
האתר נח וקל מאוד לשימוש. חיפשתי הרבה זמן מוצר שיתאים לכל הצרכים שלנו. באתר של מרכז הסאונד יש את כל המידע באופן מסודר ומפורט. באופן שממש מיקל את ההחלטה והרכישה של המוצרים. נכנסתי. רכשתי וקיבלתי עבר למחרת את המוצרים. אין כמוכם!

האתר נח וקל מאוד לשימוש. חיפשתי הרבה זמן מוצר שיתאים לכל הצרכים שלנו. באתר של מרכז הסאונד יש את כל המידע באופן מסודר ומפורט. באופן שממש מיקל את ההחלטה והרכישה של המוצרים. נכנסתי. רכשתי וקיבלתי עבר למחרת את המוצרים. אין כמוכם!

רכשתי מוצר באתר. ביקשתי לשלם באשראי. לא יצרו עימי קשר כמה ימים. התקשרתי אליהם ואז נאמר לי כי אין במלאי ויבדקו מה אפשר לעשות ויחזרו אלי. למותר לציין כי לא חזרו אלי במשך מספר ימים. התקשרתי אליהם בפעם האחרונה לבטל את ההזמנה. בכל התהליך הייתי צריך לרדוף אחריהם. לא עניינה אותם כלל המכירה. שירות מאוד לא טוב.

אני מפתח תקווה חיפשתי מיקסר והגעתי למרכז הסאונד ברמת גן אוראל עזר לי ונתן לי שירות וגם קיבלתי הנחה כי אני חייל כל הכבוד להם תודה על השירות

שירות ומחירים ליגת אליפות !! אחרי שהייתי בחנות והמחירים של הגיטרות שנתנו לי שם היו מופקעים.. הגעתי לחנות זו דרך אתר זאפ התרשמתי מהדגמים נתנו לי לנסות במשך חצי שעה את הגיטרה וקניתי. בוודאות אחזור אליהם לקנות דברים נוספים לחדר נגינה שאני מקים

חוויית קנייה יוצאת מן הכלל שרות מהיר ואדיב שכלל תמיכה גם לאחר הרכבת המוצר ממליץ בחום

הגעתי עם הילד לצורך רכישה של גיטרה קלאסית ללימוד נגינה. קיבלו אותנו ועזרו לנו בסבלנות רבה ונתנו לנו מספר דגמים להתנסות ולהתאמת הגודל לגילו של הילד. קנינו ולאחר הקנייה עשינו בדיקת מחירים ונוכחנו לדעת שקיבלנו מחיר מאוד זול

הגעתי למרכז הסאונד על ידי המלצה של חבר שקנה אצלם. קיבלתי שרות מצוין ובנוסף קיבלתי הדרכה לשימוש במוצרים לאחר שבדקנו אותם במקום. קיבלתי גם מתנה...

לאחר שביצעתי סקרי שוק, לצורך רמקולים למסעדה שאני משפץ, הפנו אותי חברים למרכז הסאונד, הגעתי לחנות, והתרשמתי מ 30-40 דגמים של רמקולים שקועים !!! מבחר גדול, המתנתי קצת זמן עד שעזרו לי. אבל קיבלתי שרות מצוין.

שרות מצוין, מכונה עובדת ממש טוב, יחס אישי, מענה לכל הצרכים. המחיר מאוד משתלם, מכונה למקצוענים במחיר הגון. בנוסף רכשנו מקרן עבור הארגון שלנו

רכשנו במרכז הסאונד מסך למקרן. מדובר במסך הקרנה לא שיגרתי, ומצאנו את הסוג הזה רק במרכז הסאונד לאחר בירור מקיף בהרבה מקומות. זו לא הפעם הראשונה שאנו עובדים עם מרכז הסאונד וכל פעם אנו נהנים מהשירות המיוחד שלהם. קיבלנו את המוצר עם שליח עד פתח המשרד.

קניתי מסך מקרן במרכז הסאונד קיבלתי אספקה מיידית במקום קיבלתי הדגמה של מסכי הקרנה וקיבלתי מחיר מצוין מומלץ לרכוש שם

קניתי במרכז הסאונד ציוד תאורה מרשים ומדהים קיבלתי שירות מצוין זריז ומהיר עם הסבר ומחיר מעולה ממליץ לכולם להגיע לחנות

בתור נציג של חברת EV בישראל , איני מבין מדוע אתם מטעים לקוחות על ידי הצגת רמקולי EV במחירים שאינם נכונים, טוענים בטלפון שיש לכם מלאי מיידי של הדגמים וכאשר מגיעים אליכם 'אופס אין אותם במלאי' ואז מבקשים לשנות אותם לרמקולים אחרים . אני בטוח וסבור שגם הרמקולים שלכם טובים , אך אני עוד יותר בטוח וסבור שלא צריך להוליך שולל לקוחות על ידי מחיר לא נכון , מלאי שגוי והבאתם עד לרמת גן כדי לנסות לשכנע אותם לקנות את הרמקולים שאתם מייבאים . קיבלנו המון פניות מלקוחות שאתם מטעים אותם גם באינטרנט וגם טלפונית , כשאתם אומרים שיש במלאי והמחירים נכונים וכשהם מגיעים אין אותם במלאי תוך כדי ציון שהיבואן הרשמי לא מביא את הרמקולים הנ"ל לארץ מסיבות מופרכות כאלו ואחרות. אז למען הגינות מול הלקוחות שלכם יש לומר את האמת , לשנות את המחיר המוטעה ולא להטעות לקוחות ולהביא אותם לרמת גן בפקקים הנוראים כאשר אתם טוענים במלוא הביטחון שיש לכם במלאי.

