
פלטפורמה קלה ונוחה לתפעול ללא צורך בהורדת תוכנה. האלבום יצא מהמם והרבה יותר גדול ממה שחשבתי! את כל האלבומים שלי אני עושה דרכם.

פלטפורמה קלה ונוחה לתפעול ללא צורך בהורדת תוכנה. האלבום יצא מהמם והרבה יותר גדול ממה שחשבתי! את כל האלבומים שלי אני עושה דרכם.

חווית קניה לא הוגנת ולא ישרה מוואלה שופס. הזמנתי מכונת כביסה שילמתי ב כרטיס אשראי, שבוע וחציא לאחר שהבטיחו שיגיע לא הגיע, הם טענו שהיו בעיות עם הצוות שליחים, ושהם התקשרו אליי לתאום היא אמרה עכשיו קיבלתי את ההזמנה. וואלהשופס על פניו לא קיימו את הבטחותיהם בזמני הספקה ובאמינןתם בסיבה
שלום רב, העיכוב באספקה במקרה זה נבע כתוצאה מתקלה בקליטת ההזמנה, זו טפולה והמוצר סופק. מתנצלים שכך קרה, כפיצוי על העיכוב העניק לך הספק שנת אחריות נוספת. בברכה, שירות וואלה! שופס

שלום, ביצעתי בוואלה שופס הרבה הזמנות בתקלות נתקלתי רק במוצר אחד שגם בו רק לאחר השארת 2 הודעות באתר כשההבטחה היא שיחזרו תוך 24 שעות אבל בסופו של דבר קיבלתי מענה(מוצר שקניתי לאחר המוצר המדובר במודעה) - חשוב לציין שעד לאותו מוצר לא נתקלתי בשום תקלה אך לאחר השירות לא חזרתי להזמין זוהי הייתה הזמנתי האחרונה ביום חמישי האחרון 17/5/2018 נתקלתי בתקלה במוצר שקניתי ב18/10/2017-דיסק קשיח חיצוני "2.5 בנפח 1TB של חברת WD.יש אחריות למוצר עד שנתיים. לאחר שנה ו-4 חודשים של שימוש שום מחשב לא מזהה את הכונן , ניסיתי להחליף כבל אך הבעיה היא לא בכבל וישר פניתי לשירות לקוחות בגלל שעל הכונן כמובן יש מסמכים חשובים שלחתי לשירות הלקוחות הודעה (כי לא מצאתי מספר טלפון באתר) אך מכיוון שהיה חמישי בערב והמענה הוא לא כולל שישי שבת וחגים ציפיתי שיתנו לי מענה ביום שני (כי ביום ראשון היה שבועות) אך לא קיבלתי מענה ולכן השארתי הודעה גם אתמול אבל נכון לרגע זה עדיין לא קיבלתי מענה לא ממליצה לקנות מהם קשה להשיג אותם ועדיף לקנות קצת יותר יקר ושיהיה לכם מקום פיזית שאפשר לגשת אליהם במקרה כזה
שלום רב, מתנצלים על הקושי בקבלת מענה משירות הלקוחות שלנו. המוצר ברשותך מחודש ינואר 2017 כך שבמקרה של תקלה איננו הכתובת, אלא נותן האחריות שלך. המוצר נרכש דרכינו אך איננו הגוף שמעניק את שירות האחריות והתיקונים. מבדיקת הזמנתך עולה שביום בו העלית את חוות הדעת נמסרו לך הפרטים של נותן האחריות. בברכה, שירות לקוחות שופמיינד בע"מ

הקנייה באתר סה"כ פשוטה ומהירה. יחד עם זאת כאשר בחרתי בהזמנה אפשרות של משלוח בדואר רשום כדי שיגיע עד אליי, החברה המספקת מתעקשת לשלוח לנקודת מסירה שאינה ביישוב שלי. מעצבנים
שלום רב, מבדיקת הזמנתך עולה שכבר ביקשת לבטלה. נפנה אל הספק בנוגע לטענתך למשלוח על מנת להבין מדוע לא נשלח כפי שביקשת ולמנוע מקרים נוספים. בברכה, שירות וואלה! שופס

