
פעם מוכרים לך ופעם לא מוכרים לך, פעם מבקשים ת.ז ופעם לא מבקשים. הכל לפי המצב רוח של המוכר. הגעתי לקנות מוצר אחר והנציג בשם לב סירב למכור לי למרות שכבר רכשתי בעבר תחת השם שלי עם צילום ת.ז ואשראי על שמי. הקטלן יתושים חוץ מלעשות רוח לא עושה שום דבר. כנראה אין להם במלאי את המוצר שרציתי וניסה לנפנף אותי.
חשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים מהשירות. ברכישה בסניפי אילת יש אכן צורך בהצגה של תעודה מזהה בהתאם לחוק המע"מ, אנו כמובן מציינים זאת גם באתר. עם קבלת חוות הדעת נציג מטעמנו יצר קשר עם הלקוח לצורך המשך טיפול.























