
ממליצה בחום!!! תודה ליונתן על המענה המיידי, האדיבות והסבלנות, ההובלה נעשתה תוך יום, המתקין הגיע למחרת ההובלה, תענוג!! , ברור לי שבקנייה הבאה אפנה אליכם.

ממליצה בחום!!! תודה ליונתן על המענה המיידי, האדיבות והסבלנות, ההובלה נעשתה תוך יום, המתקין הגיע למחרת ההובלה, תענוג!! , ברור לי שבקנייה הבאה אפנה אליכם.

המוצר הגיע תוך יומיים מיום ההזמנה. ההזמנה התבצעה בצורה טלפונית והשירות היה נדיב מאוד. יש לציין שההובלה התבצעה ללא תיאום מה שאילץ את השליח (של דואר ישראל) להשאיר את המוצר אצל השכנה - שמבחינתי זה היה מאוד מעצבן. אבל זה בכלל לא קשור לשירות של אלקטרו קליק, ולכן לא גורע מהציון שנתתי לו.

הזמנתי מדיח, קיבלתי שירות נעים ומקצועי, אוהד התקשר לוודא שהמשיח סופק ואף סייע בהזמנת המתקין במהירות.

לא זוכרת מתי קיבלתי שרות כה מקצועי ואמין. אוהד מלא סבלנות ייעשה הכל לתת שירות הכי טוב ושהלקוח יהיה מרוצה. החליף לי תנור פעמיים עקב טעות. לבסוף פיצה אותי במוצר יותר יקר. כן ירבו

ההזמנה בוצעה לאחר התייעצות בטלפון עם החנות. המוכרים היו נדיבים וסבלניים למרות שהיו לי מספר שאלות. לאחר ההזמנה, המוכרים המשיכו להיות נדיבים, שזה כבר לא כל כך מקובל היום. עשו מעל ומעבר על מנת לספק את המוצר מהר ככל שניתן ולתאם התקנה בהקדם. המכונה הגיעה לאחר פחות משבוע, וההתקנה תואמה מספר ימים מאוחר יותר. אני בהחלט מרוצה ואשמח לרכוש מהם גם בהמשך.

לאחר פניה לחנות באמצעות האינטרנט- ניתן שרות מכירות טלפוני מצויין. אוהד היה מסביר פנים עם נכונות לסיוע וסבלנות להסביר ככל שנדרש. המוצר שהומלץ על ידי אוהד הינו מוצר פרימיום שסופק ללא דיחוי במועד והמחיר היה תחרותי ביותר

שיחה נעימה, שירות מעולה, מחיר נמוך מהמינימום שמופיע ב ZAP, משלוח למחרת יום הקנייה, והתענינות לגבי שביעות הרצון.

תודה רבה לאהד ויונתן על שירות מקצועי ואדיב! קיבלתי טלויזיה מצוינת במחיר מצוין. המתקין בא במהירות ובזמן ובסוף התקשרו לוודא שכל התהליך עבר בהצלחה. מומלץ!.

חווית הקנייה של מוצרי חשמל הכי טובה שהיתה לי, יחס מקצועי ואדיב, עשו מאמץ גם לתת את המחיר האטרקטיבי ביותר עבור המוצרים שרציתי וגם לספק אותם ביחד ובכך לחסוך לי הרבה זמן.

הזמנה הכי קלה ומהירה שהייתה לי באינטרנט. סיפקו את המוצר תוך פחות מיומיים (אני גר בחיפה והם בתל אביב) היו זמינים לבירור מצב הזמנה ושאלות. התקשרו לבדוק שהגיע ושאני מרוצה ציון 100 כוכבים!

שירות מעולה!!! התלבטתי בין 2 דגמים של מדיח כלים ולאחר שיחה קצרה עם יוני הוסבר לי בבירור מה ההבדלים בין 2 הדגמים וביצעתי את ההזמנה. למחרת כבר התקשרו אליי בכדי לתאם הספקה שירות מדהים ומחירים זולים... ממליצה בחום!!!

רכשתי מכונת כביסה בוש. מענה היה מהיר, אדיב, סבלני ומקצועי. כשהזקקתי לשירות לאחר קבלת המוצר - קיבלתי שירות הכי מהיר ולשביעות רצוני. מומלץ בחום

חווית קניה נעימה במיוחד. שירות אדיב נעים ומהיר מבחר של מוצרים באספקה מהירה. דברו עם אוהד

.Thank You very much for GREAT service Benevolent atmosphere, attention to the needs of the client, compulsory and fast execution of the order. Thank you, Ohad! I strongly advise to use the services of this online store.