מתן שירות גרוע , לא עומדים בהתחייבות לזמן האספקה - מזגן לאחר טלפונים חוזרים ונשנים נזכרו לומר שאין אצל הספק ולא אמרו אפילו צפי מתי קבלה שלא לדבר על מתן פיתרון ביניים או שירות מינמלי מתחייבים שיחזו ולא חוזרים , כל השיחות מוקלטות , חבל על אופי שירות כזה לחברה גדולה ולפי דפי הפייסבוק של החברה אנני המקרה היחיד או החד פעמי - אכזבה גדולה טעויות יכולות לקרות וזה בסדר אבל לקיחת אחריות ומתן שירות או חלופות מתחת לכל ביקורת , חבל

חווית הרכישה וביטול העסקה היתה מתחת לכל ביקורת פשוט ביזיון של שירות. בתאריך ה7.5 התעניינתי במכונת כביסה מדגם האייר יום למחרת מוקדם בבוקר כבר חזרו אליי לסגור פרטים ולשלם עוד לפני שקיבלתי פרטים מלאים על העסקה הבטיחו שילחו לי הכל למייל וכי המוצר יגיע אליי תוך 5 ימי עסקים (עד ה-13.5) יום למחר ביצעתי שיחה לשירות לקוחות בעודי ממתינה כ-50 דק למענה אנושי על מנת לבדוק למה לא קיבלתי חשבונית למייל טוענים שחלה תקלה בעת שליחת החשבונית למייל ושישלחו לי מייד בסיום השיחה בתאריך ה13.5 התאריך המשוער להגעת השמשלוח אף אחד לא יצר איתי קשר אז יצרתי קשר אני לברר היכן עומדת הזמנתי, ושוב לאחר המתנה ארוכה הודיעו לי שנציג פתח פניה ויחזרו אליי עוד כמה שעות, כמובן שאף אחד לא חזר אליי היום ה-14.5 ביצעתי שוב שיחה לשירות לקוחות והפעם על מנת לבטל את העסקה לאחר המתנה של שעה במענה הטלפוני ניתקו לי את השיחה בפנים וכך קרה שוב בפעם השנייה שהתקשרתי אז הפעלתי היגיון בריא והתקשרתי לשירות מכירה, שם לא המתנתי דקה ומיד ענו לי וכניסתי להסביר שאני מעוניינת בביטול עסקה בעודי עוד מדברת העבירו אותי שוב להמתין לשירות לקוחות, וכך מס פעמים גם שביקתי לדבר עם מנהל לבסוף העבירו אותי לשירות לקוחות ונציגה ענתה וביטלה לי את העסקה אז בואו נראה כמה זמן אצטרך להמתין עד שאראה את הכסף חזרה בחשבון. לסיכום: שירות גרוע ביותר שנתקלתי אי פעם, ממליצה לא להתקרב לאתר הזה.
דנה שלום רב, אנו מודעים לזמני ההמתנה הארוכים ובימים אלה מגייסים נציגים נוספים למערך השירות. מבדיקת הזמנתך עולה שאכן היה עיכוב לא צפוי באספקת המוצר, מה שלצערנו הוביל בסופו של דבר לבקשתך ביטול. מתנצלים שכך קרה, הזמנתך זוכתה בתאריך 16/05/18. בברכה, שירות וואלה! שופס

תשלום ירד והמוצר לא הגיע!!! כל גורם (וואלה שופס, ספק וחברת שליחויות) מעביר אחריות למישהוא אחר, כולם אומרים שיבדקו את הנושא ויחזרו תוך 24 שעות ולא חוזרים. בקיצור הילד חגג יום הולדת בלי המתנה שלו.
מריה שלום רב, מבדיקת הזמנתך עולה שאכן המשלוח העובר אל חברת המשלוחים אולם מסיבות שאין ברורות נראה שלא נמסר לך. לצערנו מדובר בתקלה ואנחנו מתנצלים. הזמנתך בוטלה וזוכתה. בברכה, שירות וואלה! שופס

קניתי טלווזיה מהחנות ובהזמנה שאלתי מספר פעמים מה זמני ההספקה והחנות התחייבה לספק את הטלווזיה בטווח של יום יומים אך בפועל לנאלצתי לחכות יותר משבוע בהזמנה החנות התחייבה למתנה על כל קנייה אך בפועל לא קבלתי כלום כאשר קבלתי את הטלווזיה היא היתה עם תקלה ובחנות מיהרו לגלגל את האחריות לספק ושם פשוט לא עונים
שלום רב, זמן האספקה בהזמנה זו אינו יום יומיים שכן במכירה כתוב שזמן אספקה זה מיועד ליישובים שבין גדרה לחדרה, ואילו אתה מתגורר דרומית לגדרה. מבדיקה מול הספק קיבלת במתנה כבל HDMI3M-4K A.LINE T ועודכנו שצוות טכני מטפל בתקלה. אם הנושא טרם טופל בבקשה צור עמנו קשר. בברכה, שירות וואלה! שופס.

