
אחלה חברה עוזרים לך שמה הכל טוב ומחירים זולים יותר מהכל כדאי לכם לקנות שמה שווה.

אחלה חברה עוזרים לך שמה הכל טוב ומחירים זולים יותר מהכל כדאי לכם לקנות שמה שווה.

שירות מצויין רכשתי מכשיר מדגם שירותי נוט 10 הסבירו לי על השימוש במכשיר צוות מקצועי ואדיב

מומלץ ביותר - המחיר היה הנמוך ביותר שמצאנו, והיחס והשירות שקיבלנו במהלך הקנייה וגם אחריה היו יוצאי דופן מבחינת מקצועיות ואדיבות

חווית קניה נחמדה .רשתי שני מכשירים וקיבלתי שירות מקצועי ואדיב ויחס מפנק.מאחר ואני קצת מתקשה עם הטכנולויה החדשה עזרו לי בהרבה סבלנות. מומלץ

הזמנתי בחנות טלפון סלולרי דגם Samsung Galaxy S10e. תוך שבוע ימים בערך קיבלתי מוצר. ביום הראשון של שימוש במכשיר שנאלצתי פעמיים להטעין אותו למרות זות ולקרת סוף יום סוללה שלו הייתה רקה. התקשרתי לחנות לבדוק אך אני יכול להחזיר מכשיר מקולקל ובחנות ניסו לשכנע אותי שכך זה צריך להיות. עניתי שזה לגמרי לא נכון. כי הטלפון הקודם היה בדיוק מי אותו דגם והייתי מאוד מרוצה ממנו והחלפתי אותו לחדש רק עקב שבר במסך. צריך לציין שלאחר שנתיים שימוש בו היה מחזיק סוללה עד סוף היום. לטענתם שבטח תוכנות במכשיר החדש הם שונות, אמרתי שהיו בדיוק אותם תוכנות כי העברתי תוכנות ומידע מי מכשיר ישן למכשיר חדש על ידי תוכנה מקורית של סמסונג. אתמול הבאתי אותו לפרטנר שהם נותנים אחריות ושירות מעבדה בשביל מכשירי טלפון עבור החנות. פקיד בקבלה אחרי בדיקה ראשונית של מכשיר אמר שלדעתו זה נירא כי מכשיר מחודש. שזה מאוד הפתיע אותי כי לא הציגו אותו כי מכשיר מחודש ושלמתי עבורו מחיר המלא. בינתיים אני ממשיך להשתמש במכשיר הישן שלי וממתין לפתרון מהחנות.

חנות מצויין, צוות מקצועי ונדיב. בעיה קטנה שהיתה טופלה במהירות. תודה רבה וממליץ מכל הלב!

שירות אדיב ומקצועי עם מחירים הוגנים. עשו לי השוואת מפרטים בין מכשירים שונים וגם לאחר קניית המכשיר כשבאתי לחנות בבקשות שונות לגבי המכשיר השירות היה מעולה. ממליצה בחום.

שירות צנוע, מקצועי, כנה ואיכותי ביותר! המוכרים ידעו לזקק את הצורך שלי המכשירים שחפשתי וסייעו לי באדיבות ובאורך רוח. למרות החשש על רמת ואיכות החנות לאור המחיר הנמוך ביותר בזאפ, התבדיתי וגיליתי את החנות בה ארכוש מעתה והלאה את מכשיריי. ממליץ בחום רב!!

המוכרים מעניקים ללקוח שירות סבלני ויחס אנושי, דבר שנותן למקום את הייחודיות שלו, יחד עם מוצרים איכותיים!

אחלה חנות. אווירה נעימה. שירות נעים. הגעתי לרכוש מכשיר מסוג מסויים, אבל אחרי שיחה טובה, התאימו לי מכשיר נכון יותר. אני מאד מרוצה וממליץ לכולם.

תודה רבה לצוות טופ מובייל על השירות האדיב. רכשתי אייפון 12-אחלה מחירים! אחד הטובים בארץ יחס אישי חם ממליץ בחום.

ממליץ מאוד !!! איכות, מקצועיות, מחירים זולים.. באמת שירות טוף ! קניתי S20 ובטח חוזר לרכוש בעתיד ..

