
הזמנתי טלוויזה סמסנוג 43״ 4k ב28.2. ביקשתי לבוא לקחת לבד. את הקבלה עבור תשלום קיבלתי כבר יומיים אחרי ההזמנה, לפני המוצר הגיע אלי. התקשרתי מספר פעמים לחנות. פעם הראשונה (שבוע אחרי הרכישה) אמרו לי שהטלויזיה מגיעה היום. עברו עוד כמה ימים התקשרתי שוב, אמרו לי שיש בעיה כבר חוזרים אלי, נתתי שוב את מספר הטלפון שלי לא חזור אלי. מאז אני מתקשר כל יום אין תשובה בחנות. ישר מגיע למענה טלפוני של גוף חיצוני. זה יותר מברור שהחנות הציע למכירה מוצר שלא קיים אצלה במלאי וככול הנראה גם לא במלאי של היבואן. חנות שכנראה מוכנה לשקר כשאי להיות ראשונה בזאפ. אני כותב את בתגובה הזאת אחרי ששילמתי 1997 שח לפני שבועיים ועדיין אין שם תשובה מהחנות והמצור לא הגיע אלי. ככה לא נותנים שירות. לא ממולץ לקנות שם.





















