בתאריך ה-13.11.16 הזמנתי בהזמנה טלפונית טלפון מדגם Nokia C2. הוסבר לי שהטלפון יגיע עד 7 ימי עסקים. בתאריך ה-24.11.16 התקשרתי לברר מה קורה עם ההזמנה ועם הטלפון. הנציג בטלפון (אותו נציג מההזמנה) דיבר בצורה פשוט מזעזעת. אמר לי שההזמנה מחכה לי בדואר כבר עשרה ימים, למרות שעל פי המספר מעקב של הדואר הפריט רק נשלח ב23.11 והגיע ליחידת הדואר בקרובה ב24.11(באותו היום בו בוצעה השיחה). בסופו של דבר אמרתי לנציג שככה לא נותנים שירות ובתגובה הוא אמר לך: 'לך תמות' אני ממש מקווה שאף אחד לא יקנה מהם יותר.
תגובת החנות:
אנו בסמייל פון מזועזעים מסילופי הדברים של הלקוח וכבר בשיחה הוא ניבל את הפה כלפי הצניג ועם אלימות מילולית קשה לנו להתמודד כשהיא מעבר לקו...
בבדיקה שערכנו מול דואר ישראל הסתבר לנו בכלל שהלקוח קיבל את המכשיר לשביעות רצונו המלאה ואנו בסמייל פון נמשיך לתת שירות ואיכות ללא תחרות!
מוצר:
טלפון סלולרי C2
שם:
Lisa
תאריך:
13/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי סמסונג גלקסי S5 מיני, , נסעתי לאסוף אותו בעצמי. קיבלתי שירות מעולה, שי עזר לי בכל ההתקנות של האפליקציות שהיו רלוונטיות לי. הייתה לו סבלנות רבה גם כשתוך כדי נכנסו לקחות אחרים והוא טיפל גם בם. חנות קטנה ומתוקה. תודה !
מוצר:
טלפון סלולרי גלקסי S5 מיני
שם:
אביטל
תאריך:
27/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
התעניינתי ב2 דגמים שונים, המוכר נתן הסבר מלא ולא ניסה לדחוף לי את היקר יותר. בנוסף המשלוח הגיע אלי יום למחרת (ואני גרה בבקעה, דבר שהוא לא רגיל בכלל(!!!!)) השירות מעולה! ממליצה בחום מאוד לקנות אצלם!
מוצר:
טלפון סלולרי s5 mini
שם:
מני
תאריך:
17/04/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצוין ומעולה. המוכר הוציא לי את כל המכשירים שרציתי ונתן הסבר מפורט על כל מכשיר. צ'יפר אותי בכיסוי חדש לפאלפון הישן במתנה. ועשה מחיר פצצה. אחלה חנות. ושירות
מוצר:
טלפון סלולרי c2
שם:
Tali
תאריך:
02/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמינות בטלפון הייתה גבוהה וניתן ייעוץ מקצועי עם סבלנות והתאמה לדרישות האישיות שהיו משמעותיות בבחירת סוג המכשיר.
מוצר:
טלפון סלולרי g526
שם:
matan
תאריך:
28/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלפון מדגם נוקיה ובנוסף למחיר הזול עוד קיבלתי מסך מגן מתנה לא רק המחיר הזול גם השירות היה מקצועי ואמין מומלץ בחום
מוצר:
טלפון סלולרי Lumia 530
שם:
חננאל
תאריך:
17/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
לפני כמה חודשים הזמנתי בחנות זו סמארטפון LG G2 D802 שהגיע בזמן המתוכנן אך הפלאפון לא קרא את כרטיס הסים שלי ולכן נסעתי עד לחנות מה שגרם לי להרגיש מטומטם שהזמנתי מההתחלה ולא פשוט הלכתי אליהם. כשהגעתי לחנות המוכר היה נחמד מאוד ופשוט הוציא לי פלאפון חדש ונתן לי, חזרתי הביתה בהרגשה טובה עד שראיתי שסוג הפלאפון אינו D802 אלא D800 שזה כמובן אומר שזה לא יבואן רשמי ויותר מזה ראיתי שהפלאפון שייך לחברת AT&T האמריקאית מה שגרם שאני לא אוכל לשדר אינטרנט ולא לקלוט רדיו וכל פעם שנכנסתי לאנשי קשר הפלאפון שלח אותי לשירות גיבוי של AT&T בלי יכולת לבטל את הפעולה המעצבנת הזאת. אני לא קונה בחנות הזאת יותר, התאכזבתי.
