
רכשתי מייבש כביסה של בוש דרך האתר. המוצר הגיע מהר מהמובטח. והשירות הטלפוני היה אדיב.

רכשתי מייבש כביסה של בוש דרך האתר. המוצר הגיע מהר מהמובטח. והשירות הטלפוני היה אדיב.

שירות מצויין ואמין. עקבו עד למועד אספקת המוצר ועדכנו בכל שלב מה קורה. מאד אדיבים ויעילים!

שירות טוב ומהיר! הגיע עד איפה שהיה צריך בדיוק לאחר 3 ימים לאחר ההזמנה בדיוק

קניתי טלפון אלחוטי מחנות זאת שסומנה באתר זאפ בצבע ירוק = קניה חכמה . המוצר הגיע במשלוח מהיר מאוד ( תוך שלושה ימים ) ללא דמי משלוח ( שבדרך כלל בחברות אחרות זה פקטור שמקפיץ מחיר ) והמוצר עצמו איכותי ושווה כל שקל שהושקע עליו . מסוג הדברים שיגרמו לי לזכור לטובה את הספק הזה לקניות נוספות גם בעתיד

שירות מהיר ויעיל. מוצר הגיע במהירות המחיר מצויין בוודאות ארכוש מהם שוב התקשרו לוודא שהתקבל

קיבלתי שירות מצויין. הם שלחו מייד את המוצר, ויצרו קשר לוודא שהכל בסדר. גם המחיר היה תחרותי ומשתלם.

השירות היה אדיב מאוד, קשוב, מקצועי ומנומס. המשלוח הגיע מוקדם מהצפוי, תוך יומיים ממועד ההזמנה. ממש מרוצה!!!

רכשתי מכונת כביסה דרך אתר האינטרנט של החנות. חווית קניה מתסכלת. ובשורה התחתונה לא הצלחתי לקבל מהם מענה לבעיה במוצר שרכשתי מהם. נקודת הזכות היחידה לאתר, היא בגין הפקידות האדיבות ששוחחתי איתם, הן ניסו לעזור והיו שירותיות אבל בשורה התחתונה לא נתנו מענה לבעיה. הבעיה התחילה מאופן אספקת המוצר - המוצר לא היה במלאי, וסופק הרבה לאחר זמן האספקה המובטח. לא ידעו מראש לומר לי מתי המוצר יסופק והפנו אותי לחברת ההפצה שלהם. נאלצתי לתזז עצמי בטלפונים בין החנות לבין חברת ההפצה שלהם. בענין זה מגיע קרדיט לפקידת השירות (אם אני לא טועה שמה עדי) שעשתה פולו אפ ודיברה איתי על מנת לוודא שאכן קיבלתי את המוצר בסופו של דבר. אני מניחה שאם המוצר היה תקין ובהתאם לשביעות רצוני, אז החוויה בסך הכל היתה חיובית, אבל הבעיה המשיכה כשביקשתי להחזיר את המוצר עקב חוסר שביעות רצון - מעבר לדמי הביטול על ביטול עסקה שזה כמובן מקובל בהחלט וובהתאם לחוק, נדרשתי לשלם 150 ש"ח עבור עלות ההובלה של המכשיר אלי וכן להחזיר באופן עצמאי את המוצר לחנות. היות והחנות נמצאת בצפון הארץ ואני גרה במרכז, אין לי כל דרך מעשית להחזיר את המוצר בעלויות סבירות. כשביקשתי להחזיר את המוצר דרך חברת ההובלות שלהם כשאני אשלם את עלות ההובלה, נאמר לי שזה לא אפשרי. הצעתי גם לרכוש דרכם מוצר חלופי על מנת שיקחו ממני את המוצר המוחזר, אבל גם זה לא היה אפשרי לטענתם. בשורה התחתונה - אם בכל זאת בחרתם לרכוש דרכם, הייתי ממליצה לפני רכישה מהחנות הנ"ל: א. לוודא שהמוצר במלאי לפני ביצוע הרכישה. ב. לרכוש רק במידה ואתם מתגוררים באזור חיפה כך שבמידת הצורך תוכלו בקלות להחזיר את המוצר. אני בכל אופן לא אחזור לרכוש שוב באתר זה.
הלקוחה רכשה את המוצר יומיים לפני יום הזיכרון ויום העצמאות היא קיבלה את המכונה בדיוק ביום האחרון של מועד האספקה שהתחייבנו אליו - אמנם האספקות שלנו הן מהירות ויעילות אך בתקופה שהייתה היו עומסים על חברת ההובלות ולכן לא יכולנו לספק לפני הזמן. לאחר מס ימים שהמוצר היה ברשותה של מירב היא החליטה כי המוצר אינו לטעמה ולא עונה על דרישותיה - חשוב לציין כי היא זו שבחרה את המוצר ולא נעשה שום שינוי מצידנו (מה שקורה בהרבה אתרים אחרים) לגבי הדגם הנרכש. כאשר היא הביעה את מורת רוחה על המוצר הוצע לה לבטל עסקה בהתאם לחוק מכר מרחוק המאפשר לגבות 5% או 100 ש"ח מערך העיסקה ובנוסף על הלקוחה היה לדאוג כי המכונה תחזור למחסן היבואן או לחנות - כאשר היא אמרה שאין היא יכולה לדאוג להובלה זו הוצע לה הובלה באמצעות חברת ההובלות שלנו בעלות של 150 ש"ח. מירב בחרה שלא לעשות זאת ולהציג את הדברים בצורה לא מדוייקת. **** לכל מטבע יש שני צדדים *****

שירות מעולה מיד לאחר הרכישה נשלח סמס לאישור ההזמנה ולמחרת מתקשרים לתאם ההזמנה אספקה בזמן !!!

