
הזמנתי טלפונית 2 מכשירי טלפון זהים. המענה היה מיידי ואדיב והחבילה הגיעה למחרת בבוקר, למרות ערב החג. שרות נפלא ונדיר במחוזותינו!!!

הזמנתי טלפונית 2 מכשירי טלפון זהים. המענה היה מיידי ואדיב והחבילה הגיעה למחרת בבוקר, למרות ערב החג. שרות נפלא ונדיר במחוזותינו!!!

בחרתי והזמנתי טלפון מהאתר. לאחר מספר ימים הגיע המכשיר אולם היתה בו תקלה. התקשרתי לחנות וקיבלתי שירות מאפי ואז מאתי. שניהם פעלו כדי למצוא פתרון לבעיה. פנו למעבדה וכד. מאחר ולבסוף לא נמצא פתרון הולם הוזמנתי לחנות למצוא מוצר חלופי. לאורך כל אותם ימים אפי ואתי נתנו שירות מצויין, בסבלנות רבה ובנעימות. חוויות שירות מצויינת - יחס אנושי

התקשרתי ל"טליה קום" על מנת לקבל מידע ולרכוש טלפון פשוט עבור אישה מבוגרת. קיבלתי שירות מעולה ומיידי ומכשיר במחיר טוב מאוד. בעל העסק נתן לי את מספר הטלפון האישי שלו על מנת שאוכל להיות אתו בקשר גם מחוץ לשעות העבודה, והוסיף לי ללא כל תוספת תשלום כרטיס טוקמן שהייתי זקוק לו וכן חוט נשיאה לטלפון. המוצר הגיע אלי תוך יום עבודה אחד . חנות עם שירות מעולה ומחירים זולים מאוד, ממליץ בחום לכל אחד לנסות ולהתרשם!

בוצעה הזמנה טלפונית וכשהגענו לחנות, הכל היה כבר מוכן לקראתנו, שירות מעולה ומחירים מצויינים מומלץ בחום

בחרתי טלפון חדש ב 339 שח, כאשר היתה אפשרות לבחור מחודש ב 330 שח. ציינתי בהערה - רק חדש, לא לשלוח עם מחודש. קיבלתי טלפון מחודש או מתצוגה. התקשרתי ונאמר לי שיש להם ררק טלפונים מתצוגה. זו פעם שניה (ואחרונה) שזה קורה לי עם הספק הזה.
כותב חוות הדעת התאהב בטלפון נוקיה מדגם 2720 שיצא לשוק בשנת 2009!!! הנ"ל הזמין טלפון כזה לפני למעלה מחצי שנה , והשגנו לו את הטלפון שהיה לשביעות רצונו המלאה,והא לראיה שלאחרונה החליט להזמין מאיתנו טלפון נוסף מאותו הדגם. עשינו מאמץ והשגנו לו טלפון חדש באריזה מקורית כפי שביקש. לאחר שקיבל את הטלפון פנה אלינו טלפונית וביקש לאשר כי הטלפון שקיבל אכן חדש ונענה בחיוב ובכל מקרה נאמר לו שעומדת בפניו האפשרות להחזיר את הטלפון ולקבל זיכוי מלא על התשלום, אולם הוא בחר מרצונו להשאירו אצלו,משום שהבין כי קיבל את מה שרצה לקבל. לאור האמור לעי"ל איננו מבינים כלל מה רוצה הלקוח ועל מה הוא מלין. לקוח הוגן עם יושרה מינימאלית היה צריך להודות לנו בכל פה על המאמצים שעשינו להשיג לו את מבוקשו. וצריך הרבה מאד רוע !!! במקום להודות... בחר לכתוב חוות דעת כפוית טובה ושקרית כזו מבלי לציין שמדובר במוצר שיצא לשוק לפני 7 שנים!!!!! ומבלי לציין כי המוצר שקיבל הוא חדש לגמרי ובאריזה המקורית וללא כל טענה לגבי הטיב והנראות ומבלי לציין כי החליט מרצונו להשאיר את המוצר אצלו למרות שניתנה לו הזכות להחזירו ולקבל את מלוא התשלום ששילם.

הגעתי אליכם במקרה, דרך זאפ. קיבלתי שירות מעולה, יחס ידידותי וחייכני. מחיר טוב ואדיבות. המוצר מצויין. ממליץ בחום על אתי ואפי

הגעתי מהוד השרון לחנות בבני ברק על מנת לחדש את דגם הפלאפון הספציפי שרציתי. עלי לציין כי דגם הפלאפון שרכשתי הוא דגם ישן ואין למצוא אותו בחברות הסלולר הגדולות. מכשהגעתי לחנות היחס היה חם וחביב, ותוך שניות המוכר מצא לי את הפלאפון המתאים לי. בנוסף לזאת המוכר עזר לי להעביר את פרטי הפלאפון הישן אל הפלאפון החדש. אני ממליצה לכל אחד ואחת להגיע אל החנות בבני ברק המשלבת יחס אדיב וסבלני לצד מענה מקצועי ביותר. בפרט עלי לציין את אפי שהפך את חווית הקניה לנוחה ונעימה על ידי סבלנות ורצון עז לעזור.

קסם של חנות, החנות היחידה בארץ בה מצאתי את הטלפון שחיפשתי ובצבע הלא שגרתי. שירות אדיב מאד, שירות אישי, מקצועי. גם המחיר היה זול בכעשרים אחוזים מהרשתות הגדולות. תודה גדולה לאפי, אין ספק שאחזור לקנות שם

שרות מקצועי וסבלני . הן בשיחות בירור טלפוניות והן בהגעה לביצוע הרכישה במקום. המחירים סבירים בהחלט אשוב לרכוש בחנות

שירות מהיר ,מוצר ומחיר טובים מאוד ! מענה טלפונית היה מיידי ,החלטנו לאסוף את הטלפון באופן עצמי ,מצאנו את המקום בקלות . בכור בחנות היה נחמד מאוד !