תגובת החנות:
לא ברורה לנו תגובתו המתלהמת של הלקוח שהגיע אלינו לאחר שעשה נזק שלא כלול באחריות ושבר את כניסת בית הסים כארד ולמרות זאת החלפנו לו למכשיר חדש בשיא הג'נטלמניות, במקום וללא שאלות מיותרות והוא זה שביקש ספציפית את הדגם D800 ולא אנחנו הצענו. חבל שזו הדרך שהלקוח בחר בהלהכפיש למרות שעשה נזק עצמי ובאנו לקראתו.
מוצר:
טלפון סלולרי G2 D802
שם:
יוסי דוסי
תאריך:
12/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביקשתי לרכוש מכשיר בלקברי מדגם Q10. מכל המפרסמים שיש בזאפ, היחיד שהיה לו את המכשיר במלאי בחנות - היה סמיילי פון. הגעתי במיוחד מירושלים לתל אביב לצורך הרכישה, ומצאתי חנות מעולה ונחמדה. מהרגע שהגענו ועד שעזבנו את החנות (ולקחת המון זמן... כי קיבלנו שירות מעולה ולא שחררו אותנו עד שווידאו שהכל עובד ותקין) גילינו שיש לנו על מי לסמוך. שי - מנהל החנות, דאג להגדרות המכשיר כמו שביקשתי, והתנהל בנעימות למרות "ששגעתי אותו", הוא לא התעצל לבדוק באינטרנט הגדרות של בלקברי, למרות שהוא בכלל לא היה חייב לעשות זאת. בקיצור, הייתה לי חווית קניה - ולמרות המרחק מירושלים, אין לי ספק שהיה שווה לטרוח ולהגיע. בעתיד, אשמח לנצל את אפשרות הקניה בסמייל פון דרך האינטרנט, כי אני כבר יודע שיש לי על מי לסמוך מצד המוכר. שי - היית 10 תודה !!
מוצר:
מכשיר בלקברי Q10
שם:
dudu
תאריך:
06/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות לבצע רכישה לאחר שראיתי שהמחיר הכי משתלם בחנות וגם הסניף קרוב לביתי. חווית הקנייה היית כמו שהיא אמורה להיות בחנות שמכבדת את עצמה ואת לקחותיה, השירות היה אדיב, מהיר ובלי כאב ראש, באתי קניתי הלכתי.
מוצר:
טלפון סלולרי moto g 2nd gen
שם:
Ron gavra
תאריך:
04/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
יחס מעולה ,אכפתיות , שירות מקצועני ,פירוט מלא על המוצר והאפשריות, עזרה טכנית מעל ומעבר .
מוצר:
טלפון סלולרי X10
שם:
or
תאריך:
01/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
התרשמותי מבית העסק היא שהמודל העסקי של סמייל פון בנוי על שיטת "פראיירים לא מתים - רק מתחלפים". שירות לאחר קניה מהגרועים ביותר שחוויתי בחיי. מכרו לי מכשיר עם סלולה פגומה ולא מקורית. עם או בלי קשר, המכשיר פסק מלעבוד לאחר כשלושה חודשים מיום הקניה. לאחר מרדף ארוך שכלל ניתוקים והפניות של מוכר אחד למישנהו, סירבו לכבד את האחריות של המכשיר באין ספור תירוצים (לרבות האשמות כלפיי שאני החלפתי את הסוללה - הזוי) ומתוך כוונה ברורה לערבב אותי כלקוח ולהתיש אותי עד שאוותר. === שומר נפשו יירחק ===
תגובת החנות:
לצערנו אין ביכולתנו למנוע מהלקוח לכתוב דברים לא נכונים ואין לנו שליטה על מה שנכתב מעל דפי האינטרנט רק חשוב לציין שהלקוח ניסה בדרך לא חוקית ובאיומים להכניס לתיקון מכשיר שכלל לא ניקנה אצלנו... ולמרות זאת ניסנו לעזור לו כדרכנו הישרה וכשלא צלחנו הלקוח ניסה בקור רוח מדהים לאיים ולסחוט מאיתנו מכשיר חדש!!! אין גבול לאן שכוונות רעות יכולות להגיע אבל למרות מקרה מזעזע זה אנו בסמייל פון נמשיך לתת את השירות הטוב והאיכותי לכלל לקוחותינו במשך שנים.
מוצר:
טלפון סלולרי MOTO-G
שם:
רם
תאריך:
24/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגענו לחנות עקב המלצה של חברים, זכינו לקבל שירות איכותי ומקצועי שענה על כל השאלות שהטרידו אותנו וסיפק חווית רכישה מהנה. ממליץ בחום.