בוצעה הזמנה. לא תואמה שליחות. לאחר המתנה של מעל לשבועיים פנינו לשירות לקוחות 4 פעמים בארבעה ימים שונים ובכל פעם אמרו שיחזרו אלינו לצורך תיאום. בסוף החלטנו לבטל את העסקה עקב השירות המזעזע.
שלום רב, מתוך מאות הזמנות שעוברות ללא בעיה כלל ישנו אחוז מסוים של תקלות, ולצערנו כך קרה בהזמנה זו. אנחנו עושים ככל הניתן על מנת למזער תקלות, והמסקנות מהטיפול בהזמנתך כבר הופקו. מתנצלים שכך קרה, ההזמנה בוטלה וזוכתה. בברכה, שירות וואלה! שופס

עיצוב האלבום הוא קל ונח, עם אפשרויות רבות לעיצוב ושדרוג. האתר נגיש ונהיר ופשוט להשתמש בו. איכות האלבומים לא נופלת מאתרים מתחרים. הדפסת האלבום ושליחתו לוקחת לרוב כשבוע, שזה מהר מאוד בתחום הנ"ל. בנוסף, אופן השילוח קל לאיסוף ומאפשר לאסוף מנקודות רבות בארץ. תודה לכם.

אני מאוד אוהבת את וואלה שופס. בנוסף לכך שהמחירים של מעולים (ועשיתי בדיקה מקיפה לפני שקניתי שם מספר מוצרים כגון; תנור משולב כיריים, מזגן ושני טלוויזיות) גיליתי יחס מאוד אדיב מצד שירות הלקוחות, עונים מאוד מהר ומטפלים בבל בעיה. באחד המשלוחים היה עיכוב של מספר ימים ופיצו אותי במתנה. מאוד ממליצה!

הספקה מהירה ,שירות מיקצו י ,טיפול בבעיה מהיר ! ! ! ! ! ! !

פעם ראשונה וכנראה אחרונה שקונה שם. נתחיל בזה שאין מענה דרך האינטרנט ושלחתי כמה וכמה פעמים בבירור התחלתי לגבי מוצר ובהמשך... גם לא מעדכנים סטטוס (כל הזמן מופיע לי משום מה "טרם נשלח") בטלפון-המצב גם לא יותר מדי טוב. לוקח הרבה מאוד זמן עד שעונים וכמה פעמים אמרו שיבדקו ויחזרו אלי וכמובן שאף אחד לא חזר וזה לכשעצמו מתסכל. ובזמן אמת, כשאתה מדבר עם נציג, נשמע שהוא עושה לך טובה ולא באמת מנסה לעזור. דבר נוסף- נאמר במפורש על פריט שקניתי: "שליחת מוצר זה מתבצעת ע"י חברת השליחויות צ'יטה בוקס,השולחים את המוצר לנקודת איסוף הממוקמת עד-700 מטר מכתובת הלקוח.במידה ואין נקודה כזו, הלקוח ייקבל את המשלוח לבית ע"י שליח." והמוצר הגיע ליעד הרחוק מ-700 מטר מהבית שלי והייתי צריכה לאסוף אותו. בשרות לקוחות הציעו להחזיר את המוצר לספק ולשלוח שוב לכתובת של הבית שלי אך לי כבר לא הייתה סבלנות לכך (לאחר שירות הלקוחות המתיש) ונסעתי לאסוף את המוצר. לא ברור (ומאוד מרגיז) המצב הזה מלכתחילה-אם נאמר במפורש את מה שצוין לעיל, למה אני צריכה להתעסק עם זה ולא לקבל את מה שמפורסם באופן ברור באתר? באתר ציינו עד 700 מטר מהבית אז צריך לפעול על פי כך..! מאוכזבת
תמר שלום רב, מתנצלים על הקושי בקבלת מענה, אנחנו עושים ככל הניתן על מנת להשיב לכל הלקוחות שלנו, ולצערנו בזמן עומס חל עיכוב במענה. מבינים שהמשלוח הגיע ליעד רחוק יותר מ- 700 מטרים, הנושא כבר נבדק מול הספק ונעשה את המיטב על מנת שמקרים כאלה לא ישנו. בתאריך 01/05/18 זיכינו את הזמנתך בדמי המשלוח. בברכה, שירות וואלה! שופס

