
שרות ברמה שלא הכרתי -!!! ממש מה רכישה ועד להתקנה וכמובן מחירים שלא ראינו לפני בשום מקום אחר מומלץ בחום 👌

שרות ברמה שלא הכרתי -!!! ממש מה רכישה ועד להתקנה וכמובן מחירים שלא ראינו לפני בשום מקום אחר מומלץ בחום 👌

שירות מעל המצופה מחיר הוגן והובלה של המוצר תוך 3 ימים בלבד!! משווק מורשה של היבואן בהחלט מומלץ

רכשנו מוצרים הכל ברמה השירות מעולה חווית רכישה מטורפת . ממליצה בחום רב לרכוש גם

שירות אישי ונחמד בטלפון, דאגו למוצר שנמצא במלאי עתידי ולאספקה מדוייקת, במחיר טוב. אקנה מפה שוב בעתיד.

מעולה. שירות מקצועי, אנושי, ומענה מהיר. ענו על כל השאלות שלי. המכונת כביסה שהזמנתי תגיע 3 ימים אחרי ההזמנה.

הזמנתי כיריים אינדוקציה, השירות היה נהדר ומשלוח מהיר. למרות שההזמנה הייתה קרובה לפסח המוצר הגיע במהירות.

אם היה אפשר יותר הייתי בוחרת 10! חוויית שירות מדהימה מהשיחה הראשונה, שגיא וגל צוות של מקצוענים גם ברמת המפרטים הטכניים, התאמה לצרכים ולמסגרת תקציב. ליווי אותי לאורך כל התהליך , מענה מהיר, צמוד מקצועי, אין מילים. תודה על הכל, כל הבחירות שלנו התגלו כמוצלחות

שירות מעולה, אמינות, מעכשיו ועד סוף החיים אני קונה רק חשמל לצרכן ממליץ בחום!!!! יש לפי לפנות בכל בעיה

רכשנו מוצרים לפני מספר חודשים, איתן היה מקסים, שירות מצוין, עזר לנו המון.. והמחירים הכי טובים בשוק לאחר השוואה בהמון מקומות..

חנות חשמל לצרכן הינה חנות איכותית קיבלתי שירות מהנציגה גל שהייתה מאוד מקצועית אדיבה ורמת שירות גבוה, נתנה לי מענה זריז ויעיל בכל פנייה ובכל זמן. נתנה תחושת ביטחון מקצועיות ואדיבות לאורך כל הדרך , וגם לאחר הפסקת המוצרים שנתקלתי בבעיות מול מתקינים אחרים המשיכה לתת מענה אדיב ומקצועי. ממליצה בחום מחירים הוגנים שירות ברמה גבוהה

שירות מדהים! הייתי מתוסכל למספר מוכרים דומים עבור מקרר סמסונג ספציפי. כשהתקשרתי לכאן קיבלתי שירות מדהים ותשובות מלאות שנתנו לי ביטחון לרכישה הגדולה הזו. שילמתי קצת יותר כדי לקבל תמורה הרבה יותר טובה. המשלוח היה מוקדם ומקצועי. מומלץ מאוד.

ממליצה בחום גדול ! יחס חם שירות מצויין ברמנ אישית סלבניים מאוד,מחירים הכי טובים!!!! ❤

רכשנו כיריים דרך אתר החברה. משכו אותנו באף יותר משבוע לגבי מועד אספקה. בסוף הודו שהייתה טעות בצד שלהם, הציעו 50 שח הנחה לקנייה הבאה ושהמוצר יגיע תוך יומיים. זה כמובן לא קרה, ואחרי יומיים של שיח חרשים עם חברת המשלוחים ועם החנות שלא תיקשרו ביניהם פשוט ביקשתי לבטל את העסקה וזהו. מתוך 8 פעמים שהבטיחו לחזור אלי - זה קרה פעם אחת.
הלקוחה הזמינה דרך האתר כיריים לעיר שדרות, לאחר הקניה בשיחה הראשונה עם הלקוחה היא ביקשה שעתיים התראה מראש כי היא עובדת ברמת-גן, מבחינת חברת המשלוחים ההתראה היא בין שעה לחצי שעה ואין אפשרות לדייק בהתראה של שעתיים, הצענו ללקוחה שתגיע לסניף שלנו בשעות הפתיחה עם הרכב ונעמיס לה את הכיריים לרכב כדי שלא תצטרך לצאת במיוחד מכיוון שהיא עדיין לא גרה בדירה , ובנוסף הצענו ללקוחה שובר לקניה הבאה, הלקוחה הסכימה מיד ! ביטלנו את המשלוח והמתנו ללקוחה שתגיע לאיסוף, שלא כמו שכתבה הלקוחה נציגנו עמדו איתה בקשר רציף כמה פעמים כדי לקדם את המשלוח, צר לנו שכך בחרה הלקוחה להציג את הדברים וטוב שניתן גם לנו להגיב ולהציג את הדברים כהוייתם. נמשיך לעמוד לשירות לקוחותינו בכל עת לשביעות רצונם המלא ועל כך יעידו אלפי הלקוחות המרוצים שלנו.

שירות מדהים, מלווים אותי מהרגע הראשון בכל דבר ועניין. מחיר הוגן וגם סייעו לי בנוגע להובלה והתקנות. אחלה שירות

סיפקו את המוצר בזמן, היו ממש נחמדים בטלפון וענו על כל שאלה שהייתה בסבלנות רבה. מומלץ בחום (וגם המחיר הכי נמוך שמצאתי)

שירות אדיב ומעולה, רון הסוכן היה מאוד מקצועי ואדיב, הוא נתן לי המון אינפורמציה, מה שהקל על בחירת המזגן. כמו כן,אני רוצה להודות לחן על עזרתה, כשנפלה טעות והיה צורך בזיכוי, קיבלתי מענה מהיר, אדיב ומקצועי. אני רוצה להודות לשניהם על חווית קנייה טובה.

