
אחלה מברגה לשימוש ביתי .שווה כל מחיר.מגיע עם 2 סוללות ליתיום נוחה מאוד לשימוש .כדאי

אחלה מברגה לשימוש ביתי .שווה כל מחיר.מגיע עם 2 סוללות ליתיום נוחה מאוד לשימוש .כדאי

תהליך קצר ולעניין טיפול מסור ומובטח עד ההגעה המוצר ללקוח ללא תוספות של טיפים למוביל ישר ולעניין

תהליך קניה מהיר ונוח, ומחיר הוגן, המוצר הגיע על ידי שליח לבחירתי, והמוצר עובד מצויין

אני יודעת כמה חשוב לחנות שאעשה חוות דעת טובה (גם אני עובדת בחנות שמפרסמת בזאפ),ולמרות שאני לא אחת שכותבת חוות דעת,כשמגיע אז מגיע הזמנתי מיטה באתר וואלה שופס לילד,וממש רציתי שיגיע לפני פסח ביקשתי מהנציגה הנחמדה אם אפשר כמה שיותר מהר לזרז את ההזמנה ובאמת שבוע לפני פסח קיבלתי טלפון לתיאום האספקה והגיעו אליי המובילים והרכיבו את המיטה המיטה בדיוקק כמו שנראת בתמונה באתר,אנחנו מרוצים מאוד,גם המחיר זול וגם סחורה טובה תודה רבה לצוות וואלה שופס

המוצר הגיע יחד עם מוצרים אחרים ארוז בקפידה ואחרי 3 ימים לאחר ביצועה ההזמנה מהיר מאוד אין ספק חווית קניה מעולה!!!

הזמנתי כסא מנהלים אורתופדי. האספקה היתה זריזה . ההרכבה של הכסא פשוטה והכסא נוח . סה"כ מרוצה מאוד

פשוט , נוח , מהיר , לא צריך לצאת מהבית , להתרוצץ בין חנויות .

אספקה מהירה ונוחה המוצר בפועל כמו בפירוט , ניתן גם להעמיד בקבוקים , לא הקנייה הראשונה ובטח לא האחרונה

שירות מעולה ומשלוח מהיר! האתר מאוד מגוון, יש בכל מכל כל וקל מאוד להזמין.. :)

מחיר מצוין, מוצר מעולה ומשלוח סופר מהיר. טלויזיה מצוינת ופשוטה ואיכות מסך טובה מאוד ובמחיר שווה לכל כיס

חנות מאוד נוחה לקניה, מקפידה על מבצעים שוטפים, אני תמיד בודקת גם שם כשעושה סקר עבור מוצר שמתכננת לקנות. שירות הלקוחות יעיל ומהיר.לעיתים המשלוח איטי יותר וקצת מייקר אבל בס"הכ הכללי מאוד נוח ויעיל .מאוד מרוצים מהמוצר שקנינו, יפה ואיכותי במחיר סביר בהחלט.

ממש מומלץ להתרחק. שירות נוראי ומעבר לכך. התחייבו לאספקה לפני החג, וידאנו מראש שמגיעים, טרחנו להיות בבית בשעות הרלוונטיות, לא הגיעו, לא טרחו להודיע. בבירור - הבטיחו שיצרו קשר באותו היום לתאם מועד אחר, לא יצרו קשר. אחרי 4-5 פניות, טוענים שזה בבירור, אין להם תשובות, לא טורחים אפילו לחזור. שיא השיאים כאשר לאחר יום שלם של המתנה שוב לתשובות מהבוקר, מקבלים הודעת סמס שכביכול חיפשו אותנו, כאשר אנחנו זמינים כל היום ליד הטלפון ואף אחד לא ניסה להתקשר. זלזול נוראי בלקוחות ובהתחייבויות שלהם. מאכזב מאוד. מומלץ שלא לרכוש שום דבר דרכם.
שלום רב, בתאריך 24/03/18 רכשת מחשב ALL IN ONE עם זמן אספקה של 5 ימי עסקים. בתאריך 27/03/18 בקשת שנחזור אליך לגבי שינוי כתובת. הכתובת העדכנית הועברה אל הספק, ומפנייתך עולה שלא נאמר לך ששינוי כתובת משפיע על זמן ההספקה, אך הוא כן. כיוון בתקופה זו חל חג הפסח נוצר עיכוב נוסף באספקה. בזמן זה התנהלת מולנו גם באמצעות הפייסבוק ודאגנו לטפל בעניין מהר ככל הניתן, כולל ניסיונות התקשרות שלא צלחו. המחשב סופק לך בתאריך 10/04/18. צר לנו שזו תחושתך, אין לנו שום אינטרס להעניק שירות לקוי ולגרום לתחושות לא נעימות, שכן בזכות לקוחותינו אנחנו קיימים. בברכה, שירות לקוחות וואלה! שופס

