
שירות מוצלח מהיר ונעים ! מתקשרים תמיד לוודא שהמוצר אכן מגיע ליעדו ואכן הוא הוא מגיע מהר - תוך פחות משבוע! (בגלל החג , בלי החג כנראה היה מהר יותר (:) יישר כוח! המשיכו כך! (:

שירות מוצלח מהיר ונעים ! מתקשרים תמיד לוודא שהמוצר אכן מגיע ליעדו ואכן הוא הוא מגיע מהר - תוך פחות משבוע! (בגלל החג , בלי החג כנראה היה מהר יותר (:) יישר כוח! המשיכו כך! (:

חווית קניה טובה עם עזרה בטיפול בפרטים לא סטנדרטיים. התקשרו לוודא ביום המשלוח שהפריטים הגיעו בזמן. בחרתי בחנות הזאת בעיקר כי הם מוכרים במחיר טוב עם אחריות של היבואן הרשמי.

הזמנתי מוצר בשירות פיקאפ. המוצר הגיע לנקודת האיסוף תוך פחות מ24 שעות. מדהים.... ממליץ בחום.

הזמנתי ביום חמישי אחה"צ מקפיא מירושלים וביקשתי שיזרזו טיפול שיגיע לפני החג הנציגה אמרה לי ששתאמץ והמקפיא אכן הגיע ביום שני השבוע !!!!!!!!

שירות אדיב, ענו על שאלות לגבי ההבדלים בין מודלים. משלוח מהיר מהצפוי, בדיוק לפי התיאור.

רכשתי בלנדר, הקניה הגיעה בזריזות. קיבלתי מייל על הקניה והם גם התקשרו אלי כדי לבדוק שהכל בסדר.

האזמנה התקבלה וטופלה במהירות. מהחנות התקשרו כל כמה ימים לוודא סטטוס הזמנה כולל התקנה. התרשמתי מאוד לשמוע מהחנות.

תודה על משלוח החבילה. לגבי הטוסטר עצמו, יש בעיה עם פתיחת הדלת. כאשר פותחים עם הידית יש לאחוז בטוסטר עצמו, אחרת, הטוסטר זז קדימה ויש לאחוז בו, והטוסטר חם.

קיבלתי אחלה 👍 מקרר עם שידרוג לא מקור מקראון כי הקראון ל"א היה במלאי. תענוג

קניה פשוטה. שירות משלוח טוב עם פיקאפ. הגיע מהר. מחיר נמוך. בדיוק מה שתואר. סבבה

שירות מעולה, קנייה בטוחה ומשלוח מהיר קיבלתי את האוזניות אחרי 3 ימים ממליץ בחום על החנות

קיבלתי שירות, מענה ומחיר מצוינים שניה אחרי שעשיתי הזמנה באתר חזרו אלי להסביר את התהליך של קבלת המוצר וגם התקשרו לוודא בסוף שקיבלתי.

שירות מעולה ומהיר ממש, ממולץ בחום קניתי את הבלנדר והוא עובד מעולה ואני ממש מרוצה מהם

הזמנתי את הטוסטר ביום ראשון בצהריים עם איסוף המוצר ליד הבית. למחרת (!!!) קיבלתי הודעת SMS שהמוצר הגיע ואפשר לאסוף אותו. שתי דקות אח"כ קיבלתי טלפון מסל-טק לוודא שקיבלתי את ההודעה ושהמוצר מחכה לי בנקודת האיסוף. שירות יוצא מן הכלל ואספקה מ-ה-י-ר-ה ! ! !

אתר נוח לשימוש משלוח מהיר עם אפשרות של pickup box אנחנו מרוצים מחוויה הקנייה באתר

קיבלתי שירות מעולה מאביעד. המוצר הגיע בתוך 7 ימי עסקים כמובטח ואף התקשרו לוודא איתי הגעה ושהכל בסדר, מחיר מעולה. מאד ממליצה על סל טק.