קניתי מייבש כביסה ומדיח כלים של חברת Miele, המחיר שקיבלתי היה משתלם מאוד . כבר למחר המוצרים היו אצלי בבית , השירות שקיבלתי מחברת אלקטרוקליק היה מהיר ואדיב , הנציג של חברה בשם יהונתן אף התקשר אלי לאחר הקנייה לוודא שקיבלתי את מוצרים ,שתאימו איתי הגעה של מתקין והאם אני מרוצה מהקנייה. אין ספק שבעתיד אחזור לקנות באלקטרוקליק , ממליצה בחום לקנות מהם

השירות הכי טוב בעולם!! אני חייבת לציין לטובה את חנות האלקטרוניקה "אלקטרו קליק" נדהמתי לגלות את השירות המצוין, המקצועיות והאמינות של חברה זו. נותני השירות היו נחמדים, סבלניים וענו על כל שאלותיי אודות המוצר. המוצר הגיע אחרי יום והמוביל היה נחמד מאוד. כמובן שאחזור לרכוש בחנות זו בעתיד. תודה רבה לכם

כשאני קונה מוצר לפני הכל חשוב לי השירות. וכאן מהטלפון הראשון השירות היה מעולה אוהד ויוני אדיבים מאוד ומספקים שירות מצויין וענו על כל שאלה בסבלנות. בנוסף המשלוח היה מהיר ובגיע תוך 24 שעות. מומלץ!

החלטתי לקנות מכונת כביסה לאחר סקר קצר הגעתי לאתר אלקטרו קליק לבחור בשם אוהד אשר הפתיע אותי ממש ברמת השירות והסבלנות לא נתקלתי עוד בשרות כזה כל כך התלהבתי שהחלטתי להזמין גם טלוויזיה דרכו ליווה אותי עד אחרי קבלת המוצרים יישר כח

חוית קניה דרך הטלפון שירות השירות היה הכי טוב שהיה לי בחנות תודה רבה לאוהד המלך

הדירוג הנמוך מכיוון שנותן השירות למדיח הכלים של בוש שקניתי הוא חברת ADS רק אחרי שקניתי הוסבר לי ע״י הטכנאי (רק לאחר שהתקין) שהאחריות לא כוללת תקלות לוח / מחשב או כל חלק אלקטרוני (וכמובן גומיות או חלקי פלסטיק.... אז מה כן???) ורק אם אשלם עוד כ75 שקל לחודש האחריות תהיה מלאה. זאת אומרת שלמוצר בפועל אין אחריות !! כמו כן, אין הוראות הפעלה בעברית (או באנגלית) בניגוד לחוק. ממליץ להתרחק מכל מוצר שהשירות לו ניתן על ידי ADS
כפי שניתן לראות הלקוח בחר להגיב ולדרג אותנו כחנות בצורה שלילית עקב חילוקי דעות ואי הבנה עם המתקין מחברת השירות למוצר. חשוב לציין שהלקוח פנה אלינו עם הבעיה ובאותו רגע דאגנו שבעל הבית של חברת השירות ADS יתקשר ללקוח ויטפל במקרה. אנחנו מתנגדים להתנהלותו של המתקין מול הלקוח ועמדנו על כך מול מנהל חברת השירות שעדכן אותנו שטיפל בנושא. לאחר שיחת הלקוח עם בעלי חברת השירות שוחחנו עם הלקוח והבנו שהכל הסתדר על הצד הטוב ביותר ולכן לא מובן מדוע בחר להשאיר תגובה זאת. צר לנו מאוד שלמרות השירות הטוב שקיבל הלקוח שכולל מחיר מעולה ביחס לשוק, הובלה מהירה, תאום התקנה מהיר ומוצר איכותי עדיין בחר הלקוח להשחיר את פנינו. חברת אלקטרוקליק שמה בראשה את שירות הלקוחות וכך זה ימשיך.

