
אחלה מוצר איכות מדהימה הבת מאוד שמחה מרוצים ביותר ממליצה ובגדול קניה מוצלחת ביותר אחלה

אחלה מוצר איכות מדהימה הבת מאוד שמחה מרוצים ביותר ממליצה ובגדול קניה מוצלחת ביותר אחלה

הרכישה דרך וואלהשופס תמיד חוויה נעימה השירות אדיב ומהיר, לגבי המוצר רק נרכש נראה סביר בהתאם למחיר

קפסולות מעולות:) בעבר הזמנתי באתר והי'ה סביר. הפעם הזמנתי, הגיע מהר והגיעו טעמים מעולים, ממש אהבתי:)

רכשתי מכונת תיספורת בייבי ליס מרוצה מאוד נוחה לשימוש ומחיר הוגן ממליץ מאוד הגיע בזמן אני מאוד נהנה מקניות בוואלה שום כבר שנים רבות גם מחיר הוגן וגם שרות טוב

שירות זוועה זמן המתנה בטלפון מעל 50 דקות . מפנים אותך מספק לספק . רכשתי טלויזיה התקנה לקיר לא תואם משלוח , ולאחר מכן מפנים אותי לספק אחר להתקנה על הקיר ששולמה לכם והיא אפשר לתפוס אותם מתעלמים , הטלויזה עדיין עומדת סגורה לאחר שבוע . פשוט שירות לקוחות ירוד לא ממליץ לאף אחד לקנות ממכם .

המצנם עצמו עונה על כל הדרישות, מומלץ. חוויית הקניה בוואלה שופס מוצלחת, משלוח מהיר ואיסוף קרוב.

הזמנת אלבומים באתר וואלה הכי נוח להכנה, אלבום איכותי, שרות מהיר! המוצר מגיע בזמן! ללא הורדת התכנה למחשב כך שאפשר להכין מכל מחשב ובכל מקום!

ממלא את תפקידו כראוי החומר ממנו עשןוי מעט דק וקל מהרגיל (של איקאה נניח ) והיה קל לחיבור

חווית קנייה מצויינת. חיפשנו מזוודת טרולי לעלייה למטוס, טובה ובמחיר סביר. פורסם מבצע לזמן מוגבל מאוד, במחיר מצויין. הזמנו ומייד התחרטנו שלא הזמנו יותר כי אזל המלאי במהירות. מייד קיבלנו אישור ועדכון לגבי סטטוס ההזמנה והשילוח. הזמנו אספקה באמצעות שליח וקיבלנו שעות אפשריות לקבלת החבילה, השליח התקשר ותאם איתנו את הזמן הנוח ביותר. החבילה הגיעה במצב טוב מאוד והיה מספק ויותר, כך שבסה"כ הייתה חווית טובה מאוד ובהחלט עם שרות כזה נמשיך להזמין באתר זה.

בוצעו למעלה מ-5 שיחות למוקד הטלפוני בבקשה לשינוי חשבונית מס/קבלה שנשלחה עם שם שגוי. אך הפניות הנ"ל לא נענו בתגובה ולא טופלו.

גועל נפש !!!!! הזמנתי מחשב נייד לנובו x1 carbon.. התחייבו ל 6 ימי עסקים בסוף הגיע שלושה ימים אחרי .. לא זמינים בטלפון שרציתי לבדוק למה מתעכב .. והשירות לקוחות שלהם נעלם כשמדובר בתקלות כאלה .. מישהי בשם חגית מסננת כל הזמן ומנסה למרוח במענה לא ענייני בהודעות .. פשוט לא להתקרב !! המחשב הגיע תקול ואין קול ואין מענה . אחרי ביקורת כזאת מאמין שירצו לעזור ישר . .
שלום רב, מבדיקת הזמנתך עולה שפנית אלינו עוד טרם חלפו ימי העסקים וביקשת לזרז את המשלוח, הוסבר לך שלא ניתן לעשות זאת. הופנית לשוחח עם הספק כיוון שביקשת לקבל מידע מדויק אודות מועד האספקה והאחריות על האספקה במקרה זה היא של הספק, צר לנו אם קיבלת תחושה שאיננו רוצים לסייע. מועד האספקה האחרון היה 13/06 ובהודעה ששלחת אלינו ציינת שהמחשב התקבל ב- 15/06 כך שמדובר בעיכוב של יומיים ולא בשלושה. התנצלנו על העיכוב וניתן לך פיצוי. בברכה, שירות וואלה! שופס

המוצר תואר בצורה עניינית, התמונות נוחות להבנה. תחושה טובה של בטחון בקנייה. דגש על זיהוי הלקוח.