מוצר:
טלפון סלולרי G2
שם:
Moshe
תאריך:
16/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין ממליצה בחום המוכר הסביר בשיחה מוקדמת את כל המפרט וביצע את כל ההתאמות במכשיר במקצועיות.
מוצר:
פלאפון 208
שם:
אודי
תאריך:
10/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלפון לפני כ 3 שבועות לביתי . מאחר והטלפון לא התאים לצרכיה לא נעשה בו שימוש . לאחר ברור בחנות המוכר שי החליף את הטלפון לטלפון אחר וזאת רק לאחר שווידא שאכן הטלפון מתאים וסייע לביתי להעביר את הנתונים מהטלפון הישן בסבלנות ובדייקנות. יחס מדהים לקונה כמו בחנויות הטובות בחול . בזמן הרב שהייתי בחנות ראיתי שהיחס ללקוחות האחרים אדיב כמעט משפחתי.
מוצר:
טלפונים סלולריים 9 J2
שם:
Yoyo
תאריך:
06/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביקרת בחנות ביום שישי ורכשתי אייפון למרות כמות הלקוחות שהייתה שם קיבלתי יחס מצויין עם הרבה סבלנות וכמובן מכשיר פצצה במחיר מצויין
מוצר:
סלולרי אייפון 5s
שם:
נתן
תאריך:
30/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לחנות כדי לרכוש אייפון 5S מחודש וקבלתי שירות אמין ומקצועי מחיר מאוד זול לעומת חנות פלאפונים אחרים ממליץ בחום לכולם! יום לאחר הייתה לי בעיה בבטריה המוכר ישר החליף לי ומבחינתי השירות כשחזרתי היה שווה לי הכל.
מוצר:
iPhone 5s מחודש
שם:
יוסי
תאריך:
28/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לפני מספר ימים רכשתי בחנות בדיזינגוף אייפון 5S. שי היה אדיב וסבלני, סייע בהתקנה והפעלה של המכשיר במקביל לטיפול בקונים נוספים שהיו בחנות.
מוצר:
טלפון סלולרי אייפון 5S
שם:
shi
תאריך:
25/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ישבתי אצל שי המקסים שעה ושאלתי מליון שאלות של טכנופובית כדי לוודא שאני בוחרת מכשיר סלולרי שמתאים לצרכים שלי וקיבלתי מענה לכולן בסבלנות, אורך-רוח וחיוך. דילים מגניבים ומחירים מגניבים אף יותר, בהחלט אחזור לשם שוב!
מוצר:
טלפון סלולרי Q10
שם:
urielM
תאריך:
20/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
פתחו את הערכה החדשה מולי וסוף סוף חנות נורמלית שמספקת בערכה את האוזניות המקוריות והמטען המקורי בלי לספר סיפורים. קיבלתי הסבר על דגם זה ורכשתי את המכשיר לשביעות רצוני המלאה ובמחיר כמו שצויין באינטרנט ובאווירה חיובית מאוד.
מוצר:
טלפון סלולרי L70
שם:
נתי
תאריך:
16/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
התובנות שלי, ביום 12.10.15הגעתי במיוחד מירושלים לחנות בתל אביב, יש לציין שהגעתי לרכוש את המכשיר בחנות, השירות היה אדיב ונעים, לצערי יומיים לאחר שימוש במכשיר מערכת השמע במכשיר האייפון התחילה לעשות בעיות (הווליום עובד בסדר גמור בחלק מהאפליקציות, ובחלק אחר כמו YENT מאקו ועוד השמע עובד רק עם אזניות, ללא אזניות לא ניתן לשמוע, התקשרתי לחנות בקשר למערכת השמע במכשיר והמוכר הציע לי דרך הטלפון לאפס את המכשיר, עשיתי כדבריו אך המכשיר שבק חיים לגמרי. לא הייתה לי ברירה ונסעתי לת"א מירושלים והשארתי את המכשיר לתיקון (מכשיר חדש!) . על מנת להיות הוגן אציין שלאחר מס' ימים (אחרי שהייתה בעיה במערכת השמע במכשיר) המכשיר נשרט שריטה עדינה ביותר משפיץ של שולחן, ובעל הבית טען בפני שהם לא חייבים לתקן את המכשיר בגלל שהוא נשרט, וכך הוראת היבואן), אך בכל זאת הוא קיבל את המכשיר לתיקון והמכשיר חזר אלי מתיקון אחרי שבועיים וחצי!
הגעתי שוב לחנות לקחת את המכשיר ביום שישי מתיקון והתברר ש- ID שלי במכשיר נשכח, אציין לטובה את המוכר שניסה לעשות מה שיכל לנסות ולסדר את הבעיה ללא הצלחה! חזרתי לירושלים עם המכשיר, במוצאי שבת נתתי לחבר טוב את המכשיר והוא איפס את ה- ID בקלות ובמהירות, וסידר את הבעיה.
