
קניתי מתקן תלייה לטלויזיה. חזי ומוטי היו אדיבים ונעימים והביאו לי בדיוק מה שהיה צריך. תודה רבה. הותקן בהצלחה.

קניתי מתקן תלייה לטלויזיה. חזי ומוטי היו אדיבים ונעימים והביאו לי בדיוק מה שהיה צריך. תודה רבה. הותקן בהצלחה.

חוויית שירות מצוינת, איך שבחרתי את המוצר דרך האתר התקשרו אליי מיד וביצעו את התשלום, לאחר כשעה המוצר כבר היה מוכן לאיסוף. גם המשקל הדיגיטלי מדייק מאוד

קניתי מעבד מזון במתנה לאימא, קיבלתי שירות אישי מעולה החל משיחת בדיקה שהמוצר קיים במלאי ועד לקבלתו. המוכר מאוד נדיב, עוקב אחרי כל ההזמנות ומוודא שהלקוחות מרוצים.

קניתי כיריים קרמיות נהדרות בקניה טלפונית. שירות אדיב, ייעוץ מקצועי ומשלוח מהיר. נהניתי מאד מהשרות, מהמוצר שבאמת איכותי וטוב ומהביצוע המהיר. תודה רבה. אריה

מעל ומעבר למצופה. הזמנתי בלנדר מוט באתר וגם ביררתי פרטים בטלפון לפני ביצוע ההזמנה. ענו לי יפה בסבלנות ובאדיבות כשביררתי לגבי אופן המשלוח. כמה דקות אחרי ביצוע ההזמנה, המוכר טילפן אלי ואמר לי שיש לו בלנדר יותר טוב ויותר חזק וגם יותר חדש מזה שהזמנתי, באותו מחיר בדיוק, והוא המליץ לי לשנות את ההזמנה. בסופו של דבר אני ממש מרוצה מהבלנדר שהגיע תוך 5 ימי עסקים בלבד (שזה פרק זמן סביר בדואר).

קניתי רדיאטור. לפי החנות המוצר אמור להגיע תוך 4 ימי עבודה. הרדיאטור הגיע יום לאחר יום אחד בלבד.

חנות שכונתית וקטנה עם שירות מעולה. המוכר אינפורמטיבי ומבין עיניין. נותנים תחושה של אמינות. מומלץ בחום.

אחלה שירות. קניתי מקדחה וקיבלתי אותה אחרי כמה ימים ספורים למרות הימים הלא קלים שעברנו באזורינו. אני ממליץ בחום על החנות וגם על המוצר.

אחלה אחלה שירות. חבר'ה נחמדים וחברמ'נים בטלפון. זורמים ולא עושים עניין מכלום. אחד החלקים של השואב נפל לי והתעקם ממש שבוע אחרי הקנייה, החליפו לי אותו בלי להתעכב יותר מדי עוד באותו יום, למרות שגם היו יכולים להתקטנן על זה. מעריכה את השירות.

בחרתי את המוצר (מכונת גילוח חשמלית קטנה לטיולים) באינטרנט והזמנתי באתר של החנות. קיבלתי את המוצר בדואר רשום תוך ימים ספורים ותכונות המוצר תואמות את הפרסום. אפס בעיות.

קניתי קומקום בחנות הזו. בחרתי באפשרות לקבל בחנות. קיבל את המוצר ביום ההזמנה, תוך מספר שעות. שירות מהיר ואיכותי

המוצר נרכש עם משלוח. התקשרתי לבקש מועד למשלוח שיתאים לי והמענה היה מהיר ושירותי. בנוסף, ביום של המשלוח, ביקשתי לשנות כתובת והמוצר הגיע בזמן לכתובת החדשה שביקשתי. המוצר איכותי ואני נהנית ממנו