אתר נגיש וקל לשימוש ההזמנה הגיעה מהר אתר מצויין אהבתי את האתר לא יקר ודי זול

חווית קניה מדהימה מוצר מעולה הגיע תוך זמן קצר תענוג מומלץ מאוד לשימוש בבית ובחוץ

רכשתי מספר אלבומים. כל האלבומים הגיעו ברמה מוד גבוהה. העיצוב יצא בדיוק כפי שעשיתי ורציתי. האלבום היה מוכן מהר והגיע מהר. ממליצה בחום!!

מוצר טוב מאד וחסכוני במים באמת רכשתי 2 יחידות עושה את העבודה כמו שרשום. ממליץ ממש שווה.

מייבש מעולה! הגיע מהר מאוד ע"י מובילים אדיבים ומקצועיים, וכמעט הכי חשוב, באחלה מחיר! מומלץ בחום!

האייפון הוא מדגם שמיוצר ביפן , מה שאומר שאי אפשר לכבות את הרעש של המצלמה כשאתה מצלם תמונות ומצלם מסך (זה חוק שם) למה אני צריך לסבול את זה אם קניתי מוצר בארץ ? אין דרך לתקן את זה וזה מפריע מאוד כמו כן האוזניות שמגיעות מזוייפות ולא שוות שקל , היה לי אייפון 5S לפני והוא בא עם אותו סוג אוזניות, אין מה להשוות בין איכות השמע , אוזניות שקונים באייבי בדולר זה מה שקיבלתי מהם . אין למי להתלונן, הם אומרים שהאחריות היא על חברת HOT MOBILE , נותנים לך מספר שאין בו מענה באמת, רק מוקד שלוקח את המספר שלך ואומר שיחזרו אליך, הם חוזרים אליך מתי שנוח להם , לפעמים בכלל לא, שחזרו אליי אמרו שאם אני רוצה איזה שהוא שירות מהוט אז אני צריך ללכת לסניף שלהם , שלחו אותי לסניף שנסגר כבר ממזמן ויש שם חנויות אחרות בכלל חוץ מזה האייפון פועל בסדר אבל לא ממליץ לקנות מהם בחיים

חווית הקניה טובה מאוד. יש הרבה אפשרויות לעיצוב, רקעים מסגרות וכו'. עונים מהר לפניות, והמדלוח מהיר. ולבסוף המחיר והאיכות מעולים

ההובלה- עבודת הסבלים מתחת לכל ביקורת. הביאו מכונת כביסה עדיין קצת נזהרו, (נזק למכונה החדשה יהיה על חשבון החנות) אבל שלקחו את הישנה פשוט דדירדרו אותה במדרגות ועשו נזקים שברו שיש של המדרגות. המובילים טורחים להסביר שהם ממורמרים על העבודה שלקחו על עצמם ושלא משלמים להם מספיק. מחיר ההובלה כלול בקניה ואין סיבה שנקבל חצי הובלה עבודה לא מקצועית ונזקים. אני מצפה מחנות כמו וואלה לדאוג לעבוד עם מוביל קצת יותר מיקצועי- ושאם למוביל שלהם יש בעיות הבעיות זה לא צריך להיות עיניין שלי.
שלום רב, בתאריך 09/06/18 שוחחת עם השירות בנוגע להתנהלות המובילים ופנייתך הועברה אל הספק. מבקשים להבהיר שהאחריות על אספקת המוצר היא של הספק. אין המדובר במוביל מטעמנו, כל ספק עובד עם חברת הובלות / לוגיסטיקה משלו. מובן שאנחנו מתייחסים לכל תלונה כזו ברצינות מלאה ותעשה בדיקה עם הספק כיצד העניין טופל. בברכה, שירות וואלה! שופס

