
קנייה דרך קניייה טלפונית פלאפון סמסונג נוט 20 , שירות מצויין ואדיב, הסביר לי על ההבדלים בין המכשירים ולא דחף אותי לקנות את הכי יקר, הציע לי את מה שמתאים לי , באמת חנות לחזור אליה.

קנייה דרך קניייה טלפונית פלאפון סמסונג נוט 20 , שירות מצויין ואדיב, הסביר לי על ההבדלים בין המכשירים ולא דחף אותי לקנות את הכי יקר, הציע לי את מה שמתאים לי , באמת חנות לחזור אליה.

השירות היה אדיב מאוד והמשלוח הגיע תוך יומיים מרגע ההזמנה, למרות שהיה רשום 8 ימי עסקים. אני מרוצה מאוד וממליצה

קנינו 2 מכשירים, וקיבלנו שרות מקצועי ומצויין עם יעוץ קשוב לצרכים וסבלני. מרוצים מאוד מהטלפונים.

השרות זריזה וטובה יחס מעולה ובנוסף מוצרים שווים וזולים אכותים מאוד ,הכל מסודר כמו שצריך ממליצה בחום

שירות מעולה מענה מהירה יחס אנושי מאוד מרוצה מהשירות אמליץ לכל החברים שלי מקום אמין

שירות מצויין במיוחד מאלירן הנסיך שלא ויתר עד שהייתי מרוצה, ממליץ בחום, אקנה שם שוב קל.

הגעתי עם בעיה בטלפון שרכשתי ישר איליה קיבל אותי עם חיוך וישר עזר ופתר את הבעיה

היה שירות אדיב מאוד מחיר מצויין. אווירה טובה בחנות ואיכות המוצרים גבוהה תודה רבה רבה

שירות מעולה ואדיב. המוכר היה נעים, הסביר בנחת ובסבלנות למתבגר שעבורו נרכש המכשיר. כשיצאנו מהחנות הנער אמר: "איזה כיף היה לקנות פה. המוכר ממש נחמד"

שירות ממש טוב ומקצועי המוכר עזר לי להעביר את כל הנתונים שהיו בטלפון הקודם באמת כל הכבוד!!!

חבל שאי אפשר לתת אפס. מוכרים מכשירים מחודשים כאילו הם חדשים. עשו את זה גם לאמא שלי וגם לבעלי (ומקריאת הביקורות האחרות ראיתי שאנחנו לא היחידים שזה קרה להם איתם). מבקשים מהם לרכוש מכשיר חדש, הם מאשרים ושולחים הביתה מחודש, בקבלה כתוב בקטן "מאוקטב" ולא חשבנו להסתכל ולקרוא את כל המלל בקבלה כי סמכנו על זה שקיבלנו את מה שביקשנו, למדנו... כמובן שגילינו את זה רק בדיעבד אחרי שהמכשירים שהיו אמורים להיות חדשים התחילו לסבול מבעיות של מכשירים ישנים וכמובן שזה כבר לא בתקופת האחריות וכשפונים אליהם הם מכחישים שביקשנו מכשיר חדש טוענים שרצינו וביקשנו מחודש. להתרחק!!!
ים היקרה שלום שוק הסלולר מציע היום ללקוח מגוון אפשרויות לרכישת מכשיר כדי ליצר תחורות והתרקטיבויות . לדוגמה במיקה שלך מכשיר שהיבואן הרשמי מוכר ב3500 אפשר לקנות אצנו עם אותו אחריות ב2500 שח שאת קונה בעשרות אוחזים פחות ומקבלת אותו מוצר ולעיתם גם שרות יותר טוב .תודה רבה לך על ההתמדה ברכישה אצנו.עכשיו לעובדות באתר בטלפון ובפירסום לדגמה בזאפ יש קטגוריה של מאוקטב תמיד יפרסם בקטגוריה הרלוונטיות תמיד יופיע בדף מוצר וגם בחשבונית לא בקטן בגדול כי אין מה להסתיר את משלמת על מה שאת קונה ומקבלת תמורה מלאה קנית לפני 5 חודשים הכל היה טוב עבד מצוין ורק שחכת לצין ששברת את המכשיר כמה לא מכובד להכפיש סתם ללא סיבה לרשום חצי אמת .סים פרי תמשיר לתת את השרות והמחיר הטוב בישראל ......בשקיפות ואהבה חג שמח לכולם .. .