לפני כמה חודשים, רכשתי את כול המוצרים , דרך החשמל לצרכן, חייב לציין לטובה את אחד העובדים שם, בחור בשם איתן, פשוט מדהים, גם סידר לי מחיר מעולה לכלל המוצרים, גם היה ממש שותף איתי עד שהמוצרים הגיעו לפתח ביתי, אפילו לאחר הקניה, בצעתי כמה שינויים בצבע של המוצרים, תוך דקה זה התבצע דרכו, לא זכור לי איש מכירות ברמה כזאת, פשוט שם את הלקוח לפני הכול, תמיד זמין לי בטלפון או whatupp , אין לי מניות בחנות, אבל אותי הוא קנה, אני לא חשוב פעמיים , איפה לקנות להבא.

מספר אחד בתחום אין על השירות ועל המחירים שלהם. רכשתי את כל המוצרים של הבית ואנחנו מאוד מרוצים. זמינים לכל שאלה וישר נותנים מענה . ממליצה בחום !

עשינו קנייה גדולה לבית החדש לא יכולנו לבחור מקום יותר אמין עם שירות יותר טוב מהשירות שניתן לנו בחשמל לצרכן. אור ויוסי מקצועיים ומדוייקים בהכוונתם לפי הצרכים הכל הגיע בזמן ותקין בעיה שזוהתה במיקרוגל כמה חודשים לאחר מכן טופלה בקלות בשיחת טלפון מולם. מחיר, שירות, אמינות - אין להם תחרות. מרגישים שעשינו בחירה נבונה לבית החדש שלנו :)

חוויה מדהימה, התקשרתי לוודא שיש את המכונה במלאי, ולמרות התחייבות של 7 ימי עסקים - תוך פחות מיומיים היא הייתה אצלי. אנשים מאוד חביבים ושירותיים. מומלץ מאוד.

שירות מעולה ואמין המחיר הזול ביותר שמצאתי והשירות היה מקצועי לחלוטין מצטרף לבחקורות הטובות מומל

בחיים שלי לא נתקלתי בשירות לקוחות כזה גרוע. הזמנתי מקרר לפני כחודש. רק לאחר כשבוע החנות יצרה עמי קשר ודרשה לתאם משלוח למשך זמן לא סביר. מאז במשך שלושה שבועות אני בקשר כמעט יומיומי עם החנות, עדיין בלי מקרר ועם נציגי לקוחות שחוזרים על אמירות קבועות ומתוסרטות מראש. כשביקשתי לבטל את העסקה אם אין להם איך לשלוח לי את המקרר בזמנים סבירים, הם אמרו שהם יסדרו את זה עם חברת ההובלה, אבל בפועל הם מרחו את הזמן שבוע נוסף. היום אני עדיין בלי מקרר, בלי החזר כספי ועם הרבה אי שביעות רצון.
שלום לכולם, ב-11/11 ביצע הלקוח הזמנה מאתרינו למקרר משרדי קטן, מאז ועד לפני כשבוע חברת המשלוחים ניסו לתאם איתו אין ספור פעמים אספקה אך הלקוח סירב לקבל את המוצר בטענה שלא מתאים לו לוח הזמנים של חברת המשלוחים (דרש לקבל את המוצר בשעות שהם אפילו לא הגיוניות לטענתם). חברת המשלוחים ואנחנו עשינו את כל המאמצים לספק לו את המוצר ובסופו של דבר חברת המשלוחים הצליחה לתאם לו כמה וכמה פעמים אך תמיד ביטל את המשלוח יום לפני מועד האספקה. לפני כשבוע ראינו שזה לא הולך ואי אפשר להמשיך בדרך הזו הצענו ללקוח לאסוף את המוצר מאחד הסניפים שלנו או לחלופין לבטל את ההזמנה. הלקוח לא רצה לאסוף את המוצר מהסניפים וסירב בתוקף לבטל את ההזמנה. בסופו של יום (יום ב' 5/12) חברת המשלוחים והלקוח שוב לא הצליחו להגיע להבנה לגבי מועד המשלוח ועל כן הלקוח ביקש לבטל את ההזמנה שבוטלה מיידית עם בקשתו. צר לנו כי האצבע נורא קלה על המקלדת וזאת לאחר אין ספור נסיונות לספק ללקוח הרבה לפני תום מועד האספקה. החשמל לצרכן חרטה על דגלה שירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר, אספקות מבין המהירות ביותר שקיימות בענף זה ועל כן יעידו אלפי לקוחותינו. אנו נמשיך לתת את היחס והשירות הטובים ביותר שאפשר. תודה ויום טוב

הגעתי לחשמל לצרכן דרך משפחה שקנו שם. המקום טוב יותר אפילו ממה שאמרו לי. מחירים נוחים, מקצועיות וזמינות של עובדי הסניף ושירות פשוט מעולה! ממליץ בחום 🙌

שירות מעל ומעבר, תודה רבה לרון וינבוים מסניף ראשל''צ , על הכנות , הסיוע והשירות המעולה!!

הביאו לי מקרר תוך יום, עשו מאמץ מעל ומעבר ממליץ בחום לכל אחד יחס חם ועוזר