
שירות ואדיבות מכל הלב, מקצועי מאוד וכולל הסברים ברורים, ובעיקר נותן תחושה שקנית במקום הנכון.

שירות ואדיבות מכל הלב, מקצועי מאוד וכולל הסברים ברורים, ובעיקר נותן תחושה שקנית במקום הנכון.

צוות החנות שפגשתי היה אנרגטי ושמח מאוד לעזור! רכשתי מגן מסך , כיסוי לטלפון וראש מטען לאייפון.

שירות לקוחות טוב, מקצועי ואדיב. מחיר מהזולים ביותר שיכולתי למצוא למוצר שקניתי ואני ממש מרוצה מכל החוויה.

אחלה חברה, עזרו לי מלא. דור היה נחמד ומקצועי, עזר בשמחה. הייתי ממליץ להגיע ממש!

חוויה מושלמת. מוכרים סופר בקיאים בדגמים. ומוכנים לעזור. ממליצה בחום. הכי זול בארץ בפער משמעותי

השירות היה מקצועי והצוות היה אדיב ומאיר פנים. הסבירו לנו את ההבדלים בין הדגמים השונים והמליצו לנו על פי הערכים שהיו חשובים לנו וכך עזרו לנו להחליט על המוצר.

חנות יפה ונוחה ונציגים מסבירי פנים נחמדים ויעילים במיוחד בחור בשם קמרן! תודה לכם יואב

רכשתי אזניות JBL בחנות שלכם בעזרת המוכר תומר שהיה סבלני, מקצועי ונחמד מאוד. אשמח לרכוש שוב בעתיד בסניף.

הגעתי לרכוש סמארטפון חדש בתקציב של עד 2000₪ לשימוש סביר שישמש אותי לשנתיים שלוש הבאות ולאחר שבדקתי וקראתי חוות דעת על מספר מכשירים בתקציב הזה. התייעצתי עם דוד המוכר בחנות שהיה ממש שרותי וסבלני לעזור לי והמליץ לי על מכשיר שמתאים עבורי ועם המלצות מעולות- google pixel 6a. לאחר רכישת המכשיר וכל האביזרים הנלווים, הוא גם ביצע העברה של כל הנתונים בין הנייד הישן לחדש. השירות והיחס היו מעולים ואני המליץ לכל מכריי!!

הזמנתי מראש אייפון 13 וכשהגעתי לסניף באילת במוצאי שבת, קיבלתי שרות מהיר, מיקצועי ומחירים מצויינים מנציג בשם דור. מומלץ

הזמנתי את המוצר דרך האתר עם אופציית איסוף עצמי מסניף הבורסה. למרות שבדרך כלל יש צורך לחכות כמה ימים עד שהמוצר יגיע לחנות אני רציתי לאסוף אותו כבר למחרת. בוריס המוכר היה מאוד אדיב ושירותי. הוא העביר את ההזמנה מהאתר לחנות מה שאיפשר לי לאסוף את המוצר כבר למחרת. השרות היה יעיל מהיר ומקצועי.

מרוצה מאוד , הזמנתי בזמן והמכשיר חיכה לי באילת. קבלתי שירות טוב ועדיב של שניאור הצדיק. תודה

רכשתי כבל אוקס בסניף סינמה סיטי ראשון לציון מנציג ששמו תומר, נתן לי שירות מעולה וסבלני.

דור הנציג שירת אותי מצויין ביותר שירות טוב ונתן לי הרגשה של בית אני ממליץ לאנשים לבוא לפה.

תודה רבה לאריאל הנציג על השירות המדהים שעזר לי בכל בקשתי חייבת לציין את הסבלנות

גו מובייל בסינמה סיטי. מנחם ג עובד מעולה עזר לי מאוד, קניית בלאק פריידי עם מחשב למשרד שלנו. תודה!!

שירות אדיב ומקיף, דניאל לקחת את הזמן להסביר לי על האפשרויות שהתלבטתי בינהן ונתן לי מספיק זמן בשביל להחליט בראש שקט. מומלץ.

צוות מעולה .דור מאילת עזר לי בהכוונה ובהסברה.סבלני ומבדר.תודה רבה.מקצועיות נוח להגיע מכל מוקם בעיר

תודה על אחלה שירות שקיבלתי בחנות גו מובייל סניף ירושלים המוכרים אדיבים מאוד עזרו לי לקנות וענו בסבלנות על השאלות

ממליצה בחום על מיכאל ומנחם בסניף סינימה סיטי של גומובייל. דאגו לבקשות שלי וענו לכל השאלות שלי בחיוך ואדיבות. וגם המחיר אחלה. בחרתי לחזור לקנות שם והחלטתי נכון.

הזמנתי כמה מוצרים לאיסוף מבוקסיט. אחרי 9 ימים שלא קיבלתי הודעה כתבתי מייל לגומובייל שלא ענו לי עליו במשך שלושה ימים. התחלתי התכתבות ווטסאפ ביום ה 13 שבה התבקשתי ללכת לחנות שבה אני אמור לאסוף את זה. הלכתי עוד באותו יום לחנות אבל החבילה לא הייתה שם. ביקשתי בןוטסאפ לקבל את החבילה עד למחרת המשלוח מהיר ומאז עברה יותר מיממה ולא נותנים לי מענה (״רק מנהל יכול״). גם משלוח רגיל כרגע לא ידוע מתי יקרה. עברו שבועיים ואין לי את המוצרים וגם לא ברור מתי יגיעו

קניתי מכשיר בסניף רמת גן וקיבלתי שירות אדיב ומקצועי. תודה רבה לבוריס היקר על השירות על הסבלנות ועל היחס המיוחד. כבר כמה מכשירים קניתי משם, באמת שאין לי מילים. אחלה מקום אחלה מוכרים ואחלה מחירים. (אם היה אפשרי הייתי נותן הרבה יותר מ 5 כוכבים). תודה רבה

אחלה חוויית קנייה, אוריאל עזר לי עם כל מה שההיתי צריך בטלפון החדש שלי, ממליץ אם אתם רוצים עזרה

השרות שניתן על ידי עידן היה אדיב וסובלני. חווית קניה טובה מאוד. אין ספק שאחזור לרכוש במקום

חיפשתי מכשיר יחסית זול בשביל הילד המוכר המליץ על סמסונג אני ממש מבסוט מהשירות ואיכות הקנייה. אני בטוח שאחזור שוב.