לא לקנות אצלם בחיים!! קניתי סטיקי פד (מתקן לדש בורד שנצמד לטלפון הנייד). הגיע מוצר שלא נדבק לדש בורד ולא לטלפון הנייד. לאחר שניסיתי להתקשר ולא ענו במשך 20 דקות, השארתי הודעה באתר. לאחר 24 שעות שאף אחד לא חזר אליי, התקשרתי למוקד שהפעם ענה (לאחר המתנה) ונציגה אמרה לי בגסות רוח שהם יבדקו עם הספק. לאחר 24 שעות נוספות חזרו אלי וביקשו שאחזיר את המוצר ואקבל זיכוי. קורה שמקבלים מוצר פגום, אבל הבעיה עם וואלה שופס היא שכל שאלה ששואלים צריך להמתין 24 שעות לתשובה (אם בכלל מישהו טורח לחזור אליך) או לחכות על הקו למעלה מ-20 דקות. לא לקנות
אסף שלום רב, מתנצלים על העיכוב במענה, אנחנו עושים ככל הניתן על מנת להשיב ללקוחות בזמן, אך לצערנו ישנם מצבים של עומס נקודתי הפוגע במענה. מבדיקת ההזמנה עולה שהמוצר כבר חזר לספק ואנחנו דואגים לזכות את הזמנתך. מתנצלים שוב. בברכה, שירות וואלה! שופס

חנות נוחה מאוד והליך הקניה ידידותי ויעיל. קונים מאתר זה כבר המון שנים ותמיד מרוצים.

כל ההזמנות שלי מהאתר מתקבלות במהירות , אני מרוצה. סכיני הגילוח באיכות טובה , הפנים חלקות .

שירות גרוע והתייחסות מתחת לכל ביקורת . הזמנתי טלוויזיה LG גודל 49 אינץ' דרך האתר ואת כל התיאום מול הספק ח.י הייתי צריך לבצע בעצמי (!) מכיוון שלא הייתה שום התייחסות לאחר 4 ימים מההזמנה (!) במיוחד כאשר באתר רשום מינימום 20 יחידות וכשאני ביצעתי את ההזמנה היו רשומות 12 רכישות (כלומר אמור להיות מלאי זמין ) . בנוסף אין מענה בפניות לאתר וגם כשמבטיחים לא חוזרים . לאחר מספר שיחות ואחרי שאני(!) ביקשתי פיצוי הואילו "בנדיבות" להעניק לי 50 שח לקנייה חוזרת . לאורך כל התהליך כאמור לא הייתה שום מעורבות של וואלה שופס ולמעשה מעבר לגביית התשלום עבור הטלוויזיה לא בוצע דבר. לא אחזור לקנות יותר באתר וגם אספר לאחרים על חווית השירות הגרועה .
יואב שלום רב, בנוגע לזמן האספקה, מתנצלים אם ההסבר במכירה לא היה ברור מספיק. אזור מגוריך אינו נכלל באספקה מהירה ועל כן זמן האספקה עמד על 21 ימי עסקים. בנוגע לתיאום אספקה והתקנה, ח.י. אלקטרוניקה יוזמים שיחות ללקוחות לטובת תיאום ובמקביל מאפשרים ללקוחות לתא בעצמם דרך האתר, כשהמטרה היא דווקא ליעל. רכשת את המסך במסגרת מבצעי פסח, בזמן שמוקד השירות היה עמוס מאוד, מתנצלים על העיכוב במענה. כפיצוי הצענו לך קופון לרכישה חוזרת בסך 50 ש"ח אך לצערנו סירבת לקבלו. צר לנו שזו חווית השירות שחווית, איננו יכולים לשנות את אשר היה אך נשמח אם תינתן לנו הזדמנות להעניק לך חווית שירות מתקנת. בברכה, שירות וואלה! שופס

מוצר מוצר !! איכותי וחזק ברמות, שואב הכל קל, לתפעול ולניקוי, לא מתאמץ לכן לא מתחמם מחר