זהירות נוכלים !!! הזמנתי מקרן של BENQ מדגם הנ"ל לאחר ההזמנה התקשרו והציעו דגם חדש יותר עם אחריות מורחבת סירבתי בנימוס, למחרת התקשרו ואמרו שהדגם הנ"ל הוא דגם ישן ויש אותו רק מתצוגה התעקשתי לקבל את הדגם הנ"ל (לא מתצוגה) ושאלתי מדוע הם ממשיכים לפרסם את המקרן בזאפ לטענתם המקרן הנ"ל הוא מתצוגה וכך גם רשום באתר (חיפשתי שוב באתר ולא מצאתי כל סימן שמראה שהמקרן מתצוגה) לאחר שדיברתי עם עובד מסויים מהחנות התראתי בפניו שזה לא חוקי לפרסם מוצר שלא נמצא במלאי, הוא דיבר אליי בזלזול ואמר שלא מפריע לו כ 10 דקות אח"כ התקשר אליי יהודה שהציג עצמו כבעל הבית והחל לתקוף אותי בטענה שאיימתי על העובד שלו (ה"איום" היה שהפרסום לא חוקי ואם לא אקבל את המוצר אפנה למועצה לצרכנות) אמרתי לו שהייתי אמור לקבל את המוצר מחר (עברו 4 ימים) ואני מצפה לקבל מקרן חדש ולא מתצוגה אך הוא טען כי רשום בבירור באתר כי המקרן מתצוגה יש תיעוד לכל המקרה

הזמנתי בידורית דגם ProXtone SBP-12 השרות היה מהיר ומקצועי .החנות מספר 1 בתחום הבידוריות ממליץ!!!

קניתי מדונה וציוד סאונד ממרכז הסאונד סניף רמת גן. אספקה מיידית. שירות מצוין . מחירים טובים. ציוד זמין במלאי. מומלץ לרכוש שם. יש להם כל

התקשרתי ביום ה' בערב לברר מלאי של גיטרה 1/2אלברטו מונצ'יני לבן שלי . אמרו לי בשירות לקוחות שיש מבחר של גיטרות 1/2 במלאי ושאני יכולה להגיע לחנות .הגעתי לחנותביום שישי בשעה 9 .נאמר לי שאין בכלל גיטרות וכיוונו אותי לדגם אחד יקר וספציפי שבכלל לא ביקשתי . חנות לא אמינה והכל עם שקרים ! התקשרתי בו בזמן שאני בחנות ושאלתי שוב האם אני יכולה להגיע לסניף ברמת גן והאם יש להם את הגיטרה 1/2 של אלברטו מונצ'יני אמרו לי בוודאי שיש.
הלקוחה הנ"ל ביקשה לרכוש גיטרה מדגם מסוים. הוצע ללקוחה הגיטרה שהיא רצתה בצבע מסוים ובגודל שביקשה, אך היא רצתה צבע אחר. הוסבר ללקוחה שהיא יכולה לבצע הזמנה, וישלחו מהמחסן לחנות תוך 24 שעות, או לחלופין הוצע לה בצבע שרצתה אך דגם אחר. מרכז הסאונד מחזיקה במלאי מאות מקטי"ם של גיטרות קלאסיות שונות !!!

שירות מצוין חברה רציניים אי אפשר לצאת מהחנות. על כך הרבה דברים. הייתי קונה הכל !! ממליץ בחום תודה רבה לכם על השירות הנפלא

ערב טוב קניתי יום שלישי מסך למקרן רצבי אלי ורציתי להודות לכם על השירות ועל מוצר איכותי וטוב כמו שהמלצתם לי באמת סחורה טובה נהנתי להשתמש במוצר היום

חנות פצצה, יש הכל ובמחירים טובים, שרות אדיב, בעיקר אלי המוכר של החנות פצצה, אדם מקצועי שמבין מה לתת לך ולא דוחף לך רק בשביל למכור. בקיצור שווה מאוד

תכתוב כך. זו לא הפעם הראשונה שאני קונה ממרכז הסאונד בירושלים, ותמיד שאני מגיע לאחר בירור מחירים אני מקבל כמובן את המחיר הטוב ביותר ובנוסף שירות יוצא דופן עם הסבר מדויק עבור המוצר המבוקש. חנות מקצועית עם מוצרים איכותיים ואמינים. תמיד אחזור ותמיד אמליץ עליכם. תודה. וביקר. לאלי

שירות מצוין, אדיבות וחיוך. ומעל הכל המחיר בהחלט דוגמה לאיך אמורה להרגיש חווית קניה אמיתית. תמשיכו להצליח ותבורכו חיים

חווית קניה מספר מוצרים רב עם אחריות מקיפה שרות אדיב וחיוך. נגישות ועזרה מקצועית תודה רבה.

אני לקוח של מרכז הסאונז כבר מספר שנים בכל מה שקשור מקרנים וסאונד זמינות מחירים ושירות מעולה אחזור לשם בקניות נוספות

קניתי מסך הקרנה, קיבלתי שירות מעולה, הנציג בסביר לי את כל האופציות שיש במסך, עשו לי שירות משלוחים מהיר, המסך הגיע ארוז מצוין והשליח לא הלך עד שלא ראה שהכל תקין ואני מרוצה. בדקתי וגם המחיר היה מצוין.