
פעם ראשונה שאני מזמין משהו מחנות זו, ויש לציין שלמרות הסקפטיות שלי לגבי מה שקראתי כאן חוות הדעת הקודמות עליה מציגות ומשקפות באמת את מה שהם עושים שם. בסך הכל הזמנתי בלנדר וקיבלתי שירות ויחס כמו שלא קיבלתי כשהזמנתי רכב. המשלוח היה מהיר, התקשרו לוודא שהמשלוח הגיע ושאני מרוצה מההתנהלות. אשמח לקנות אצלם גם בהמשך דברים לחבריי כבר המלצתי המשיכו כך!























