
רכשנו יומנים לעסק קיבלנו שירות אדיב ונעים ובמחיר מעולה וקיבלנו את היומנים אלינו ממש במהירות

רכשנו יומנים לעסק קיבלנו שירות אדיב ונעים ובמחיר מעולה וקיבלנו את היומנים אלינו ממש במהירות

הזמנתי 300 צמידי סיליקון עם הדפסה צבעונית ובגוון שלא היה קיים ויוצר במיוחד לפי ההגדרות שהעברתי. קודם כל - יצא מדהים! בדיוק הצבעים שביקשתי, חד, ברור ועם touch&feel איכותי. דבר שני - הנציגים של המקום היו זמינים מאוד גם בטלפון וגם במייל לכל השאלות המעצבנות שהיו לי. ובנוסף: הצמידים הגיעו פי 2 יותר מהר ממה שהובטח. בקיצור - חווית רכישה מצוינת.

השעון שהזמנתי לא היה כלל במלאי, אך למרות זאת החיוב בחשבוני בוצע במהירות הבזק... לאחר למעלה משבועיים שההזמנה לא הגיעה, התקשרתי לחנות, שם החליטו לשלוח לי שעון אחר (יקר יותר, ללא תוספת תשלום) במשלוח חינם ע"י שליח. זה נחמד, אבל לצערי שירות המשלוחים אינו גמיש (ואפילו נוקשה) ולא מכבד את הקונה!
שלום עזי עשינו את מיטב המאמצים לספק את הזמנתך שלחנו לביתך עם שליח יום אחרי שיחתנו והסכמתך לקבל שעון דגם אחר שהוא יקר כפליים מהזמנתך ( עלותו 140 ש"ח אתה הזמנת שעון הרבה יותר זול ) ומשלוח עם שליח בעלות 49 שאתה הזמנת משלוח לנקודת איסוף ב 17 ש"ח . למרות שהפסדנו הרבה כסף על העסקה השתדלנו לגרום לך להיות לקוח מרוצה . לגבי חברת המשלוחים לקחנו לתשומת ליבנו את התלונה ונעביר אותה לחברת השליחויות . תודה רבה ערן לב

עשינו קבוצת רכישה למספר סטודנטים, קיבלנו אל ההזמנה מהר , הכל באיכות נהדרת ושירות מצוין מחיר פצצה

הזמנתי באינטרנט מכשיר למינציה בשעה 22:00 הגיע לחנות למחרת בשעה 10:00, שרות מהיר ויעיל, יודעים לעבוד, מומלץ.

רכשתי בלב המשרד חותמת עץ מעוצבת אישית ושני הדומים. יומיים לאחר ההזמנה הפריטים הגיעו אלי (לגליל העליון). המענה שלהם מהיר, השירות מעולה והמחירים סבירים. מומלץ ביותר.

אחלה שירות ומחיר. מענה מיידי במיילים, המשלוח הגיע מהר (כולל ליווי של החנות), והמוצר איכותי.

החנות הזאת לא מאכזבת. קניתי כבר כמה פעמים דרכם - בעיקר מוצרי חשמל קטנים - המוצרים מגיעים יום למחרת ארוזים יפה ובלי שום בעיות.

רכשתי מחשבונים מדעיים לכל השכבה (125 יחידות), השירות יוצא מן הכלל, ערן היה זמין לשאלות ( והיו המון) נתן מחיר מעולה ושליח עד הבית חינם בנוסף כשתנתקלנו בבעיה מול המדפיס עזר לסדר את הבלאגן והכל ברוח טובה ונעימה. ממליצה בחום

זה המקום לשבח את ערן ואת עבודתו. הזמנתי דיסק און קי עבור מתנת סוף שנה לתלמידי בית ספר. יצא מהמם !! הדיסק און קי איכותי, הדפסת לוגו מושלמת, שירות אדיב וסבלני. המחיר היה הוגן ביותר אפילו זול ביחס להצעות אחרות שקיבלתי ומהירות הספקה. מה אפשר עוד לבקש.. באמת שאפו!!

ואוו !! הרבה זמן לא נתקלתי בכזה שירות ובכזו אדיבות !! פנינו לערן בעניין פרויקט התנדבותי. ערן נרתם מיד וסיפק עבורינו בנדיבות את מה שהיינו צריכים ויצא מגדרו כדי שיהיה בזמן ויגיע אלינו במועד. לאחר זמן קצר, בשל הניסיון המעולה איתו, הזמנו אצלו צמידי סיליקון להתנדבות ושוב - הכל במקצועיות, ביעילות מטורפת ועם אותה אדיבות שלמדנו להכיר !!! מומלץ בחום!

שירות אדיב ומהיר, רכשתי את המוצר ולמחרת כבר היה בידי. הכל נעשה בסבלנות ורצון לעזור, כיף לקנות אצלכם, ממליצה!!

שירות מושלם הוא שירות שבו עושים בשביל הלקוח עוד אקסטרה מאמץ אפילו שלא צריכים. התקשרתי ברגע הסגירה, ענו לי, ונשארו עוד חצי שעה עד שאגיע ואאסוף את המוצר. שירות אדיב, מנומס ונעים. ממליץ בחום <3

שירות מצוין! הזמנתי מדפסת ויום למחרת היא הייתה אצלי בראש פינה. ערן היה זמין וענה על כל השאלות בלוח זמנים קצר. ממליץ.

