
קניה מהירה ונוחה. איתמר מוכר מעולה, עם ידע ושרות מצויין. המחיר היה מצויין, והשרות בחנות מהיר ואדיב

קניה מהירה ונוחה. איתמר מוכר מעולה, עם ידע ושרות מצויין. המחיר היה מצויין, והשרות בחנות מהיר ואדיב

[סינמה סיטי ראשל"צ] אני לקוח של גומובייל כבר שנים. כרגיל מדובר בסניף שמתותק ע"י אנשים עם זיקה אמיתית לתחום הסלולר ודוגלים בשירותיות גבוהה, אך באף סניף לא קיבלתי יחס ושירות טובים יותר משל אליאור היום, שהשקיע בי באדיבות, מקצועיות וסבלנות לגבי כל מה שהייתי צריך משלב בחירת המוצר ועד הדבקת מגן המסך, וכל ההתייעצויות בין לבין. עם מחירים טובים ושירות מדהים, אני לא רואה סיבה לא לחזור לסניף הזה בהמשך.

שירות אדיב ומקצועי התקבל ממנחם המוכר, רכשתי פלאפון של סמסונג a13 וקיבלתי הסבר בדרך מקצועית אדיבה ונעימה

רכשתי מכשיר חדש וכיסוי, קיבלתי שירות הכי טוב שיש, ממש מרוצה מהמקצועיות והייעוץ שקיבלתי, תודה רבה על הכל

קניתי אוזניות מתנה לבן הזוג שלי ויצאתי מרוצה, אחלה שירות, מחירים ויחסי אנוש של הצוות. ממליצה בחום!

שירות אדיב ואכפתי, התייחסות רצינית לדעות של הלקוח ולתחושותיו חוויית קנייה נעימה ומהירה בסך הכל

השירות היה מקצועי: ייעצו מה כדאי לקנות ועזרו בהעברת החומר מהטלפון הקודם. הצוות בחנות אדיב ונחמד.

השירות מעולה ונעים תודה לנציג אליאור על העזרה. נתן מענה לכל שאילותי ממליץ השירות מעולה ומחירים סבירים

הגענו לחנות לקנות טאבלט,שראינו באתר,קיבלנו שרות מעולה גם בשיחת הטלפון המקדימה וגם בחנות מומלץ בחום ...

שירות מקצועי ונעים. קיבלתי הסברים מפורטים עם הרבה סבלנות מארי המוכר. מרוצה מאוד מהשירות והטיפול.

אני רוצה לשבח את הצוות המדהים של גו מובייל, בקניון שער הצפון ובמיוחד את דן מנהל הסניף. יחס אישי ואדיב, מקצועיות , יעילות והמון סבלנות ורצון טוב. תמיד מדהים לחזור ולקבל שוב שוב כזה שירות

שירות מעולה, קיבלתי תמיכה ועזרה מרגע שנכנסתי לחנות , קיבלתי ערכה בשיא הזול ומקסימום איכות.

שירות מצויין היה עובד בשם שניאור פשוט אדם תותח הסביר לי על המוצר בדק ומנע ממני לעשות טעויות תודה רבה

שרות מעולה, דניאל היה אדיב ומקצועי ממליץ בחום לחברי לבוא ולקנות בגו מובייל . בברכה רם שילה

השירות היה מעולה האנשים היו מקסימים נתנו לי להרגיש שאני לקוחה VIP. המוכר עזר לי בכול המובנים ונתן לי את כול התשובות לשאלות שהיו לי והכי חשוב סבלני מאוד.

כבר שנים שאני קונה בגו מובייל ואף םעם לא מאוכזב שירות מהיר איכותי ואמין תודה רבה לצוות איכותי

איסוף עצמי - מאכזב - אין תאימות בין הפרסום למחיר בפועל באתר 2,769 שח בחנות 2,868שח - עם הסבר לא משכנע ולא רציני להפרש

השרות מעולה. קונה כבר טלפון שני בחנות. קיבלתי יחס חם מאוד דן (ממנהל סניף) ושמתי לב, שלא רק אני.

שירות מקצועי ונעים. קיבלנו הסברים מפורטים מדניאל ושירות מצויין עם הרבה סבלנות. אנחנו מאוד מרוצים מהמכשיר שנרכש.

שירות נהדר ולעניין של איתמר. קשוב ומבין ומנסה ככל יכולתו להיצמד לבקשות הלקוח יעשה זאת באופן מושלם. נשאר בקשר תמידי ומעדכן על כל התקדמות שיש עד להגעת המוצר לידיי. בהחלט אקנה שוב בגו מובייל ועל אחת כמה וכמה איעזר באיתמר בשנית

תודה רבה לנציג איתמר שעזר עם הרכישה של הפיקסל באדס פרו ענה לכל שאלה שלי שמח לקנות מגו מובייל

מעבר למחירים המצוינים, השירות והמקצועיות של מנהל הסניף בסניף סינמה סיטי י-ם היו מעל ומעבר!

המוכר היה מאוד סבלני ואדיב, היו לנו בבעיות בסליקה והוא חיכה ועזר לנו. ממליצים בחום!

שירות נעים, מחירים נוחים. ים הנציג נתן לנו תחושה טובה ויחס אדיב. סבלנות עם נחמדות. תודה

המוכר הכי טוב שנתקלתי קונה רק אצלו לא משנה איפה יעבוד תמיד אלך אליו בלבד