קניתי מכשיר נוט 10 לייט ואני מאוד מרוצה . שירות יוצא מן הכלל , מחירים הכי אטרקטיבים ממליץ בחום לכולם

פגשתי בחור שנתן שירות מכל הלב עם סבלנות שלא נגמרת. נתן מידע אמין ומקצועי. באמת חווית קניה טובה

שירות מהיר ומקצועי המוכרים סבלניים ומסבירים בסבר פנים יפות. רכשתי מכשיר עם יבואן רשמי. מרוצה.

רכשתי מטופמובייל סניף נשר ,קיבלתי שרות מעולה אדיב ,מבין והכי חשוב אמין לבעל המקום קוראים חן בחור צעיר מבין עניין ,רכשתי ממנו מכשיר נייד המחיר שווה לכל כיס

התקשרתי לגבי גרסת קושחה ישראלית במכשיר שקניתי. הנציג לא הכיר בהתחלה את הבעיה שנתקלתי בה אבל הלך כברת דרך יפה להבין מה אני מחפש. הסבירו לי שהם לא מתעסקים בצריבת קושחה. הזמנתי מהם בסוף מכשיר, הגיע מהר.

השירות הטלפון היה מעולה. גם כשהגענו לחנות, היו אכפתיים, קשובים, עזרו בכל מה שצריך והיו בעלי ידע רב.

אני רוצה להמליץ בחום על חנות טופ מובייל הנמצאת בעיר נשר, כבר תקופה שאני מחפש את האייפון פרו מקס ובכל מקום לא היה ניתן להשיג, הגעתי לחן הבעלים ובשיחת טלפון אחת קטנה דאג שבאותו יום יהיה לי את המכשיר שביקשתי ובצבע שביקשתי ! שירות יוצא דופן ולא מובן מאליו, אין דברים כאלה באחריות ! קיבלתי ממנו את השירות הכי מושלם שיכלתי לבקש, אציין שהיה איתי בקשר במשך כל היום ואיך שהגיע המכשיר ישר עדכן אותי והגעתי אליו, אני רוצה גם לשבח את סטס שדאג לשים לי מגן מסך ומגן לפלאפון וכמובן גם הוא העניק לע שירות מעל ומעבר ! אין מרוצה ממני אני יודע שתמיד יש לי כתובת חאן לפנות אליה במידה ואצטרך, אנושיות ושירות ברמה הגבוהה ביותר !!! תודה לכם על הכל זכיתם בלקוח קבוע שיסחוף אחריו עוד הרבה לקוחות 😊♥️ אין עליכם !

שירות אישי, מקצועי ועם המון המון ידע ורצון לעזור. גלעד מהצוות היה סופר מקצועי. אחלה מקום !!!

אין לי תלונות על החנות. איני מרוצה מהשילוח של המוצר - נשלחת הודעה בבוקר שבה רשום שיגיע השליח במהלך היום וזהו, ללא פירוט נוסף. פספסתי את הצלצול של השליח ב-45 דקות וכשניסיתי להתקשר אליו הוא פשוט ניתק לי. (אציין שלשליח גם הייתה את כתובת המגורים שציינתי בהזמנה והוא יכל פשוט להגיע לכתובת זו ולדפוק בדלת). בעקבות כך אימא שלי נאלצה להיות בלי פלאפון שבוע נוסף. אם הייתי יודע שזו רמת השילוח, הייתי מזמין ממקום אחר.

אחלה שרות הזמנתי מכשיר סמסונג S9 באמצעות שיחה טלפונית עם חן שהיה אדיב ומנומס. התעקשתי על משלוח חינם באמצעות הדואר אחרי שבוע כשהמכשיר לא הגיע דיבר איתי חן וכבר למחרת המכשיר הגיע באמצעות שליח עד הבית

קניתי אייפון 12 בסניף נשר , והייתה לי בעיה טכנית עם הכרטיס אשראי . חן והצוות המקסים שלו עזרו לי בכל דרך , דאגו וסידרו הכל . ממליצה בחום ! קניות גדולות וטובות צריך לעשות אצל אנשים אמינים וישרים כמוהם . תודה על השירות והסבלנות , אין ספק שאתם תותחים ❤️

קנינו גלקסי נוט 9, למרות שהגענו חתי שעה לפני סגירה קיבלנו שירות מעולה עם הסבר והדרכה וללא שום לחץ. מחיר מעולה, ללא תחרות, הנחות טובות על אביזרים. מומלץ בחום!!!!

חן סיפק את המוצר תוך יום למרות המרחק.! שיחה אדיבה ושירות מעולה יחס ללקוח 10