מיד לאחר ההזמנה התקבלה הודעה על אישורה ולאחר מס ימים סופק המוצר. אספקה מהירה מוצר איכותי

אני עורך את קניותי בוואלה שופס שנים רבות ותמיד מרוצה מקלות הקנייה, האספקה בעיתה ושירות הלקוחות במקרה של בעיה כלשהיא.

קניתי טלויזיה סמסונג ויום אחרי שקניתי הטלויזיה אצלי בבית. שירות מצויין, גם המתקין היה מצויין. אין שום מילה רעה!

מוצר איכותי במחיר מדהים, היגע לסניף סופרפארם שבחרתי תוך כמה ימים. הבטריה במשקל יחסית קטן לנפח שלה.

הזמנתי נעליים ומכיון שזה יצא באיחור של יום פיצו אותי בדואר שליחים במקום דואר רשום.

המוצר מצויין, המובילים נחמדים מאד, הרכבה מהירה ומקצועית, חוויית הקניה נוחה, מהירה, זולה ומשתלמת. הגיע הרבה לפני תום מועד ההספקה.

אלבומים באיכות מצויינת,עיצוב התמונות באתר פשוט וקל לביצוע , שירות מהיר ובהחלט אמשיך להזמין כמו תמיד !!

בצעתי רכישה דרך אתר וואלה שופס. המוצר היה במחיר טוב, דמי משלוח של של בערך 20 שקלים, מחיר סביר. והכי חשוב שהמוצר הגיע בזמן ובמצב תקין. בדיוק מה שבקשתי

פשוט נעים לקנות דרך האתר והשרות שמקבלים למענה טלפוני ממש נעים לשוחח עם שרות לקוחות ואם עולה ביה כל שהיא מקבלים טיפול מיידי

מוצר מעולה במחיר נפלא!!! מומלץ להזמין הרכבה והתקנה למרות שכתוב שהוא מגיע מורכב כי זה לא מדוייק.

שירות גרוע - לא עומדים בזמני ההספקה שלהם. בתאריך 19.12.2017 רכשתי כורסת טלוויזיה. טרם סיפקו את הכורסה. אף אחד איננו לוקח אחריות השירות גרוע ביותר ואתם צוחקים על הלקוחות שלכם! לא מסוגלים לספק אפילו תשובה עניינית ופרקטית.
שלום רב, מבדיקת הזמנתך לצערנו אכן חל עיכוב לא צפוי באספקת הכורסה, ואנחנו מתנצלים על כך. בנוגע לטענתך כי לא נלקחה אחריות, אם הבנו נכון בתאריך 22/03 נציג מטעם הספק שוחח אתך, התנצל על העיכוב, עדכן אותך שצפי ההגעה הוא באמצע אפריל ונתן לך את האפשרות לבחור בין ביטול העסקה או המתנה למועד ההגעה כנגד פיצוי. למיטב הבנתנו בחרת להמתין להגעת הכורסה, כך שלא ברור לנו לאיזו תשובה הנך ממתין. במידה ואין הדבר נכון נפנה שוב לבירור מול הספק. בברכת חג אביב שמח, שירות לקוחות שופמיינד בע"מ

מרגע הרכישה בוואלה ועד האספקה וההרכבה של המוצר בביתי הכל היה מושלם, אספקה מהירה והמיטה שהגיעה מדהימה.

בסך הכל יחס אדיב..משתדלים לבדוק את בשאלות הנשאלות לא תמיד התשובה מספקת .רוצה לציין שחוות הדעת של הגולשים על המוצר משפיעה מאוד ..