
שירות מצויין, בפעם הבאה שאצטרך מוצר חשמלי כלשהו, זה יהיה המקום הראשון שאסע אליו. תודה.

שירות מצויין, בפעם הבאה שאצטרך מוצר חשמלי כלשהו, זה יהיה המקום הראשון שאסע אליו. תודה.

יחס אדיב מקצועי המליצו על מסך hisense u 7 a לאחר התקנה בבית טלביזיה מעולה נתנו פרוט לגבי הנתונים של הטלביזיה ייעצו והובילו והכניסו למכונית ונתנו שרות מאוד טוב

קניה טובה ומהירה במחיר זול , מוכרים אדיבים , בהחלט אחזור לקנות שם שוב .

שירות הלקוחות הגרוע בעולם, מתחרט על ההזמנה. הזמנתי סאונד בר, המוצר לא הגיע אחרי שבועיים וחצי, כשביקשתי לבטל את ההזמנה אמרו שרק כשהמוצר יגיע אני אוכל לסרב לקבל אותו ואחרי שהוא יחזור למחסנים של החברה יתנו לי זיכוי. נציגת השירות הליצנית לא השכילה להבין את חוסר ההגיון שבדבר. ביקשתי מנהל והוא כמובן בישיבה ולא יכול לדבר. חברה מתחת לכל ביקורת. להתרחק כמה שאפשר.

שירות מקצועי ומקום נעים עם חניה. בתחיילה לקחתי טלוויזיה בלי אנדרואיד בטעות והם החליפו לי באחת מתאימה ובאדיבות.

הגעתי עם בני הבכור כדי לבחור רמקולים לחדר, המוכר היה אדיב, סבלני ומקצועי לעילא. הוא הדגים לנו בסבלנות כמה סוגי רמקולים שוב ושוב עד שהבן בחר את הרמקולים המתאימים לו מבחינת סאונד. יצאנו מרוצים!

בחנות היה עידן, בחור מקצועי, אדיב, סבלני, שרותי, נעים הליכות ובעל ידע נרחב, עזר מאוד.

ביום שישי האחרון קניתי טיוי במחיר של 700 ₪, לא התווכחתי ולא שאלתי, הקניה ארכה פחות מ 10 דקות. ממש התאכזבתי לגלות בעיתון של שבת פירסום שאותה הטיוי נמכרת במחיר של 700₪... ממש מאכזב שלא מצא לנכון המוכר (הנחמד, יש לומר) שניתן לקנות אותה במאה ₪ פחות... מה שבטוח לא אהיה תמים ואבדוק כל דבר, גם ברשת שממתגות את עצמה כהוגנת ולא כאחרונת חנויות החשמל של פעם...

מקום שאין לו תחליף , שירות אדיב , יחס אישי מדהים תמיד מגיעה רק לבן , שנותן שירות יותר ממושלם יחס אישי עד יציאה מהחנות .

יחס סוף הדרך,אנשים נפלאים,שירות אמין מקצועי ומסור אוירה מעולה ממליץ ממש בחום!!! אין כמוכם בכל העולם תודה רבה רבה♥️

שירות מצויין אדיב ומקצועי משלומי אבנרי עשה הכל לתת מחיר טוב ושווה לפי שוק ... מרוצה מאוד מהרכישה (לפני שימוש )

שירות טוב. קניתי שואב אבק רובוט שיומי במבצע 799 ש''ח. קיבלתי את כל המידע שרציתי מהמוכר בעולם הקולנוע.

