
שירות מעולה, לאחר שראיתי את המחירים באתר (הכי זולים ללא תחרות בכל המכשירים שבדקתי ועשיתי סקר שוק רציני), התקשרתי להתייעץ וקיבלתי מענה מקצועי, אדיב ומתאים לצרכים שלי. אחלה חויית קנייה משולבת - גם דיגיטלית וגם אנושית. בהצלחה.

שירות מעולה, לאחר שראיתי את המחירים באתר (הכי זולים ללא תחרות בכל המכשירים שבדקתי ועשיתי סקר שוק רציני), התקשרתי להתייעץ וקיבלתי מענה מקצועי, אדיב ומתאים לצרכים שלי. אחלה חויית קנייה משולבת - גם דיגיטלית וגם אנושית. בהצלחה.

שירות אדיב מחיר הוגן מיקום נוח מה עוד צריך לעוד לקוח מרוצה מאוד מרוצה שירות טוב ומהיר

שירות מעולה!!! קניתי באינטרנט מנקסטק פלאפון סמסונג A12 של 4 GB RAM ותוך כמה שעות התקשרו לומר שאין להם אותו ומיד הציעו לי באדיבות לקבל באותה עלות אותו מכשיר של 6 GB RAM ! כמובן שזה שדרוג מעולה ולגמרי בחינם. קבלתי תוך כמה ימים את המכשיר בדואר, בדרך המשלוח שבחרתי. תודה רבה!! אלופים. תצליחו!

פשוט אנשים נחמדים נתנו שירות עם סבלנות נשמעים אמינים ומקצועיים בטלפון תודה על השירות י

שירות מצויין, הפלאפון הגיע במהירות וללא בעיות, ואפילו התקשרו אליי מהחנות לעדכן שההזמנה התקבלה ויצאה לדרך. ממליצה מאוד

קיבלתי שירות מצוין. עקב מחסור במלאי קיבלתי מכשיר בקונפיגורציה טובה יותר ללא תוספת תשלום וללא דיחוי באספקה.

קנייה קלה ונגישה נחכה לראות איך המוצר מגיע אלי. עד כה הכול נפלא לא מצליח להעביר את המסמך

שירות אדיב ומהיר, מחיר הגון והרבה יותר נמוך מהרבה מקומות אחרים. בטוח שאחזור לקנות אצלכם

קניתי מהם xiaomi 9a אני מאוד מרוצה המוצר הגיע אליי תוך יומיים האביזרים נלווים שהזמנתי מאוד איכותיים במחירים מאוד טובים

לא קבלתי סכורה עברו 10 יומי אחרי רכישה. למרות 7 יומי הספקה מובטחים. אין מסי מעכב. לא עונים לטלפון

מחירים נמוכים מאוד וכל המוצרים שהזמנתי באמת ברמה גבוהה מאוד - קניתי אייפון חדש במחיר מצויין! חוץ מהמחיר ואיכות המוצרים , שירות הלקוחות ברמה כל כך גבוה שאני לא זוכר מתי פעם אחרונה זכיתי לכזה שירות לקוחות מחנות . פשוט תענוג ! כל הכבוד וכמובן שארכוש שוב ועוד ועוד בהמשך תודה רבה ! יישר כח

בשונה מחנויות שמופיעות בזאפ מה שמופיע באתר זמין במלאי בלי משחקים . בנוסף השירות מעולה מבינים עניין . מחירים בחנות זולים במיוחד ממליץ לכולם על החנות

מחיר מעולה ושירות אדיב, נתן לי גם כמה טיפים כנים וטובים. המוכר גם הדביק את המגן מסך בצורה מקצועית.

יש רגעים שמגלאים עם מי יש לך עסק כחנות רכישה. האם הוא אמין, מכבד אותך ופותר בעיות או פשוט מזלזל בך. זה קרה לי השבוע שהזמנתי טלביזיה XIAOMI 43 אינטש. קיבלתי אותה עם פגם (פס שחור החוצה את כל המסך). תוך יומיים אחרי הפניה, קיבלתי טלביזיה תקינה, אפילו עם פיצוי של דגם אחר משודרג עקב מחסור. תודה רבה לאביאל ודודי על הטיפול המהיר והאמין. יעקב

תודה רבה על שירות מדהים ! ! אליפות על צדיקים ! ! ! השירות מאוד אמין ואדיב !

הייתה לי חוויה טובה בקניית טלפון סמסונג A 52s 5G אתר רציני משלוחים מהירים אני ממליץ על אתר זה תשלום מאובטח

אחלה של שירות אנשים טובים במיוחד מוכר ספיציפית ששכחתי לשאול לשמו הוא יודע למי אני מתכוון קיבל אותי בחיוך הסביר לי על המכשיר שרכשתי על השעון בנאדם זהב ואנשים נחמדים ממליץ בחום

אני לקוח קבוע שלהם ותמיד מרוצה מהשירות והמחירים הטובים אמשיך לקנות רק מהם וממליץ מאוד לכולם

חנות מדהימה מאוד שירותיים ומקצועיים מבינים מאוד בתחומם מגוון גדול מאוד של מוצרים ומחירים הכי זולים שראיתי ממליץ בחום

קניתי אפל ווטש 7 ו2 אייפונים פרו מקס במחיר הכי טוב אחרי בדיקה מקיפה ושירות משפחתי ומקצועי !!! ממליץ!!!!!

טלוויזיה שנרכשה בסניף פתח תקווה, מענה מהיר, יעיל ושירות מעולה וזה בנוסף למחיר הטוב מאוד…

הזמנתי באתר , התקשרתי לבדוק מתי המשלוח יגיע, ראיתי שזה קצת רחוק לי , ביקשתי לאסוף עצמאית. זיכוי אותי עבור המשלוח ושלחתי שליח שייאסף את המוצר באותו יום. תודה רבה על השירות!

שדרגתי ליבואן רשמי ולאחר הקניה נאמר לי ש"אזל מהמלאי". קיבלתי את האייפון 11 וראיתי שהוא לא מזכיר בכלל אייפון בביצועים שלו, התקשרתי לברר ולאחר כמה שיחות יוצאות שבאחת מהן השאירו אותי על ממתינה 10 ד' ללא מענה עד שניתקתי והתקשרתי שוב... בסוף הגענו להסדר וקיבלתי החזר כספי.

אחלה מוצר, אחלה שרות ומחיר מעולה. גם אחרי הרכישה!!! מומלץ בחום ונחזור לnextech בשמחה רבה.

ראיתי את התגובות ואמרתי - ננסה בכל זאת. הזמנתי מכשיר נייד של סמסונג, שהופיע באתר במחיר דומה לשל אחרים, אבל במבחר גדול יותר של צבעים. וכמו רבים אחרים הבנתי את הטריק: האתר הזה לא מחזיק את כל המוצרים במלאי. אבל הוא מציג כאילו כן. הלקוח קונה ולא בטוח שיקבל את המוצר. האתר למעשה עובד בשיטת "קודם נמכור >> אחר כך נבטל ללקוח את ההזמנה אם לא נצליח לעמוד בתנאים שלה". אז אל תקנו מהאתר הזה אם אתם רוצים לקבל את מה שאתם מזמינים. תקנו רק אם מבחינתכם זה בסדר שזו רק הסתברות מסוימת שהעסקה תצא לפועל - ולא אכפת לכם שההזמנה תתבטל.