
היה קל להזמין את הפריטים באתר והמחירים היו בסדר גמור הגיע בזמן ללא עיכובים וארוזים כראוי. אמשיך לרכוש אצלם בעתיד.

היה קל להזמין את הפריטים באתר והמחירים היו בסדר גמור הגיע בזמן ללא עיכובים וארוזים כראוי. אמשיך לרכוש אצלם בעתיד.

אני עובד עם הספק כבר שנתיים , המחירים הם מחירים מהזולים בשוק. איכות המוצרים היא טובה. ההזמנה דרך אתר האינטרנט היא קלה וידידותית. ממליץ בחום לעבוד איתו.

הזמנתי מחסנית דיו תואמת HP. המחיר היה אטרקטיבי. הרכישה באתר פשוטה מאד. המחסנית הגיעה במהירות, על פי המועד המובטח ובדייקנות.

הזמנה יעילה, מחירים טובים. היו אדיבים בטלפון. המשלוח הגיע במהירות רבה. הייתה קצת חוסר סבלנות כשהתייעצתי לגבי רכישת מדפסת, אבל מעבר לזה השירות היה טוב.

קניתי דיו תואם זול ועובד מצויין. בהתחלה הסתבכתי, התקשרתי ומייד הסבירו לי מה לעשות והסתדר. שרות לקוחות מצויין! ממליצה בחום!

בתאריך 18/01/15 הזמנתי 5 יחידות של המוצר באתר עד 7 ימים למשלוח. למחרת התקשרה נציגה עם הצעה לקנות 10 יחידות כי המחיר של המוצר יעלה בעתיד הקרוב. דחיתי את ההצעה. לאחר 10 ימים מאחר ולא קיבלתי את המוצר שלחתי מייל עם בקשה לדעת איפה המוצר. למחרת התקשרה אותה נציגה ולפי טענתה הוסבר לי פעם שעברה שהמוצר לא במלאי והוא מגיע בהזמנה מיוחדת, לטענתי שלא הוסבר לי שום דבר על חוסר מוצר במלאי הסכימה שהזכירה רק הזמנה מיוחדת שהמובן של המושג שאין את המוצר במלאי. הסברתי לה שלא הייתי קונה את המוצר אם הייתי יודע שאין אותו במלאי למרות שהוא מופיע באתר עם משלוח תוך 7 ימים. לאחר שיחה הובטח לי שהמוצר יגיע אליי שבוע הבא, השבוע הבא עבר ועדיין אין לי את המוצר. עדכון מתאריך 15/02/15 אחרי כתיבת חוות דעת כאן באתר התקשרה הנציגה ב11/02/15 עם השאלה "מה קרה?" הופתעתי מהשאלה מאחר ואני חיכיתי לתגובה יותר יעילה כי עדיין לא קיבלתי את המוצר. שאלתי בחזרה אותה שאלה. היא הופתעה שעדיין לא קיבלתי את המוצר ואמרה שתבדוק את הנושא ותחזור אליי. אחרי שחזרה התברר שהמוצר נשלח בזמן והוא בסניף הדואר שלי מתאריך 27/01 והציעה לגשת לסניף למרות שלא קיבלתי הודעה על דבר הדואר שהגיע. במהלך השיחה שאלתי למה לא נתנה לי את המידע בשיחה שהייתה אחרי פניה ראשונה שלי לגבי אי קבלת המוצר שזה 29/01 ולמה אמרה שהמוצר לא היה במלאי והוא מגיע בהזמנה מיוחדת ענתה שהיא לא זוכרת והיא לא אמרה את זה ושהמוצר נשלח בזמן והיא לא יודעת למה לא קיבלתי אותו ועליי היה להתקשר על מנת שהם ידעו שלא קיבלתי אותו. אמרתי שהודעתי כבר על כך ב29/01 אך קיבלתי תשובה אחרת. ב13/02 התקשר בחור בשם דורון בהנחה שהמוצר הוזמן על שם אחר מהשם בכתובת שהוא נשלח. הדברים נשמעו הגיונית כי באמת ביקשתי ברגע הזמנת המוצר לשלוח לכתובת שמופיע שם שם אחר. יחד עם זאת חשוב לציין שבחבילה שאספתי באותו יום לא הייתה רשומה כתובת מלאה והדבר הוסיף לבילבול שנוצר. לשאלה שלי למה מסרה לי מידע בדוי אחרי פניה ראשונה שלי ענה שתהליך שיחרור המוצר אחרי הזמנה מורכב וישנו שיתוף של כמה אנשים.
גולשים יקרים! הלקוח ביקש את ההזמנה על שם אחר מטעמי חיסכון במס ולא ציין זאת בהזמנה, זו הסיבה שלא קיבל הודעה על דבר דואר רשום (הדואר לא ידע שהוא רשום בכלל בכתובת הזאת!). לא ברורה חוות דעתו של הלקוח מכיוון שההזמנה הגיעה לסניף הדואר שביקש תוך 7 ימי עסקים. מידע מסניף הדואר: " מידע על פריט דואר רשום: RR411146550IL דבר הדואר האמור התקבל למשלוח בתאריך 22/01/2015 באמצעות יחידת הדואר אואזיס אשר ברמת גן. דבר הדואר האמור נמסר ליעדו בתאריך 13/02/2015 באמצעות יחידת הדואר בורכוב אשר בפתח תקוה." שורה תחתונה: מחיר הזול בארץ + המלצה על כך שהמחיר הולך לעלות (ניתנה הזדמנות לחסוך כסף ללקוח). אספקה מהירה בדואר רשום. אתם תחליטו אם היינו לא בסדר... בברכה, צוות דיו ישראל