הגענו לאתר החברה אחרי חיפוש אייפון שירות טלפוני מצוין, תוך הקשבה, אמפטיה והבנה ללקוח. הסבר וסבלנות. מצפים לקבלו. והבטחה שבכל שאלה ובעיה והסבר פשוט להתקשר אליהם. אלירן היה ממש מקסים. תודה רבב

עובדים על אנשים בעיניים מוכרים להם מכשיר מאוקטב ואומרים שזה חדש רק כשהגיע המכשיר ונלקח למעבדה נאמר שזה מאוקטב!! התקשרתי לשירות לקוחות ושם נאמר לי שאני יכול ללכת לתבוע אותם ושזה לא מעניין אותם, ביזיון!
דוד כתב חוות דעת שלילית לפני שקיבל הסבר מפורט מנציג שירות הלקוחות שלנו. לאחר השיחה הוא הבין שטעה ולראייה אף שינה חוות דעת שלילית שכתב עלינו בגוגל משלילית לחיובית מאוד אף התנצל .

הכי זולים ומקוריים שיש השירות הכי אמין אין עליכם תודה אין על sim free .

אלופים. המחיר הכי זול שמצאתי, הזמנתי דרך נציג שירות מקצועי ונחמד באווירה כיפית וחברית. תענוג

הזמנתי טלפון. הגיע בזמן. פתחתי, התחלתי להתקין, ואז גיליתי שהגב שלו לא מחובר טוב לטלפון. נראה כאילו מישהו פתח אותו ולא החזיר טוב וכנראה שבר שם משהו כי הוא לא מתחבר יותר בפינה שלו. ניסיתי לכתוב להם בוואטסאפ - אין תגובה יומיים. התקשרתי - בחור בשם אלי עונה לי ורוצה שאביא את הטלפון לחנות כדי לראות שאני לא שברתי אותו. הסברתי לו שאני לא יכול להגיע לחנות, וזו הסיבה שביצעתי הזמנה ושילמתי כסף על משלוח עד הבית. אבל הוא התעקש ורצה ממני 100 שקל כדי שיקח ממני את הטלפון לחנות(אח"כ זה ירד ל-90). כמובן שהתעצבנתי, מה שהוביל לנזיפות של "מה אתה בכלל רוצה? כולה טלפון של 1000 שקל". הסתיים בניתוק של הטלפון מצידו, למרות שהוא טוען ש"התנתק". (לפי התגובות פה זו לא פעם ראשונה). אחרי שהתקשרתי שוב הוא החליט להפנות אותי לשירות לקוחות, שאמורים לחזור אלי מתישהו עד סוף היום. נראה אם זה יקרה.
תומר היקר אנו מצרים על החוויה הרכישה נא צור קשר עם אלירן מנהל החנות ונמצא את הדרך לשמח אותך. (: 0539109206

הזמנתי איפון XR ב 27 בדצמ׳ 2022 ב 1350 שח. חודש אחרי הטלפון התקלקל. בבדיקה שערך טכנאי התברר שהטלפון לא חדש ושהלך ה motherbord ועוד. שלחתי לחברה והם הודו שמדובר בטלפון לא חדש אלא מחודש והודו גם שאין שום אינדקציה לזה באתר. יש לי כמובן צילומי מסך להוכיח את זה. בכל מקרה הם סרבו להפעיל אחריות לטלפון בגלל סדק קטן שיש בקצה המסך למרות שאין שום קשר לתקלה הייתי מצלם אם היה אפשרות להוסיף תמונה. קניתי באתר אחר טלפון כזה במחיר דומה ווידאתי שהוא חדש עם המוכר
סים פרי נותנת שרות מעל 12 שנה מעל *1200* חוות דעת מאות אליפי לקוחות מרוצים ושמחים מובילה בענף הסלולר במחיר ובטח ובטח בשרות לצערנו אין אחריות על מכשיר שנשבר שלחנו לספק והוא שלל את האחריות יצרן וקבע שזה נזק לקוח . חשוב לחדד מכשיר מגיע עם שנה אחריות יצרן לא על שברים. לשמחתנו לרוב הלוקחת זה ברור . נשמח לעמוד לרשותך בהמשך .

קניתי אייפון 13 מאוקטב, עם אחריות ל 12 חודשים ואחרי פחות מחודש הטלפון לא נדלק. פניתי לחנות והם מצאו שריטה מינימלית וטענו שבגלל זה האחריות לא בתוקף, ושדאלתי אם באמת הוא חושב שבגלל השריטה הזו הוא לא עובד? נענתי שקרוב לוודאי לא אבל האחריות לא בתוקף. הוצא לי להשאיר את הטלפון אבל התיקון ייקח חודשיים ו"הומלץ" לי ללכת למעבדה אחרת ולהחליף מסך. לזה לא קוראים שירות. תיזהרו מלקנות בחנות הזו!!!!!
סים פרי נותנת שרות מעל 12 שנה מעל *1200* חוות דעת מאות אליפי לקוחות מרוצים ושמחים מובילה בענף הסלולר במחיר ובטח ובטח בשרות לצערנו אין אחריות על מכשיר שנשבר לו המסך . שלחנו לספק והוא שלל את האחריות יצרן וקבע שזה נזק לקוח . חשוב לחדד מכשיר מגיע עם שנה אחריות יצרן לא על שברים. לשמחתנו לרוב הלוקחת זה ברור . נשמח לעמוד לרשותך בהמשך .

