשום יעלה לי עוד כ- 40 ש"ח, כיוון שאני גרה באילת. אציין שבאתר רשום בתקנון משלוחים שלהם: משלוח חינם לכל הארץ באופן ברור ומפורש ! מה גם שבעת מילוי פרטי ההזמנה, כפי שנתבקשתי, ציינתי - "אילת", עיר מגוריי. בטלתי את ההזמנה מיד ! זוהי הטעייה מכוונת. לידיעתכם - רכשתי מאתר אחר במחיר של 4 ש"ח יותר בלבד והמשלוח עם שליח עד הבית חינם ! בתוך כ- 30 שעות המדפסת הגיעה לביתי
תגובת החנות
לצערנו יש יעדים חריגים בארץ ששירות המשלוחים בחינם שלנו לא מגיע לשם.
אנו משתדלים לעשות הכל מבחינת לוגוסיטקה ע"מ לצמצם את היעדים החריגים.
חשוב לציין שמופיע באתר בצורה ברורה ומפורטת רשימה של "יעדים חריגים" שכרוכים בתוספת תשלום, ע"מ לא להטעות את הציבור.
כמו כן מיד לאחר ההזמנה (כשעתיים) הלקוחה קיבלה טלפון מהמרכז שירות ובה הוסבר לה המצב.
הלקוחה ביקשה לבטל את ההזמנה וכמובן שלא חויבה. יש לציין שגם המלצנו על ספק שכן מגיע לאזור שלה!
אם גרמנו נזק, צער, עוגמת נפש או כל דבר אחר אנו מבקשים סליחה מהלקוחה.