חבריםֱֱֱֱֱ קבלתי את המכשיר ביום שישי הביתה והכול היה תקין, אני כותב לכם את ההודעה ביום שני (שלשה ימים אחרי שקבלתי את המכשיר), והבעיה במערכת השמע של המכשיר חזרה לעצמה! הזוי! , לא פניתי שוב את החנות כי קשה לנסוע כל רגע לת"א, ולהשאיר שוב את המכשיר לעוד שבועיים, מה גם שבקושי נהניתי מהמכשיר.
אני קודם כל פונה לחנות דרך האתר הנכבד, השם שלכם חשוב לכם? קניתי מכשיר חדש! שלמתי עליו ממיטב כספי 2,388 ש"ח, אני זכאי לתמורה הולמת בזכות ולא בחסד! המכשיר שקניתי כנראה מכשיר דפוק, ואני מצפה שיתנו לי מכשיר חדש אחר! או שיחזירו לי את הכסף.
מספר חשבונית: 4210
חברים יקרים:בכול אופן אעדכן אתכם איך הסתיים הסיפור הזה, האם כדאי לקנות בחנות הזאת והחנות נושאת באחריות על מוצריה או שמא לא!!???
תגובת החנות:
שלום רב,
הסיפור הסתיים בצורה מצויינת אך חשוב לציין שהלקוח הנכבד הגיע עם שבר בולט בגב המכשיר כתוצאה מנפילה (דבר אשר מבטל אחריות יצרן) כתוצאה מסדקים עדינים ברכיבים הקרמיים המולחמים במוח המכשיר וגורמים לשיבושים קשים בפעילותו התקינה של המכשיר ולמרות זאת כאות למצויינות בשירות נשלח למעבדת היבואן ותוקן ללא תשלום!!! המכשיר חשוב לציין תוקן כולל אישור מעבדה לשביעות רצונו המלאה של הלקוח והוא לא שב בתלונה על איכות התיקון!!! מרגיש ומריח שהלקוח מנסה לסחוט ולגזול אותנו בדרך זו אחרת ולא נכנע לסחטנות או גזל משום סוג! במידה והלקוח חושב שיש לו תקלה נוספת במכשיר נשמח לעזור לו ככל יכולתנו.
תודה, צוות טכני סמייל פון.
מוצר:
מכשיר סוללארי 5S
שם:
עמיר
תאריך:
09/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בסניף דיזינגוף סמארטפון של מוטורולה מדגם Moto G. הגעתי לחנות כשאני יודע פחות או יותר מה אני רוצה, ובכל זאת המוכר ייעץ לי וסייע לי בהתלבטות. לאחר שקיבלתי החלטה שהיתי בחנות כמעט שעה נוספת, המוכר דאג להדליק לי את הטלפון וללוות אותי בתהליך ההתקנה שלו, על מנת שלא ייווצר מצב שאצא מהחנות כשמשהו לא ברור לי לגבי המכשיר ואופן הפעלתו. בנוסף הוא העניק לי אוזניות חינם, כיוון שהיצרן לא סיפק אוזניות יחד עם המכשיר. זכיתי לשירות אדיב, אישי ומקצועי ביותר. ממליץ בחום!
