
כל המוכרים סבלניים ומסבירי פנים, אך לא כולם מתמצאים (מן הסתם) בכל תחום צילום.. בעוד שמוכר אחד המליץ על מצלמת אחת לצרכים שלי, מוכר אחר שהיה בקיא יותר המליץ על מצלמה אחרת טובה יותר בטווח מחיר דומה. לכן, רצוי לעשות בדיקות בבית לפני הקנייה ולהתייעץ עם מי שהכי מתמחה בתחום הצילום לו אתם מחפשים את הציוד. חלק מהמוצרים לא במלאי והרכישה מתבצעת ללא כל התחייבות או צפי של הגעת המוצרים. לכן, אני מקווה שזמן ההגעה לא יעלה על 3-4 ימי עסקים. כי זה מאבד מאד מחוויית הקניה. המוכרים ייבדקו מולך מלאי בחנות ולא יענו על שאלה שיש להם ספק קטן בתשובה, וייבדקו יחד איתך אונליין את התשובה. סה״כ הדירוג גבוהה כי אחרי הכל אני לא מכיר עוד חנות צילום בארץ עם חוויית קנייה דומה בה ניתן לקנות כמעט כל מוצר שאתה צריך. המחירים הוגנים ולעתים בפער קטן יקרים יותר. למשל סוללה שעולה 350 שח ניתן למצוא בחנות צילום מתחרה ב320 שח. אפשרויות תשלום מגוונות ונוחות. אשראי/מזומן/צ׳קים.. וניתן לקנות ולממש בחנות אחריות עבור נזקים פיזיים למוצרים (מק דיימונד). שזה פלוס ענק! אתה מרגיש שיש אבא ואמא למוצרים שאתה קונה...ובקנייה לא מסתיימת רק ברכישת המוצר עצמו.






