שומר נפשו ירחק - רכשתי סל לגינה בוואלה שופס בעלות של 550 ש"ח. הגיע מוצר פגום (חלקים שבורים; טבעת סל בגודל לא מתאים לכדורסל רגיל). מאז הרכישה אני במסכת של ייסורים של שירות הלקוחות של וואלה שופס (עונים בממוצע אחרי 15 דקות), ששוב ושוב מבטיח לי הבטחות ומעביר אותי לספק, כאשר הספק לא מקיים את ההתחייבויות של וואלה שופס. אני רק רוצה שיאספו את המוצר ויזכו אותי על מה ששילמתי, ללא הצלחה. אני לוואלה שופס לא אתקרב בהמשך.
יובל שלום רב, בתאריך 03/03/18 רכשת מתקן סל איכותי ובטיחותי הכולל לוח סל + עמוד תוצרת CITYSPORT דגם 018. בתאריך 08/03/18 פנית בטענה שאיכות הסל ירודה והגיעו חלקים שוברים. פנייתך הועברה אל הספק וזה ביקש לראות תמונות של המוצר על מנת להבין מה לא תקין. בתאריך 13/03/18 העברת אלינו תמונות שנשלחו אל הספק ונמצא שיש חלק פגום שניתן להחליף. הספק עדכן שביקשת לבדוק אם יש סל שמתאים לכדור מס' 5 ובוצעה החלפה לסל זה. לאחר ההחלפה בקשת לבטל את ההזמנה והוסבר לך שתוכל להחזיר את המוצר אל הספק או לשלם עבור איסוף מטעם הספק, שכן המוצר השני שקיבלת תקין ובמקרה כזה חובת ההחזרה על הלקוח. ביום א 15/04/18 הספק עדכן שיתאם מולך איסוף לטובת ביטול. בברכה, שירות וואלה! שופס

שירות גרוע מאד. קניתי תכשיטים ולא קיבלתי אותם. תהליך רכישת המוצר מהיר וללא בעיות, ואת התשלום הם גובים מיד. אבל אחרי 21 יום מהרכישה עדיין לא קיבלתי את המוצר ולא הודעה שהמוצר מוכן לאיסוף. הנסיונות ליצור איתם קשר הם קשים - יותר מדי זמן על הקו. נראה שהמטרה היא לייאש את הלקוחות ושירדו מהם. ב 3 פעמים שהצלחתי ליצור קשר, התשובה שלהם היתה: נבדוק ונודיע לך. באף מקרה לא חזרו להודיע לי מה קורה עם ההזמנה שלי. מי שקונה מהם מסתכן בחוויה דומה.
יוסי שלום רב, ההזמנה בוצעה בתאריך 27/03/18, ולצערנו חל עיכוב בתפעול ההזמנה, בעיקר בשל החג. בתאריך 11/04/18 עודכנת שאנחנו דואגים לתפעל את ההזמנה ותקבל הודעת SMS כשתהיה מוכנה לאיסוף. בתאריך 15/04/18 נשלחה אליך הודעת SMS, עם פרטי האיסוף. מתנצלים על העיכוב, המשלוח ממתין לך במשרדי החברה בהרצליה פיתוח. בברכה, שירות לקוחות וואלה! שופס

רכשתי מאוורר עם שלט, עיסקה מעולה מוצר איכותי עובד שקט וטוב. המוצר הגיע בזמן ללא תקלות.

הטלויזיה הגיע עם שליח אולם בתוך כשעה צלצלו כדי לתאם את מועד ההתקנה . חווית רכישה של ״יש עם מי לדבר״

השירות של וואלה די בסדר, זה אתר אמין , אני לקוח מזה 10 שנים ובדרך כלל אין בעיות איתם

הזמנתי טבלט ב20.2.18 ונאמר על ידם אספקה עד ל9.4.18 ועדיין לא קיבלתי. פנייה לשרות לקוחות לוקחת כ 20 דקות עד למענה, הבטיחו לספק ביום חמישי 12.4.18 ולא ממלאים הבטחתם. לדעתי לא צריך לרכוש אצל ספק לא אמין
אבנר שלום רב, ההזמנה בוצעה בתאריך 20/03/18 ולא ב- 20/02/18, זמן אספקה תוך 14 ימי עסקים. לצערנו חל עיכוב באספקה, בעיקר בשל החג, כמו הרבה ספקים גם ספק זה לא עבד בחול המועד. מנהל משירות הלקוחות שוחח אתך, התנצל על העיכוב והעניק לך פיצוי. מתנצלים שוב שכך קרה ומקווים שנוכל להעניק לך חווית שירוץ מתקנת בהמשך. בברכה, שירות וואלה! שופס