
האמת שקצת חששתי להזמין באינטרנט רציתי לשמח את אמא שלי ולקנות לה תנור חדש הזמנתי בשישי וכבר בראשון קיבלתי הודעה מתי אני רוצה לקבל ובאילו שעות - סופר נוח במיוחד שאני סטודנטית ולא תמיד בבית. התקשרה אליי גם נציגה לגבי התקנה ואפילו התקשרה שוב לשאול אם המוצר הגיע אליי בשלמותו. המוביל היה מקסים ומאוד מנומס הגיע מהר מאוד ונתן שירות לקוחות מעל ומעבר. תודה רבה על שירות לקוחות מדהים לא מובן מאליו אמא שלי מבסוטית על התנור החדש הלוואי ויכולתי לצרף פה את החיוך שלה! היא הספיקה לאפות בו והיא סופר מרוצה. אז אם היא מרוצה, גם אני! תודה רבה