הזמנתי טלפון עם אחסון 256, כיסוי אחורי ומגן מסך גורילה, התקשרו להגיד שאין ועשו את השטיק הקבוע של חברות ישראליות - תוסיפי 500 ש"ח לדגם מתקדם יותר (ולפי חוות הדעת הפחות טוב) לא הייתי מעוניינת אז הם הציעו דגם של 128, שרב הסיכויים לא הייתי לוקחת. הטלפון שלי שבק אז הסכמתי למרות שההפרש (200 ש"ח) לא מצדיק את זה. הם הבטיחו לדגם עם 256 עד 5 ימי עסקים, אחר כך שבדקתי ל-128 הבטיחו שבעה. הגיע אחרי שבעה למרות שהתקשרו כבר באותו יום לעשות את מצליח השדרוג. כשהגיע - הגיע עם הסיליקון האחורי - אבל בלי מגן המסך. בקיצור - לא התלהבתי מהשירות, לא מלפרסם דברים שאין, לא משיטת המצליח המעצבנת, לא מהחוסרים במה שהגיע (ושולם עבורם 79 ש"ח)

קנינו אייפון 13 חדש. בהפעלת הטלפון התברר כי הוא ממהדורת יצור של איחוד האמירויות והוא אינו כולל פייסטיים ומכיל הגבלות על שיחות וידאו. הטלפון הוחזר לחנות ובמקום להחליפו לטלפון מסודרת יצור לא מוגבלת באפליקציות ״לקחו אותו לתיקון״ חוץ מזה החשבונית הופסקה במדפסת תקולה והדפסה לא ברורה, מקווה שלא יעשה בעיות מול רשויות המס.

התקשרתי לברר לגביי סמסונג s22 אולטרה נאמר לי שיש רק יבואן מקביל אבל המחיר היהי ממש טוב ביקשתי מהמוכר איליה לשמור לי צבע בורדו בצד . כשהגעתי קיבל אותי בחיוך וישר ידע על מה מדובר והסביר לי הכל עם שירות וחיוך. אין ספק שאבוא לקנות שוב אין עלייך איליממני אבל חכמון

קיבלתי את המכשיר וכאשר רציתי להפעיל אותו הוא לא הצליח לקרוא את הסים כל הנסיונות שעשיתי יחד עם חברת התקשורת לא הועילו פניתי חזרה לחנות ומייד החליפו אותו במכשיר חדש

רכשתי נייד S10 מהם, קיבלתי יחס מקצועי ושירות אדיב מאלירן. המכשיר הגיע מהר מאד כבר למחרת. ממליצה בחום!

המכשיר נרכש לפני 4 חדשים עם אחריות של יבואן רשמי - DCS. ניסיתי להתקין ESIM לגלישה בחו"ל. המכשיר לא מאפשר, כי לא תומך. מידע זה לא נמסר ולא פורסם באתר החנות לפני הקניה. מתברר, שהמכשיר לא תומך, כי הדגם יוצר עבור סין/הון קונג/מכאו בלבד. פניתי לחנות - התנערו מאחריות ושלחו ל - DCS. שילמתי מחיר מלא וקיבלתי מכשיר עם תכונות חסרות
אמיל היקר , בחרת לשדרג את האחריות ולקנות אייפון 14 שכולל אחריות באפל מה שנקרא "אחריות יבואן רשמי ". זה הדגם שתואם את הגרסה הישראלית כמו שהסברנו לך בקנייה . במשך 4 חודשים המכשיר נפתח והופעל ללא כל בעיה או תקלה. בגלל העדר ידע שלך בשירותי ESIM אתה בוחר להכפיש את השם שלנו ברשתות זה לא בסדר וזה לשון הרע! אף אחד לא התנער מאחריות האחריות שלך היא מול היבואן הרשמי שזה בעצם אפל . אם הייתה לנו דרך לעזור היינו עוזרים. בברכה - צוות SIM FREE

הייתי היום בסניף תובל בתל אביב, חנות קטנה ושרות ביתי, מחיר מצויין ושרות אדיב, ממליץ בחום