לאחר ההזמנה באינטרנט קיבלתי תגובה מיידית בטלפון: אני הזמנתי בו-זמנית שני ראשי דיו למדפסת משולבת פוטוסמרט 2613, אך הומלץ לי להזמין אחד בלבד, כדי להימנע מהסכנה של התייבשות ראש הדיו השני, שאותו התכוונתי לשמור במלאי במקום להכניסו לשימוש מיידי במדפסת. התרשמתי מאוד מן העצה המקצועית, המביאה בחשבון גם את האינטרס של הלקוח ולא רק אינטרס מסחרי פשוט של המוכר. כמובן, גישה כזו יוצרת התאמה בין האינטרסים של שני הצדדים, מה שמבטיח שאשוב לקנות בחנות הזו, שעליה אני ממליץ בלא סייג הודות למקצועיות וההגינות של הצוות שלה.

המשלוח הגיע מהר כששאלתי בטלפון אם המשלוח מגיע בדואר רשום נאמר לי שלא, שאלתי מה קורה אם הדיו לא מגיע אמרו שנשלח לך חדש. חבל שבקבלה כתוב : משלוח בדואר רגיל - באחריות הלקוח! אם הייתי יודע לא הייתי מזמין מהם!
גולשים יקרים! לא ברורה הבעיה... משלוח הגיע לאחר יומיים - במקום 7 ימים. אם היה נאבד המשלוח בדואר היה מקבל חדש במיידי... לקוח רכש את המוצר במחיר הזול בארץ. איפה טעינו? נשמח לשפר... צוות דיו ישראל

הזמנתי דיו שחור וצבעוני למדפסת. שירות הלקוחות מצוין. עונים מהר ומטפלים ביעילות. המוצר הגיע תוך יומיים. שירות מעולה ויחס אדיב מאוד

קניתי כמה פעמים, ואני חוזר שוב ושוב פעם. הכל בסדר. לאסוף הזמנה לוקח פחות מי דקה. איכות של דיה בסדר, אין תלונות למדפסת שכבר שנתים

ההזמנה היתה קלה ונוחה , התקשרו אליי מהר לוודא את הזמנתי והמוצר הגיע בזמן ומהר , המוצר עובד כראוי. תודה

רכשתי טיונר למדפסת זירוקס שברשותי (מדפסת יחסית ישנה). היה להם במלאי, מוצר חלופי, ולמרות החששות - עובד מצוין!! ממליץ בחום!

