
המוכר שעזר לי הוא שניאור, מוכר מקצועי ואדיב, ײעץ לי בסבלנות עד שמצאנו את מה שמתאים לי

המוכר שעזר לי הוא שניאור, מוכר מקצועי ואדיב, ײעץ לי בסבלנות עד שמצאנו את מה שמתאים לי

שירות מעולה של מנחם גר, עזר לי ברכישת מכשיר חדש, העברה של הנתונים ומענה לשאלות. והכל בסבלנות ואדיבות ורצון לעזור!

רכשתי מחשב נייד, ובקשתי איסוף בסניף דיזנגוף תל אביב, ההזמנה התעכבה בגלל חגי תשרי,התלוננתי בכתב באתר שירות הלקוחות של החברה. חזר אלי במהירות, סמנכ'ל החברה. טיפל ופתר את הבעייה,באותו יום. אז שפו!!

חוויה נפלאה (תודה לרועי) לא פעם ראשונה שאני קונה כאן ובטח לא אחרונה. זמינות לשאלות בווטסאפ ובטלפון

באתי עם הילד לסניף ראשון לקנות לו טלפון חדש לאחר שקודם נרטב קיבלנו שירות מצויין ואדיב מאליאור שעזר לנו לבחור טלפון ולהגדער אותו

השירות היה מעולה ואדיב, ענו לכל השאלות שלי בצורה מאוד מקצועית. בטוח אחזור גם בפעם הבאה.

גם בהיותי לקוח חוזר, השירות היה מהיר ואדיב. סייעו לי בהפעלה ראשונית והיה מאוד נעים. תודה

אחלה שירות רק שארון נתן את השירות הכי טוב שאפשר לבקש , אני אקנה רק אצלו עם השירות המדהים שלו

קניתי פלאפון s21 ואוזניות בסניף הבורסה. קיבלתי שירות אדיב ומקצועי מדניאל שייעץ ועזר בסבלנות רבה וענה בחיוך לכל שאלה ונתן שירות מקסים ! תודה רבה!

שירות מצויין, מהיר ואיכותי. אנשים מקצועיים ומבינים שיודעים לענות על כל שאלה. ממליץ בחום לכל אחד!

רכשתי אייפון 13 מהחנות בראשון לציון וקיבלתי שירות מצוין ומקצועי מאיתמר. המחיר היה יחסית זול לעומת החנויות האחרות

רכשתי מטען כבל אוזניות של אפל קיבלתי שירות מצוין בסניף הבורסה מהעתיד התותח שהיה שירותי ומקצועי לכוון אותי למוצרים המתאימים לי

קניתי רמקול נייד מדהים בעזרת הייעוץ של הנציג, ממש איכותי .המון תודה על השירות המדהים והמהיר

רציתי לקנות שעון חכם מלא זמן ובאתי לא סגור על עצמי לחנות. נועם עזר לי ובניה אותי מה עדיף לקנות, גם מבחינת היכולות של המכשיר וגם מבחינת השימוש האישי שלי, בהחלט שירות מקצועי יאמין, תודה נועם, בוודאות אחזור לפה שוב

קנינו אצל אביה בסניף אילת שואב נתנה שירות מעולה אדיבה ונחמדה הסבירה ופירטה כל דבר תודה רבה אביה

שירות אדיב ויעיל, זאת לא הפעם הראשונה שאני רוכש ב-go mobile, ומקווה להיות מרוצה מהמכשיר.

הזמנתי אוזניות. היה רשום 7 ימי עסקים. עברו כבר 15 ימים. לא מעדכנים, לא חוזרים אלי. אין באתר "בירור מצב הזמנה" כלום. לא מקצועי. וזו לא פעם ראשונה שזה קורה לי איתם.
נועם שלום, הצטערנו לקרוא את תגובתך. הרשת מציעה אפשרויות משלוח באמצעות דואר ישראל ובאמצעות שליחות עד הבית. אנו ממליצים על שליחות עד הבית באמצעות שליח. החבילה כאמור נשלחה אליך בסמוך לביצוע והשלמת ההזמנה. רק לאחר פנייתך אלינו, נודע לנו כי החבילה לא הגיעה. מיד נעשה בירור על ידינו מול חברת דואר ישראל והתקבל אישור כי החבילה אבדה. עקב כך, נשלחה אליך חבילה חדשה בשליחות עד הבית ללא עלות. בברכה, צוות GoMobile

התעניינתי ברכישת משקל דיגיטלי, ענה לי בטלפון נציג בשם שרון שנתן לי שירות מקצועי וחייב אותי כבר בטלפון, העסקה הייתה מהירה זריזה ומאוד שירותית.

אין על מיכאל שווורץ נותן שירות פצצה זמין מאוד ללקוחות ובכללי שירות מאוד טוב של המכורים בחנות

שרות אדיב המוכר היה מקצועי ועזר לי מאוד גם דאג להזמנה שלי לדברים שלא היו זמינים במלאי בקיצור נהניתי משירות

מרוצה מאוד מהקנייה. קיבלתי שירות מעולה, אדיב, סבלני ומקצועי עם מענה לכל השאלות שהיו לי בקשר למכשיר שרכשתי.

רועי מגו מובייל קרית אתא ישר הבין את הראש שלי והתאים לי מכשיר למידותי. בלי לנסות להגדיל או 'לדחוף'. כל הכבוד!!

שרות מדהים המחירים הוגנים ממליץ בחום על המקום שמזה מספר שנים אני נוהג לקנות בו טלפונים ניידים ואף להפנות בני משפחה וחברים הגעתי ביום שישי האחרון בסמוך לשעת הסגירה אחרי שהטלפון הקודם שלי שבק חיים טיפל בי מוכר בשם רועי שהיה חייכן וסבלני גילה אינסוף איכותיות וסבלנות לענות לי על שאלות ואף לייעץ בקניית המכשיר החדש תודה על השירות הטיפול .כן ירבו כמותכם :-)

תומר מסינמה סיטי,בחור מדהים שירותי מאוד. בעל סבלנות רבה . חמד של בחור,עזר לי מאוד.

שירות מאולה, קיבלתי שתי חבילות למחרת בטבריה, שלא מובן מאליו. בכור בשם עידן מאוד אדיב ומקצועי. תודה!