תעשו לעצמכם טובה ותמנעו מקניה בחנות הזו.
הם הצליחו לעשות עניין פשוט של הזמנת ויטמינים בסיסיים להרגשה כאילו אני מתמודד עם חברת סלולר.
התקשרתי לפני שבוע להזמין ויטמינים בסיסיים, שילמתי ונאמר לי ששליח ידיע אלי או באותו יום או ביום המחרת.
לא הגיע.
התקשרתי לברר אמרו שיחזרו אלי,
לא חזרו.
התקשרתי אליהם האשימו את החברת שליחויות רק כדי לגלות שבכלל לא היה להם במלאי את מה שרכשתי מהם.
אחר כך גילו שכן יש להם במלאי.
אמרו שיגיע באותו יום או ליום המחרת.
לא הגיע.
התקשרתי אמרו שיבררו.
לא חזרו אלי.
הגיע החג.
התקשרתי היום, אמרו שיבררו.
לא חזרו אלי.
בקשתי לדבר עם מנהל שבפניו הצגתי את טענותי, לפי השיחה איתו נראה היה שלא יכול להיות איכפת לו פחות.
אמרתי לו שזה כולה ויטמינים מה כ״כ בעייתי?, הוא אמר לי בדיוק שזה ״כולה ויטמינים״...
בקיצור, תחסכו מעצמכם.
תגובת החנות
לכל הקוראים שלום רב!
מדי פארם תמיד עושה מאמץ מקסימלי להוציא את כל המשלוחים עוד באותו היום. כמו בכל בית עסק לעיתים יש חוסר במלאי של מוצר מסוים ולכן עלול להיגרם עיכוב קל.
הלקוח הזמין טלפונית למרות שרוב ההזמנות אצלנו מתקיימות דרך האתר, שם מצוין בעמוד הבית זמן אספקה 2-14 יום, יעד בו עמדנו למרות העומס של ראש השנה.
אנו מצרים ומתנצלים על הרגשתו של הלקוח, אנו נותנים את השירות האדיב ביותר לכל לקוחותינו, זאת ניתן לצפות ע"פ חוות דעת אחרות בזאפ.
במקרה זה הלקוח הזמין את המוצר בתקופה שלפני החגים שהיא עמוסה מאוד, לכן לא ניתן היה להתחייב שגם עם שליח יגיע המוצר במועד כה קצר, ובנוסף מדובר על משלוח למיקום מרוחק.
עבור הזמנה לאזור המרכז עם שליח- ההזמנה לעיתים מגיעה באותו היום או אפילו למחרת, ועבור הזמנה מאזור מרוחק זה לוקח קצת יותר.