רכשתי מקפיא באתר Cell-Tec מכיוון שהאתר זכה לתו "קניה חכמה" וזו אכן היתה קניה חכמה. התהליך היה מהיר ונוח, מהחנות יצרו איתי קשר באופן מיידי וגם לאחר שהמוצר סופק התקשרו אלי לוודא שהתהליך עבר בהצלחה.

רכישה חלקה, ללא בעיות. התקשרו אלי כמה פעמים במהלך הקניה לוודא שהאספקה וההתקנה מתואמות לשביעות רצוני.

חווית קניה מהנה וקלה דרך האתר. שרות לקוחות מצויין .המוצר הגיע תוך 4 ימים מההזמנה

ראיתי את שואב האבק דיסון V8 במחיר סביר כולל מתנה. מייד ביצעתי הזמנה והחברה חזרה אלי במיידי שההזמנה נקלטה כולל הפרטים שלי. לאחר שעתיים התקשרו אלי כדי להודיע שהמוצר אזל במלאי ויגיע רק בעוד חודש. לא מבין איך עדיין במערכות אלקטרוניות שהעדכונים נעשים בשבריר שניה האתר של החברה לא מעדכן שהמוצר אזל. יותר מיזה, גם לאחר שהודיעו לי שאזל המוצר האתר לא התעדכן. האם זאת דרך לקבל פרטים אישיים כולל כרטיס אשראי? מאוכזב מאוד גם בעניין שאספקה יותר מחודש וגם אי ידיעה מה המחירו עוד חודש.

חיפשתי טלוויזיה סמסונג 55 אינטש וניכנסתי לאתר טל טק (שם קניתי בעבר מוצרים לשביעות רצוני המלאה). לאחר שהשוואתי מחירים בזאפ התברר שטל טק אינם הזולים ביותר. בשיחה עם שי מטל טק קיבלתי הסבר על כך שהמחירים היותר זולים באתר זאפ הם למעשה לא כוללים אחריות יבואן ראשי ועוד כמה פרטים טכניים שלא פה המקום לפרט. לכן הזמנתי את הטלוויזיה דרך טל טק. הטלוויזיה הגיעה עם שליח (ללא עלות) תוך יומיים . ממליצה בחום על קניה דרך טל טק

המוצר הגיע במהירות המובטחת עם שליח עד הדלת. שירות הלקוחות היה זמין ונתן תשובות ברורות לכל שאלה ששאלתי.

קנייה מהירה ,מוצר מצויין, שירות אדיב ומקצועי והובלה זריזה חוויה מוצלחת בפעם הבאה בהחלט ארכוש כאן שוב

רכשתי כריים חשמליות דרך האתר. הכריים סופקו מהר מן הצפי. קיבלתי כריים שהיו פגומות ונציגת השירות של האתר טיפלה בי במהירות ואדיבות ותוך 3 ימים כבר היו לי כריים חדשות! ממליץ בחום! מחיר אטראקטיבי ושירות מעל המצופה.

בוקר טוב לכולם אני קניתי באתר מקרר ואני הייתי בהלם שתי דקות אחרי שקניתי אתה תבכה ושילמתי התקשרו אליי ושאלו אותי לגבי הצבע הזה אם אני רוצה חברה אחרת או איזה חברה שאני רוצה התעניינו כי אני כאילו קניתי אצלם ב 20000 שקל אולי קניתי ב 400 שקל מקרר קטן משרדי מאוד היה חם לשמוע ולהרגיש אכפתיות אפילו ב קנייה קטנה זה מראה שהחברה היא באמת אכפתית מקלדת עם שלה ואת המקרר הייתי עוד פעם בהלם אחרי יומיים קיבלתי אותו לבית עם שליח ממש ממש ממליץ לקנות בחנות הזאת ואני בעזרת השם עם כל משפחתי רק שמה ניקנה תודה לכם זה היה החווית קניה הכי טובה שלי ברשת ואני הכל קונה ברשת