
נראה שכל מה שאפשר לבקש מאיש מכירות קיים ברועי. שרות אדיבות מקצוען אמיתי. שמחתי מאוד להכיר את רועי שעזר לי גם לאחר הקנייה. מה שהיה סופר חשוב

נראה שכל מה שאפשר לבקש מאיש מכירות קיים ברועי. שרות אדיבות מקצוען אמיתי. שמחתי מאוד להכיר את רועי שעזר לי גם לאחר הקנייה. מה שהיה סופר חשוב

שרותים, מקצועיים וזמינים. לא פעם ראשונה. קניתי גם את מכשירי הטלפון הניידים לילדים ולי.... תמיד אותה חוויה.

חיפשתי מטען מקורי ודוד נתן לי שירות מהיר ואדיב ונתן לי הסבר מעמיק על המוצר ממש מקצועי בהחלט אחזור לשם

הגעתי לסניף הבורסה וחיפשתי מגן ודוד היה מאוד נחמד ועזר לי לבחור והיה גם ממש סבלני שירות מעולה

תודה רבה לתומר בור על העזרה בקניית שעון שיאומי בנד 7 פרו , עזר לי להגיע להחלטה שזה השעון הנכון בשבילי בהתאם למה שצריך ומחיר

שומר נפשו ירחק!!! הייתי נותנת דירוג אפס, אך אין אפשרות כזו. ביום 18.11 קניתי טלפון סמסונג A73 בחנות בדיזנגוף סנטר. המוכר אריאל התגלה כלא מקצועי וחסר ידע שפגם בכרטיס הסים שלי, ולא אמר דבר, אלא הבטיח שהעביר אנשי קשר וואטסאפ למכשיר החדש, וזה יקח זמן. אחרי שעתים, כשהייתי כבר בביתי, גיליתי בטלפון הודעה שאין כרטיס סים. כשטילפנתי לחנות, מיד,התבשרתי שהמוכר משקר ואומר שהודיע לי שהכרטיס תקול!. זה היה לא רק שקר וכזב, אלא אפילו מחוסר הגיון, שאעזוב החנות ללא תגובה, ועוד עם חיוך על הטלפון החדש. לקח לי עוד חצי יום להסדיר התקלה, למזלי בזכות מוכר אדיב ומקצועי בחנות בקניון רמת אביב.
שלום רב, צר לנו לשמוע על החוויה, לאחר תחקיר מעמיק, התברר שהלקוחה ביקשה שהנציג יבצע העברה נתונים משלושה טלפונים שונים, ואכן כך עשה, למרות שמדובר בפעולה מורכבת וממושכת (כשעתיים) וכמובן שהשירות הנ״ל ניתן ללא תשלום וברצון טוב. ניסינו ליצור קשר עם הלקוחה, על מנת לברר איתה מה הייתה בעצם הבעיה (לא הצלחנו להבין מהטקסט), אך לצערנו, הלקוחה לא הייתה מעוניינת לשוחח, או למסור פרטים בנושא. בברכה, צוות GoMobile

הגעתי לשמה עם עוד חבר וקנינו שני אייפדים ומכשיר סלולר וקיבלנו שירות מצוין, מקצועי ואדיב מבחור בשם קמרן - בחור על הכיפאק שדאג לחוויה נעימה וקלה עבורנו.

קיבלתי שירות מדניאל, שירות חם אדיב ומקצועי. יודע על מה הוא מדבר ומשתמש בשפה יום-יומית אך נאותה, יודע לשווק את המוצרים השונים שהחברה מציעה, ונותן תחושה טובה מאוד ללקוח.

שירות מדהים. אישי, שירותי וסופר מקצועי. שניאור אדיב, וסיפק הסבר מעולה, תוך ארת פנים ונעימות.

דן,מנהל החנות, היה מאוד מקצועי ומקסים. באדיבות ובמקצועיות ראויה לשבח הסביר על יתרונות וחסרונות של כל אחד מהמכשירים שחשבתי עליהם. עוד לא פגשתי רמת שירות שכזו...כל הכבוד.אחזור לשם בעתיד

השירות היה אדיב ומהיר! קניתי מגן מסך paper like לאייפד והמוכר הדביק אותו עבורי במקצועיות.

רכשנו טאבלט שיאומי 128G בסניף גומובייל -קרית אתא קניון שער הצפון . טיפל בנו לשביעות רצוננו המלאה , דן מנהל הסניף , למרות עומס לקוחות שהיה בסניף. עוד באותו יום אחר הצהריים נזקקנו להחלפת המכשיר עקב טעות שלי ברכישה , ודוב זכינו ליחס אדיב וטיפול מקצועי. ממליץ מאוד על החנות .

ממליצה מאוד על המוכר דניאל מסניף קרית אתא, מוכר אדיב וקשוב ולא ניסה לדחוף מוצר שאני לא צריכה. היה נחמד וענה לכל שאלה

שלום לכם הגענו היום לgo mobile בסינמה סיטי על מנת לרכוש פלאפון חדש. פגשנו בחור בשם איתמר שמיד התפנה ועזר לנו ולעוד רוכשים בנימוס,נתן מענה מהיר וענה בסבלנות לכל שאלה. אני רוצה להודות לו מכל הלב.

קניתי מטען לטלפון בסניף רננים וקיבלתי שירות אדיב ומקצועי מצד תומר. למרות שמדובר בקניה יחסית קטנה תומר הראה שירותיות ורצון לעזור. בטוח שאשוב לקנות שם דברים נוספים.

Excellent price, fast service with a smile, - would refer them on many times to friends and family. Thanks Menachem

מקום הכי מקצועי ויחס הכי אדיב שקיים דן לוי מנהל הסניף גרם לי לדעת שעתידית רק אליו אני חוזר פשוט מקצוען ברמה הכי גבוהה שיש

חווית קניה מעולה, תודה לתוצר מסניף רעננה על העזרה וההסברים. תומר נתן הסברים בכיף על כל השאלות ששאלתי ושמח לעזור. מאוד ממליץ

רועי היה מקסים שירותי, עשה לו כיף בזמן שהדביק לנו מגני מסך. חבל שהוא גריפינדור אבל, זה משעמם טילים.

שירות מהיר ואיכותי, מחירים הוגנים. קצת עמוס בסניף אבל העובדים משתדלים מאוד לשרת את כולם.

הלכנו לגו מובייל לקבל ייעוץ לרכישת מכשיר סלולרי לבת שלנו. המוכר בשם דניאל עזר לנו במקצועיות, בנדיבות ובסבלנות. ובסופו של דבר קנינו שם את המכשיר בהרגשה שקיבלנו מכשיר טוב במחיר טוב ועם הרגשה טובה.

טיפל בנו בחור מקסים בשם רועי שהיה ממש אדיב ושירותי. נשאר קצת אחרי סגירה כדי לסיים איתנו והיה ממש סבלני. ממליצה בחום :)

מקצועיים, שרות טוב, מחירים סבירים. דאגו לי למכשיר עם כל מה שמסביב - מגן קדמי ואחורי כולל הדבקה

ממליצה מאוד על הסניף ועל השירות של דור. היה מאוד נחמד, נתן שירות מעולה וענה לכל שאלה הייתה חווית קנייה מאוד טובה בזכות דור! (:

קיבלנו שירות מאיתמר האלוף!! היה שירותי, מתקתק ועשה לנו חווית קניה מעולה וכייפית! תודה רבה בהחלט נחזור בזכותו🙏🏻🙏🏻