הזמנתי מהאתר של החנות פלאפון לאחר כמה ימים התקשרו לומר שאין את הפלאפון במשלוח ויש רק בסניף. למחרת דוד שלי הגיע לסניף על מנת לאסוף את הפלאפון אך הם סירבו לתת לו משום שלטענתם הוא לא בעל כרטיס האשראי שהזמין, בהזמנה הופיע המספר שלי הם התקשרו אליי אמרתי להם שזה בסדר אבל הם עדיין סירבו לתת לו את המכשיר. לאחר כמה ימים ניסיתי להזמין שוב באמצעות שיחת טלפון לחנות, רציתי לרכוש פלאפון, מגן מסך וכיסוי, בסוף השיחה הנציגה אמרה לי שמשלמים על כל מוצר משלוח ובנפרד ומטוב ליבם הם יעשו את המשלוח ב 49 שקל במקום ב 129 שקל. העניין הוא לא המחיר של המשלוח, פשוט עצוב שזו הדרך שלהם להרוויח עוד כמה שקלים, ממתי שמזמינים מחנות לכל מוצר יש משלוח משלו?

מומלץ מאוד , מוצרים איכותים במחירים תחרותיים. מגוון איכותי של מוצרים ברמה גבוהה מאוד כ

שירות אדיב , סבלני ובסופו של דבר מחיר הכי זול בארץ עם אחריות יבואן רשמי .. פשוט רוני מנהל הסניף טיפל בהזמנה שלי וברכע שנודע לו שהיה עיכוב באספקת המוצר לאותו שבוע , סיפק לי טלוויזיה חלופית לשבוע במקום וזה לא מובן מאליו . שאפו על תודעת השירות ..

מענה מהיר לבקשתי (טלפון שיאומי ראדמי 9)תוך המלצה לשדרוג ליבואן רשמי. לאחר מספר דקות נתבשרתי שאוכל לשדרג ליבואן רשמי בתוספת זעומה יחסית, לכך הסכמתי בחפץ לב, כיוון שמדובר במתנה. נראה כי עובדה זו לא נעלמה מעיני המוכר. שאפו, אחזור לרכוש בחנות זו - ברצון ובשמחה.

הגעתי לרכוש מוצר שהיה מפורסם בעיתון,צילצלתי בבוקר לוודא שהוא ישנו במלאי,כשהגעתי,אמרו שרק בעוד כמה ימים ,יהיה המוצר,לכן הציעי לי מוצר יקר יותר ב50 שח,לקחתי כי אני צריכה..בכל מקרה אמינות ושקיפות זה דבר חשוב ..

מאוד רציתי לרכוש מכשיר של שירותי, redmi note, אבל לא ידעתי מה הכי מתאים לי. נגש אליי מוכר בשם ניקולאי, הוא נתן לי הסבר מלא על כל מכשיר, נתונים של כל אחת ומה הכי מתאים לי. בחרתי במכשיר ,redmi note 9 של 128 ג'יגה. אני מאוד מרוצה מהמכשיר, מצלמה בדיוק מה שרציתי. כמובן הסבר מקצועי ויחס אישי של המוכרן נתנו לי הבנה מלאה מה אני רוצה. תודה רבה לעולם הקולנוע ומוכר מקצועי!!!

שירות מהיר ואדיב, מחיר הכי זול שמצאתי והמוצר יבואן רישמי תודה רבה לכם, בהחלט אחזור שוב.

אחלה מקום בעולם! מוכרים מקצועיים, סבלניים ומצחיקים :) שירות ברמה גבוהה ומחירים נוחים . .

אחלה טלויזיה, תודה בן בורה, אחריות 3 שנים, תודה רבה, אני אקפוץ לקחת את המתלה

רכשתי טלפון סלולרי בסניף פולג בנתניה, שירות מהיר, הסבר מקיף, השוואה לדגמים נוספים, יחס אישי, מחירים טובים.

שרות מעולה אמין ויעיל שרות הלקוחות מצויין והכי חשוב מחירים נוחים ומוצרים מעולים תודה לצוות

לקוח קבוע שלכם חבל שאין לכם מערכת לקוחות שמעדכנת על מבצעים עם הנחות כפולות לדרבן קנייה

השירות מזעזע ברמות! חסמו אותי בפייסבוק כי לא רוצים שתראו תגובות גם פחות טובות... מי שקונה משם פרייאר!