שואב האבק הוותיק שלי התקלקל לקראת סופ"ש. הרמתי טלפון לחנות (שמצאתי בזאפ, לא הכרתי מקודם) וענה לי איש נחמד בשם מוטי. לאחר התייעצות קצרה ביחס למוצר ביצעתי הזמנה דרך האתר, ומיד קיבלתי צלצול טלפון ועל הקו היה מוטי. הוא הבטיח שיעשה מאמץ להוציא שליח אפילו באותו יום (למרות שהחנות מתחייבת לספק עם שליחעד 3 ימי עסקים מיום ההזמנה). ואכן, אחה"צ כבר היה לי שואב חדש, והבית יהיה נקי לשבת... ועוד דבר, מוטי לא ניסה לשכנע אותי להשקיע בדגם מתקדם ומתוחכם אלא סמך ידיו על בחירתי בשואב נגרר צנוע ובלתי-אלחוטי אך חזק. אהבתי.

הקניה בוצעה באתר החברה. השירות היה אדיב ומהיר. המוצר הגיע כמובטח כבר באותו היום. כל הכבוד

הספקה מהירה. המוצר שהוזמן עונה על הדרישה. במשלוח נסדק ובהתקשרות עם המוכר החנות הוחלף בהספקה ישירה .

בחודש מאי 2019 הזמנתי מאוורר תקרה "42 דגם ברזיל עם שלט.המשלוח הגיע כעבור ימים ספורים לשביעות רצוני המלאה. שרות מצוין ומהיר !

קניתי מאוורר מגדל Madea, דיברתי עם בעל החנות ביום ראשון. בעל החנות היה אדיב וסבלני, והסביר לפרטים איזה מאוורר מתאים לצרכים שלי, קניתי את המאוורר באותו היום. המאוורר הגיע ביום שלישי, דרך סוכנות צ'יטה. מבחינת המחיר הוא היה הזול ביותר שמצאתי. כך שגם מבחינת שירות וגם מבחינת מחיר אני ממליץ על החנות.

שירות מעולה ,הפריט המדויק נשלח במהירות הבזק לפני הזמן שהובטח. ככה עובד מי שרוצים להתקדם ,כה לחי!

הזמנה קלה, מוצר הגיע עד הבית ע״י שליח תוך 3 ימי עבודה. מרוצה מאוד מהזמנה,הובלה ומוצר

ממש חווית קניה טובה- התקשרתי לפני לוודא שיש במלאי, מרגע ההזמנה עד שהגיע הביתה עברו יומיים, שלחו מיד לאחר ההזמנה, הגיע במצב מצויין בלי תקלות. מחיר מצויין. ממליץ בחום.

רכשתי מצלמה דרך האתר. מיד התקשרו אלי לתת לי עוד פרטים על המצלמה. הוסיפו הנחה על הנרתיק ופינקו בכרטיס זכרון חינם. את המצלמה קבלתי בדואר מספר ימים לאחר מכן. מרוצה מאד. מאד מקצועיים ונחמדים. בהחלט שווה לרכוש אצלם.

רכשתי באמצעות האתר, דיברתי עם הסניף וקיבלתי שירות מעולה. המוצר הגיע במהירות לבית. ביחס לסניפים אחרים עלות המוצר זול מכולם ומגיע ארוז ובצורה מושלמת. אני מתכוון לבצע עוד רכישות מהסניף הזה.

הזמנתי מנורת קריאה פשוטה עם נורת לד, הפריט הגיע במהירות, שלם ופועל. המוכר תקשר עמי באי מייל לאורך התהליך. סיכום: מרוצה מאוד

שירות מעולה ומחיר ממש זול! הגיע אליי הבייתה אחרי יום מההזמנה. אותו מוצר במקומות אחרים עולה כפול 2 ולא כולל משלוח. תודה רבה על השירות המעולה

אנשים רציניים מקצועיים ובני שיחה. הזמנה מהירה ואספקה יותר ממהירה . ( יום למחרת ) מומלץ מאוד .