ב 4 מילים. אין עוד מקום כזה!!!! אז ככה, עד היום, בעלי המקצוע והחנויות השונות שמצאתי דרך האינטרנט לא היו להיט בלשון המעטה. לטלפון ענה אוהד שקיבל את ההזמנה שלי וביקשתי להגיע לשלם במקום כי רציתי לחוש קצת את בית העסק. במקום פגשתי עסק משפחתי עם תודעת שירות מהגבוהות ביותר שיצא לי להכיר. הרגישות לצרכי הלקוח היא בראש סולם העדיפויות שלהם. היו הרבה נקודות בדרך שהמעורבות שלהם במועדי האספקה ותיאום הטכנאי הייתה בולטת (חגים, לחץ, עניינים) . מה שכבר עלה על כל דמיון היה כשהגיעו עם המדיח, והמדיח הישן איכשהו נתקע ולא רצה לצאת מהמקום שלו. הבעלים של העסק ובנו פשוט לא התייאשו, גילו אינסוף הבנה ואכפתיות ויחד הצלחנו לחלץ את המדיח הישן. כמובן שהטכנאי הגיע כמתואם ומאתמול המדיח החדש כבר עובד. חבל שאי אפשר לדרג אותם יותר מ 5. הם בהחלט ראויים.

שירות מעולה ואמין! רכשנו דרכם מכונת כביסה של בוש, נציגי החברה היו זמינים לכל שאלה והכל בסבלנות ואדיבות. המוצר הגיע בדיוק בזמנים שהובטחו מראש. ממליצה מאוד!

המוצר הגיע באיחור של שבועיים. המוצר פגום. הזמנתי מדיח כלים ביום חמישי, לאחר מספר ימים נקבע תאריך המישלוח ליום שלישי הקרוב. ביום שלישי הנציג של המשלוח התקשר והודיע שהמשלוח יגיע רק בתחילת שבוע הבא. כמובן שזה לא קרה. התקשרתי לאלקטוקליק לבדוק מה המצב, הם השיבו שיחזירו תשובה בהקדם. יום למחרת הנציג הודיע שמטפל בעניין ויצור איתי קשר במהלך היום, מה שלא קרה. בתחילת שבוע שלאחר מכן התקשרתי שוב, ועוד פעם אמרו לי שיחזרו אליי, ואכן חזרו אלי ואמרו שהמדיח יגיע תוך יומיים. לאחר יומים המדיח הגיע, אך בחלקו העליון יש בליטה ושריטות כאילו זרקו אותו. כמו כן השליח דרש 50 ש''ח על פינוי מדיח ישן למרות שבהודעת ההזמנה נאמר שפינוי מוצר ישן כלול בשירות
אכן היה עיכוב באספקת המוצר בגלל תקופת החגים (ימים בהם הרבה חברות לא עובדות), כמובן שמיד הלקוח עודכן והוצע פיצוי בעקבות העיכוב. אופשרו ללקוח מספר אופציות והוא בחר לחכות ויש לציין שלא הראה שום התנגדות או בעיה לגבי העיכוב. לגבי הפגם במוצר- קורה בענף שבמחסנים שמוחזקים בהם מאות או אלפי מוצרים, הם נפגעים בהובלות או במחסן עצמו. כמובן שבמקרים כאלו אנו לוקחים אחריות מלאה ומציעים או החלפת מוצר או פיצוי כספי, בהתאם לבחירתו של הלקוח. לגבי דרישת המוביל- לאחר שצויין בעת סגירת העסקה שיש לנתק את המוצר הישן מכל החיבורים על מנת לפנות אותו ללא תוספת תשלום, במוצר לא היה מנותק ולכן המוביל דרש תוספת תשלום על הניתוק. חברת אלקטרוקליק קיימת כבר מעל שנה וניתן לראות שמקרים כאלה לא קורים. צר לנו על אכזבתו של הלקוח למרות מאמצנו הרבים, חברת אלקטרוקליק שמה בראשה את שירות הלקוחות וכך זה ימשיך.

מכונת הכביסה נבחרה בעזרתו האדיבה של יונתן. יונתן השתדל שהמוצר יגיע תוך 3 ימים ובנוסף דאג שטכנאי יגיע למחרת. שביעות רצון 100%.

פעם ראשונה שאני קונה מחברה זאת והופתעתי לטובה מטיב השירות, הרבה מעל המקובל. המלצה לגבי הדגם הרצוי, מחיר טוב, אספקה מהירה מאד ויחס אישי מעולה מנציג החברה אוהד, לאורך כל תהליך הקניה והאספקה.