קניתי דגל וסטנד בחנות לב המשרד השירות היה טוב ומהיר והמחיר תחרותיים לא להאמין אבל המוצר הגיע תוך 24 שעות, ושהיתה בעיה קטנה, לקחו אחריות מלאה ושלחו פריט חלופי מיידית ללא שום דיון, ולא להאמין שגם זה הגיע תוך 24 שעות לא נתקלתי בכזה שירות ומהירות בכל רכישותיי באתרי אינטרנט יישר כוח שזה הסטנדרט שלכם! מגיע לעסקים כמו שלכם להצליח תודה

חווית קנייה מזעזעת!!!!!!!! א. לא צויין בפני שהמחיר הוא ללא מע"מ. ב. קיבלתי חשבונית עם חיוב של 100 ש"ח יותר!!! ג. יחס ושירות לקוחות מזעזע!!!!! פעם ראשונה ואחרונה!!!1
ליהי . שכחת לצייו מספר עובדות חשובות שמעידות על השרות המעולה שלנו ולכאורה גם מעידות על מי שאת : שליח הגיע ליעד שבקשת לספק פעמיים באותו היום ושכחת לציין שהאספקה הייתה מספר שעות לאחר הזמנתך שכחת גם לציין שפעם ראשונה בעלך לא היה זמין לאספקה . פעם שנייה שליח שלנו נסע שוב ובאותו היום ובמיוחד עבורך לספק את ההזמנה . סיפקנו את המילון אחרי השעה חמש מעבר לשעות העבודה שלנו וזה בגלל שידענו שיש מבחן לבת שלך והנושא חשוב . אכן השרות שלנו מעולה !! אף בית עסק בארץ לא היה נוסע פעמיים לספק לך הזמנה. 244 ש"ח עלה המילון ( הכי זול בזאפ רק אצלנו) 39 המשלוח סה"כ 283.00 ש"ח ואת חויבת 283.00 ש"ח בכרטיס אשראי שלך.( מקווה שבדקת את זה ) כן בטעות יצאה לך חשבונית על סכום גבוה יותר אבל החיוב בכרטיס היה 283.00 ש"ח כפי שמופיע באתר, ברגע שיצרת קשר הבהירו לך שכרטיס האשראי חויב ב 283.00 ש"ח אז למה לא לומר את כל האמת ??? . שלחו לך חשבונית מתוקנת על 283.00 ש"ח אז למה לא לספר גם את זה מעבר לזה.. נאה דורש נאה מקיים !!! כדאי לך לבדוק את עצמך שנית.

הקניה נוחה וקלה אבל לקבל את המשלוח קשה לתיאום , הספק וחברת השליחויות צ'יטה לא הראו שום תושיה ורצון לעזור.
ההזמנה בוצעה על יד אסף ביום 24.3.19 בשעה 12:32 בשעה 13:04 באותו היום תוך חצי שעה מרגע ההזמנה , ההזמנה יצאה מלב המשרד בדרכה לאסף חברת ציטה ניסתה להשיג את אסף ולספק לו את ההזמנה יותר מפעם אחת בשיחה עם אסף הבהרתי לו שהמשלוח יצא בזמן ואין באפשרות חברת ציטה תמיד להגיע בשעות שנוח לו ואם אין אף אחד בבית ניתן להשאיר במזכירות הקיבוץ או ליד הדלת . קשה לנו לעשות הרבה מעבר לזה ........

השירות היה מעל ומעבר אדיב, המוצרים הגיעו עד פתח הבית בזריזות רבה . מומלץ מאוד!

לכל המעוניין הזמנתי חותמות כמתנה לתעודה לילדי כיתות ד' . ערן היה מקסים אדיב מקצועי המוצר מצוין ובמחיר סביר בהחלט שוחחנו בטלפון והזמנתי במייל ונענתי לכל בקשותיי. ממליצה בחום ואמשיך להזמין דרכם . ישר כח!

לא יאומן אם כי יסופר. הזמנתי ביום ראשון כיסא משרד וזה הגיע לאחי למחרת לרחובות. אלופים!

אני תמיד טוען ודוגל באמירה שללמוד כהלכה ולהשקיע את כל מרצך זו היא דרך ותקווה להצלחה... אני באופן אישי רוצה להודות לערן המדהים... על ההירתמות וההשקעה האין סופית, על ההקשבה והסבלנות, על מהירות התגובה, על המסירות וההקרבה לנתינת השירות, על ההיענות בשמחה, על ידע ומקצועיות, תודה לכם על הכל...הרמנו בזכותכם כנס למופת... רמי מחברת מארש ישראל

רכשתי חותמות כמתנת סופשנה לתלמידי כיתה ג. הם בחרו ציורים שונים לחותמת בצרוף שמם. השירות היה מדהים, מסהיר פנים ואדיב, מהיר, אישי ומעולה, ההזמנה בוצעה במהירות והחותמות שימחו והפתיעו מאד באיכותם ! מומלץ בחום!

הזמנתי מחשבון קסיו מדעי , בתאריך 11-6-18 ההזמנה הייתה אמורה להישלח בדואר רגיל. כבר בתאריך 14-6-18 החבילה הגיעה אלינו באמצעות שליח (כאמור ביקשנו ושילמנו עבור משלוח בדואר רגיל ולא באמצעות שליח כדי לחסוך בעלות השליח...) החנות על דעת עצמה שלחה את החבילה עם שליח !!!!! מה אפשר עוד לומר על שרות מעולה שכזה. החבילה התקבלה - המוצר מעולה . חדש באריזתו. אכן התרשמתי מאד מהשרות ומהאמינות מאחורי החנות הזו. כל הכבוד ותודה רבה אבי

רכשתי מדפסת מדבקות, קיבלתי מענה מיידי ואדיב. הגעתי למחרת בבוקר לאסוף את המדפסת שחיכתה לי עם החשבונית, ספק אמין ושירותי.

עובדת איתו הרבה, שולחת מייל עם שאלות ומקבלת מייל מיידי, מקצועי, אדיב, זריז, ממליצה בחום.