הזמנתי LG G5 מוחדש, הטלפון הגיע עם שריטות ושפשופים. במקום שיעזרו לי כפי שהם התחייבו באתר (24 שעות) הם כבר יומיים מסננים אותי בטלפון ולא משיבים במייל. מצער מאוד שמתוך בלית ברירה אצתרך לפנות למשרד להגנת הצרכן.
שלום רב, בתאריך 04/06/18 פנית אלינו בטענה שהמכשיר שרכשת התקבל עם שריטות ושפשופים. מדובר בבמכשיר מוחדש כך שייתכנו פגיעות קוסמטיות קלות, אך כן נעשו ניסונות להשיגך על מנת לקבל תמונות ולהמשיך טיפול מול הספק. טענתך שלא השבנו לפםניותך אינה ברורה לנו, שכן בתאריך 06/06/18 שלחת אלינו מייל והשבנו מייל בו בקשנו לקבל תמונות אך אלו לא התקבלו. בתאריך 11/06/18 ניסינו להשיגך טלפונית ולאחר שלא הצלחנו שלחנו אליך הודעה לכרטיס והגבת שלא היית זמין. נשלחה אליך הודעה גם לכרטיס הלקוח עם כתובת מייל לשליחת תמונות וגם מס' וואטס אפ לשליחת תמונות אך הללו לא התקבלנו. נראה שעשינו די והותר על מנת להשיגך. בברכה, שירות לקוחות וואלה! שופס

מצאתי את המכשיר במחיר ממש טוב. השירות היה מהיר והמשלח בזמן. מרוצה מאוד מה רכישה. היה קשר רצוף על שאלות ועל המשלח

בתאריך 06/05/2018 הזמנתי ״ערסל זוגי ענק עם מקלות״ 205.00. זמן הספקה עד 14/05. החל מ-15/05 התחלתי לשלוח בירורים כל יום ללא מענה. בתאריך 23/05/18 - התקשרתי לשרות לקוחות. אחרי 20 דקות על הקו לא הצליחו למצוא את ההזמנה וביטלו. במקום התנצלות קיבלתי: ״לידיעתך, בוצע כעת זיכוי בסך 169 ₪ בהזמנתך. הזיכוי יתעדכן במהלך 72 השעות הקרובות באמצעי התשלום הקיים אצלנו.״
שלום רב, בתאריך 15/05/18 פנית בטענה שטרם קיבלת את המשלוח, ולאחר בירור מול הספק עלה שהמשלוח אינו מאותר בחברת המשלוחים ונעשית בדיקה היכן הוא. בתאריך 17/05/18 שלחת הודעת ביטול והוסבר לך שהנושא בבדיקהף אך בתאריך 22/05/18 בקשת לבטל שוב. בעקבות הודעה זו ההזמנה בוטלה ובתאריך 23/05/18 בוצע זיכוי. לצערנו, מתוך מאות משלוחים שמגיעים ליעדם בזמן, ישנו אחוז מסוים של תקלות ועיכובים ואנחנו מבקשים להתנצל שכך קרה. בברכה, שירות וואלה! שופס.

הזמנתי משקפת שחייה, ובאופן מטעה, בחרתי במשלוח שעולה 23 ש"ח, מיד אחרי ביצוע הקנייה, שלחתי הודעה עם בקשה לבטל, ולמחרת ענו לי מהאתר שהמוצר כבר נשלח ואי אפשר לבטל עכשיו. במקביל, הספק שוואלה עובדים איתו יצר איתי קשר, ואמר לי שאין להם את המוצר הספיציפי, ולכן ישלחו לי חלופי, ולקחו כמה ימים עד שהחלטתי מה אני רוצה. מה שאומר, שוואלה שיקרו. שיקרו ממש. אמרו לי שהמוצר נשלח כשכבר ידעתי שלא. אחרי שכעסתי ורציתי לבטל, לקח להם המון זמן לבטל ובוטל באורח פלא, יום אחרי שהגשתי תלונה במועצה לצרכנות. פח אשפה.
שלום רב, אין לנו שום אינטרס לספק ללקוח מידע שגוי אודות המשלוח שלו והמידע שניתן לך מסתמך על המידע הקיים במערכת. לאור פנייתך נבדוק מהיכן נבעה הטעות, אך מובהר שדבר לא נעשה במכוון. בתאריך 16/05/18 פנית בנוגע לזיכוי והוסבר לך שהזיכוי יבוצע בעוד מס' ימים כיוון שעל הספק לקבל חזרה את המשלוח. מבקשים להתנצל שכך קרה, בתאריך 29/05/18 הזמנתך זוכתה. בברכה, שירות וואלה! שופס.

חווית קניה : נוח, פשוט וקל לבצע רכישה באתר וואלה, המוצר הגיע תוך יומיים - להפתעתי הרבה .