תהליך הזמנה פשוט, מוצר הגיע במהירות לנקודת האיסוף שנקבעה. לאחר קבלת ה-sms על הגעת המוצר גם התקשרו מהחנות לוודא שקיבלתי את ההודעה. ממליץ בחום.

הקנייה הייתה טובה ומהירה. אבל המוצר שקיבלתי נראה שאריזתו נפתחה. המוצר לא היה אטוף בניילון כמו שבדרך כלל צריך להיות. מה שמראה שהם ארזו מוצר משומש או מתצוגה.

משלוח מהיר אתר ידידותי מחיר מנצח ואפילו התקשרו לוודא שקיבלתי הודעה על הגעת המשלוח כל הכבוד ממליץ

הזמנתי מחליק מהאתר דרך המלצות בזאפ. שירות מהיר ויעיל הגיע עד למקום אשר בחרתי. תודה.

החשבונית נשלחה תוך דקות למייל, המוצר סופק תוך יום אחד, שירות 10 בהחלט ממליצה מאוד

שירות יעיל, יצרו איתי קשר יום לאחר ההזמנה. קיבלתי את המוצר תוך 5 ימי עסקים כפי שהם מתחייבים. אציין כי התקשרו לוודא האם המוצר התקבל לשביעות רצוני.

משלוח מהיר (תוך יום עסקים המשלוח הגיע) שירות אחראי ( התקשרו לוודא הגעה) עדכונים און ליין על מצב ההזמנה במייל ובסמס ובסך שירות מהיר ויעיל.

שירות מהיר אדיב אכפתי ודואג . קבלת משלוח במהירות ועד המקום . יצירת קשר לפני תוך כדי וגם אחרי לוודא שהכל עבר תקין . כל הכבוד לכם !!!!! זו חברה רצינית !!!!! הרשמתם אותנו מאוד !!!!! הילה ומנחם אשכנזי , אילת .

ואווו שירות פשוט מצויין אם היה אפשר לתת 100 כוכבים היתי רושמת מגיע להם בזכות רכשתי מכונת כביסה ביום חמישי ב26.04.18 ןקיבלתי ביום ראשון ב29.04 בדיוק בשעה שנקבעה פשוט מדהים תודה רבה

שירות מהיר ויעיל. בקשתי סיום רכישה בטלפון. התקשרו תוך זמן קצר ואחרי יומיים המוצר היה בנקודת איסוף.

תהליך ההזמנה, התשלום וקבלת הפריט הרבה לפני הזמן המובטח ראוי לציון מיוחד. השרות היה מהיר ואדיב. בטוח שאמשיך להשתמש בשירותי האתר. ממומלץ מאד.

הזמנתי שואב אבק, טיפול מהיר בטלפון, משלוח הגיע עד הבית תוך שלושה ימים, אחלה מחיר ושירות מצוין

מהיר מאוד לא ציפיתי לכזה מהירות תודה. מאוד נחמדים ומסודרים כל שלב קבלתי הושאה בסמס גם התקשרו אלי בקיצור 10

רכשתי דרך cell tec מגוון מוצרים , השירות לרובם היה מהיר מאוד! מחירים מעולים, המוצרים הגיעו בדיוק כפי שבהזמנה ושירות הלקוחות שלהם היה מהיר ומסביר פנים כשהתעורר צורך בטיפול נקודתי. בסך הכל חווית קנייה מעולה ומומלצת

הזמנתי טלפון מהאתר בשביל אמא שלי, ודיברתי עם שירות הלקוחות בטלפון על מנת לתאם את המשלוח. נציגת שירות הלקוחות היתה אדיבה, נעימה ומקצועית, המשלוח היה מהיר והטלפון בדיוק מה שרצינו. כל הכבוד ותודה לכם על שירות באמת מצוין, כן ירבו.

רכשתי מקרר CROWN CR3451W למשרד. המקרר הגיע באמצעות חברת שליחויות (לוגיס-טים) שתאמה את ההגעה באמצעות הודעות טקסט, טלפונים ואינטרנט. הסבל שהעלה את המקרר למשרד היה אדיב, הניח את המקרר בדיוק במקום והסביר קצת. אנשי השיווק של סל-טק עקבו אחרי המשלוח ודאגו לצלצל ולוודא שאני מרוצה. אז כן :-)