מוצר:
טלפון סלולרי Moto G
שם:
Mano
תאריך:
07/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסמיילפון דרך זאפ כדי לרכוש גלקסי S5 ועל הדרך שאלתי גם על יתרונותיו של הגלקסי 6 לאחר הסבר פרטני, מקצועי, מדוקדק והשוואתי שניתן לי ע"י שי החלטתי לרכוש את הגלקסי S6. האווירה בחנות (על אף התור הרב שהיה) הייתה מצויינת ונעימה. אחזור בעתיד לרכישות נוספות מהם בזכות הסובלנות והמקצועיות.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S6 SM-G920F 32GB
שם:
orihorev
תאריך:
15/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הגיע בזמן סביר. הבעיות התעוררו כשהייתי צריך שירות. הגעתי פיזית לפי בקשת החנות במיוחד ביום שישי - החנות סגורה ולא עונים בנייד. מסתבר שבעל החנות הלך לדואר. אחרי חצי שעת המתנה הוא הגיע, כמובן לא התנצל על זה שביזבז את זמני ביום החופשי היחידי שיש לי בשבוע. הפגין מקצועיות נמוכה מאוד, לא הצליח לפתור את התקלה. השארתי לו את הטלפון, כולל מגן זכוכית שהבטיח שיחזור אלי. נתנו לי טלפון חלופי ישן מאוד ופשוט מאוד (לא סמארטפון). הייתי תקוע עם הטלפון הזה מעל שבוע, בלי וייז ובלי וואטספ כי "אין לנו שליחים בחול המועד". אחר כך בשיחות טלפוניות בעל החנות אמר לי שהוא איבד את הטלפון שלי!!!! ואמר שאם אני אגיע עם קופסה מקורית של הטלפון הוא יתן לי חדש. מי שומר קופסה מקורית של הטלפון שבועיים אחרי שהטלפון הגיע?! ומה זה קשור אחד לשני?! אם איבדתם את הטלפון שלי, למה אתם צריכים קופסה? משהו הריח מאוד לא טוב. אחר כך בשיחות נוספות אמר ש - איזה פלא!! - הוא מצא אותו. בסופו של דבר הגיע שליח ליד מקום העבודה שלי, פתח את הבגז' של האוטו - ממש כמו בסרטים, כל הבגז' מפוצץ בטלפונים. לזכותם יאמר שהשליח נתן לי טלפון אחר, חדש מהקופסה (או לפחות כך אני מקווה) - אבל גם לו היתה אותה בעיה מכיוון שהבעיה היא ב ROM שאותו צורבים דרך היבואן הספציפי הזה. עד עכשיו אין לי פתרון לבעיה, נאלצתי לעבור לעבוד באנגלית. עד עכשיו הטלפון החלופי אצלי ועד עכשיו לא קיבלתי את מגן הזכוכית שהובטח לי כי היה על הטלפון הראשון שמסרתי. פעמיים כבר שלחתי הודעות לחנות שישלחו שליח כדי לקחת את החלופי ולהביא לי מגן זכוכית, שלחו לי הודעה שיצרו איתי קשר וכבר שבוע לא שמעתי מהם. בקיצור - אולי הכוונות טובות, אבל הביצוע שלומיאלי לחלוטין. אין להם מושג איפה הם מחזיקים את הטלפונים שלהם, המקצועיות שלהם נמוכה מאוד. אם יהיה לכם מזל, תקנו את הטלפון ולא תצטרכו שירות - הרווחתם. אם תצטרכו שירות אחר כך - הפסדתם ובגדול.
אני ממליץ להתרחק מהחנות הזו, בדיעבד הייתי צריך לקנות במקום אחר.
תגובת החנות:
לצערנו לקוחות יכולים לסלף ולכתוב מעל דפי האינטרנט כל העולה בראשם. הלקוח הנכבד קיבל מכשיר גלאקסי S4 חדש ואחרי שהשתמש בו כמה ימים והפך אותו למשומש ורצה ככל הנראה להחליף לדגם ללא עלות והמציא תקלה שכלל לא הייתה קיימת!!! ובנוסף מדובר בלקוח שסירב להחזיר לנו את המכשיר החלופי שקיבל בטענה שאיבד אותו. האם זה הרצחת וגם ירשת??? כמו תמיד נמשיך להעניק ללקוחותינו בסמייל פון את השירות הטוב והאיכותי שלנו.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S4 I9500 16GB
שם:
עומר
תאריך:
12/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בעל החנות אדיב ומקצועי, זוכר בעל פה את המאפיינים של המוצר ואת המחירים. השירות היה טוב והמחיר מתקבל על הדעת. מומלץ ביותר.
מוצר:
טלפון סלולרי 208.4
שם:
ניר
תאריך:
20/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו באינטרנט, באיסוף עצמי. הפלאפון עבד במקום אך לאחר הטענה ראשונה התחיל להתחמם והפסיק להגיב. חברה שלי הגיעה למחרת, בהתחלה רק אמר שאין החלפות ושיבדוק, כשאני נכנסתי הוא שינה את הגישה. מהרגע שהבין שיש בעיה במכשיר הוא טיפל בנו יפה, החליף את המכשיר ופיצה עם מטען נוסף ומגן זכוכית. שימו לב כי החנות לא פתוחה תמיד לפי השעות שמפורסמות באתר, מומלץ להתקשר לברר קודם. הסיפור שלי נשמע קצת קשה, אבל המוכר היה אדיב והשירות היה מהיר.
תגובת החנות:
תודה רבה ללקוח על הביקורת החמה והמפרגנת. אכן קרתה אי הבנה ופינקנו את הלקוח שלנו לשביעות רצונו המלאה! חשוב לציין שבית העסק שלנו פתוח כל יום מ- 10:00 בבוקר עד 20:00 ברציפות! גמר חתימה טובה לכל בית ישראל מצוות סמייל פון.