שרות מאוד אדיב ונעים שקבלתי מבחור בשם אפרים. חיכה בסבלנות עד שאדאג לתשלום טלפוני. הגעתי לחנות דרך חיפוש המוצר במרשתת.

למרות שבטעות הזמנו פקס במקום מדפסת, אפי, הבעלים, הסכים להחלפת המכשיר ללא כל טענות, הכל לשביעות רצוננו.

אני נכה המתנוענע קולנועית.הגעתי למקום.המוכרים אפי סרגיי.במהירות נתנו לי את המוצר הנבחר וכן מוצר נוסף שראיתי ורק שתי. מר אפי עזר לי לרדת באמצעות מעלית .עד רכבי ואף עזר לי להעמיס את קולנועית.השירות מעולה.באדיבות.רבה.ועונים על כל שאלה ומציאת פתרון מהיר.תודה ממליץ לרכוש שם

הזמנתי מטען לטלפון כבל הטענה ומגן מסך באו לקראתי במחיר בגלל שעשיתי קנייה גדולה. עזרו לי להרכיב את מגן המסך בלי תוספת תשלום. אנשים מאד נחמדים שירות לקוחות מצויין גם בקנייה הכי קטנה השקיעו הרבה זמן ומאמץ על מנת לעזור ולייאץ. תודה רבה זכיתם בלקוחה שתקנה עוד הרבה דברים ותמליץ לכולם.

התקשרתי לחנות במטרה להתייעץ עם מומחה לגבי רכישת טלפון סלולרי חדש. קיבלתי מענה מקצועי ביותר, התאימו לי טלפון שעונה בדיוק על ציפיותיי הן מבחינת המאפיינים והן מבחינת המחיר. המליצו לי על טלפון שלא קיים במלאי הזמין של החנות (כפי שהסביר לי בעל החנות- לא משתלם לו להחזיק אותו במלאי), וזאת למרות שהדבר הצריך מאמץ של בעל החנות ועל כן אני מעריכה את יושרו, שלא התפתה להציע לי מכשיר פחות מתאים רק כי הוא קיים במלאי (כפי שנתקלתי בחנויות אחרות). המכשיר הגיע במהירות הבזק (הזמנתי בחמישי וקיבלתי כבר בראשון) אף על פי שלא היה במלאי כלל מלכתחילה. מדובר במכשיר באחריות היבואן הרשמי, דבר שהיה בעל חשיבות מבחינתי והתקשיתי למצוא בחנויות אחרות. הרבה זמן לא הייתה לי חוויית קנייה כה טובה. ישר כוח לאפי ולשאר צוות החנות שיצאו מגדרם כדי שאהיה מרוצה.

חיפשתי טלפון קווי פשוט התומך בשפה העברית, ולאור חוות דעת הטובות שקראתי על החנות, החלטתי לנסות את מזלי בעצמי. השארתי הודעה קצרה באתר, וחזרו אליי תוך זמן קצר, וטיפלו לי באדיבות מקצועיות. החלטתי לרכוש את המוצר דרכם, ולשמחתי, הוא הגיע אל ביתי עוד באותו היום! ממליץ בחום.

קיבלתי את הפלאפון כמתנה והייתי צריך את המגן בדחיפות. המגן הגיע ממש מהר , הזמנתי ביום חמישי וכבר ביום שני קיבלתי אותו. השירות היה ממש טוב, התקשרתי לחנות כדי לקבל קצת פרטים ויש שם חברה ממש נחמדים שעזרו לי. מומלץ בחום.

נזקקתי לרדיו טרנזיסטור לאמי. ביום ו׳ ב 8:30 בבוקר כבר ענו באדיבות, בעל החנות הסביר כיצד להגיע, וכאשר הגעתי אליו (קניתי במקום) נתן שירות מהיר ואדיב. חווית קניה טובה.

קניה זריזה באינטרנט המוצר הגיע בזמן סביר. הטלפון לא היה תקין אבל באו אלי להחליף בלי ויכוח.

שירות אדיב מיקצועי ומהיר, מחיר סביר ומוצר שהתאים לי מאואחרד לאחר שלא הצלחתי למצא פיתרון

הסכימו להחליף סוללה תקולה לטלפון גם לאחר חודש ימים ללא שום בעייה תוך גילוי אדיבות ורצון לסייע.

רכשתי טלפון סלולארי. הזמנתי דגם שלא התאים לי. החליפו לי ברצון וללא שום קושי לדגם הרצוי. שירות מצוין של אפי ועובדיו

השירות של טליה קום היה פשוט מצויין. הופתענו מהיחס האישי. גם כשנתקלנו בבעיה עם המכשיר- הטיפול היה מהיר וענייני - ברמה שאנחנו לא רגילים אליה.

לאחר חיפוש באינטרנט, הגענו לחנות ברחוב הירקון 39 בבני ברק. קיבלנו שירות מצוין, אדיב ומקצועי מאפי מנהל החנות ומסרגי הטכנאי. השירות הטוב שקיבלנו עזר לנו לקנות שני מכשירים מסוג PANASONIC ושני מכשירים לילדים מסוג STARLINE

השירות המצויין והיחס האדיב פשוט מושלם דאגו לכל אורך הקניה וההגעה של המוצר לוודא שהכל תקין. כל הכבוד לכם.