נוח מאוד לקנות בדיו ישראל, מחירים זולים , שילוח מהיר. מגיע בזמן .ביצוע ההזמנה בצורה מאוד מדויקת. סה"כ חווית קניות מהנה.

לצערי הגיע באיחור של חודש , נשלח ללא מספר מעקב של דואר רשום למרות שרשום באתר שזה עם דואר רשום ,שרות סביר מינוס לא עשו מאמץ עדכון *** 4/1 התקשרו מהחנות לבקש שאסיר את חוות הדעת השלילית בתמורה למחווה שירותית בנוסח דיסן און קיי כפיצוי לא הסכמתי חשוב שחניות יעמדו במה שרשמו מעבר לזה בתגובה לתגובת החנות שביתת הדואר הסתיימה באמצע אוקטובר וההזמנה שלי בוצעה בסוף נוב' כך שאין זה כלל קשור ??? החנות כמובן לא נתנה תגובה על למה לא שולחים עם דואר רשום למרות שרשום באתר .
שלום רב, לצערנו היה עיכוב בדואר (עקב שביתה בדואר אם אתם זוכרים...). ברגע שהלקוח צלצל והודיע על עיכוב הוסבר כי יש שביתה בדואר ישראל ולכן העיכוב. הלקוח הבין את המצב וקיבל אופציות נוספות כמו שליח עד הבית ואיסוף עצמי. אין ביכולתנו להשפיע על דואר ישראל. נשמח לשרתכם בעתיד, דיו ישראל

ההזמנה של ראשי הדיו נעשתה בקלות. המוצר היגיע למחרת הזמן שנקבע אבל במצב טוב. אם אינני טועה בפעם הקודמת שהזמנתי המחיר היה יותר נמוך

שירות מהיר, קשר טוב, יחס אדיב, המשלוח הגיע בזמן, יצרו קשר טלפוני כדי לוודא ההזמנה. מחיר נוח התרשמות כללית טובה מאד

הזמנתי ראש דיו תואם. למחרת בבוקר התקשרו אלי והציעו לי מבצע על 4 ראשי דיו, שסירבתי לה בנימוס. הדיו הגיע לאחר 5 ימים, מהריותר מה-7 ימי עסקים המובטחים. אבל המשלוח הגיע בדואר רגיל למרות שבהזמנה צויין משלוח חינם בדואר רשום. הפעלתי את המדפסת עם הדיו החדש והיא עובדת ללא בעיות.

המשלוח הגיע במהרה לאחר שהתקשרו על מנת להציע לי מוצרים אחרים וזולים יותר. הדיו הגיע בזמן, תקין ומסודר ביחד עם מבצע לקנייה הבאה. ככה עושים עסקים

פניתי בשאלה דרך האתר וחזרו אלי למחרת. ההזמנה התבצעהה בקלות. השירות טוב והמוצר הגיע מהר. עדיין לא השתמשתי בו ואני לא יכול להבטיח שהכל תקין אבל אין סיבה לחשוב שלא יההי תקין.

שרות לקוחות מצוין המליץ לי לקנות םונר תואם שהוא טוב כמו מקורי ברבע מחיר ניסיתי אותו והתוצאה טובה מאד כמו המקורי

. קנייה דרך האינטרנט ללא בעייה.המוצר הגיע בפחות ימים מ-7 ימי עסקים המובטחים. גם המחיר היה הכי טוב שמצאתי באינטרנט. אני מוכן לקנות שוב בחנות הזאת.

ההזמנה היתה מהירה. התקשרו למחרת וקיבלו פרטי כרטיס אשראי. החבילה הגיע תוך 10 ימים, עם הוראות מדויקות. כשפניתי בשאלה קיבלתי הודעה למייל שהפניה בטיפול, וכעבור זמן קצר חזרו אלי טלפונית להמשך טיפול.

שירות אדיב מהיר ויעיל.קניתי מספר פעמים ולא התאכזבתי. כדאי. המשלוח הגיע בזמן הודיעו לי חצי שעה לפני שהגיעו , והמוצר ענה על הציפיות