ממליץ להתרחק!
הזמנתי מהם מכונת כביסה שהיית אמורה להגיע תוך 7 ימים. כמה ימים לאחר מכן התקשרו והסבירו שהיא תהיה רק בעוד 25 ימים ושיכנעו להחליף למכונת כביבה אחרת, עם 7 ימי הספקה נוספים. הסכמתי.
כאשר עבר הזמן (ולא התקשרו) אמרו שתוך יום-יומיים יספקו.
שלושה ימים מאוחר יותר אמרו שעוד יומיים היא מגיעה לארץ.
על אותו משפט חזרו כמה ימים מאוחר יותר.
כאשר הצבעתי על זה שזה לא תואם לסיפור הקודם, אמרו שהאונייה התעקבה.
כמה ימים לאחר מכן, הסיפור השתנה ל"מחר המוביל מתקשר אליך". וכאשר לא התקשר - "המכונה מגיע לארץ מחר-מחרתיים".
כאשר הצבעתי על זה שלדבריהם היא כבר בארץ אמרו שבעצם היא מחקה לאישור של מכון התקנים, אבל יעדכנו אותי כל יומיים.
בינתיים קניתי וקיבלתי מכונה ממקום אחר.כמובן, אף אחד לא טרח לעדכן (וכן נתתי להם כמה ימים - היה מעניין לראות אם יתעוררו).
תאמינו או לא, אבל כאשר התקשרתי לבטל, אמרו לי "אבל חבל, מחר היא אצלך"). בסה"כ מרחו אותי כ-4 שבועות. ביזבוז זמן מטורף. לא עמדו באף מילה.