דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים וציוד היקפי (רחובות)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
שניידר פתרונות מחשוב בע״מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בשניידר ?
4.73
ציון ממוצע
15
חוות דעת בשנה האחרונה
1407
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
3
0
0
6 חודשים אחרונים
11
0
0
שנה אחרונה
14
0
1
כל הזמן
1278
9
120
נמצאו 1407 חוות דעת גולשים על שניידר
תמונת משתמש
שם:
דוד
תאריך:
07/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זהירות, יחס מזלזל וניצול טעות אנוש. הזמנתי באתר מסך Dell ונפלה טעות בהזמנה. באופן מיידי, ולפני שההזמנה הועברה אל חברת השליחויות, הודעתי על הטעות וביקשתי לבטל את ההזמנה. החברה החליטה לגבות ממני דמי ביטול 100 ש"ח על טעות בהזמנה, וזאת למרות שהסכום הגבוה ביותר המותר לכך בחוק היה 89 ש"ח, שהינו הסכום העומד לרשות החנות בשביל לכסות את הוצאות המשלוח וההחזרה - מה שלא רלוונטי כלל במקרה זה בו ההזמנה בוטלה באופן מיידי ולפני אספקה. עצוב שזהו היחס שמקבל לקוח חוזר של החברה.
תגובת החנות:
צר לנו על הרגשת הלקוח.

הלקוח ביצע הזמנה ביום חמישי בתאריך 31.12, ההזמנה חויבה והועברה לטיפול המחסן.
בקשת הלקוח לביטול ההזמנה נשלחה במייל ביום שישי בלילה.
ביטול העסקה בוצע ביום העסקים הבא - יום ראשון.

לצערנו חלה טעות בתום לב בסכום הזיכוי.
הטעות בסכום הזיכוי זוהתה מהצד שלנו עוד בטרם פניית הלקוח ובוצע זיכוי בגין ההפרש בסך 11 ₪.

לסיכום, ההזמנה בוטלה לבקשת הלקוח וחויבה בדמי ביטול בהתאם לחוק הגנת הצרכן.
מוצר:
Dell 27 4K USB-C Monitor - P2721Q
תמונת משתמש
שם:
Sarit
תאריך:
31/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אצלנו בחברה רוכשים מהאתר של שניידר באופן קבוע לפטופים.. השירות מהיר, אמין ומצויין
מומלץ מאוד !!!!
מוצר:
Dell Latitude 5410 i7-10610U 16GB 512GB W10P
תמונת משתמש
שם:
Ben
תאריך:
13/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין שני לשניידר :-)
גם המגוון, גם השירות וגם המחיר.
הספקים העיקריים שלנו לכל תחום המיחשוב - תמיד נענים לכל אתגר
מוצר:
LENOVO X1 CARBON
תמונת משתמש
שם:
orenniko
תאריך:
08/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי היום מקלדת ועכבר של חברת LogiTech MX
קבלתי שירות אדיב וסובלני עם המלצה מצויינת למוצר שנותן פיתרון בדיוק למה שרציתי. ממליץ בחום רב.
מוצר:
LogiTech MX
תמונת משתמש
שם:
Gilad
תאריך:
07/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין של רון והצוות , רכשתי מחשב נייד של לנובו e 14 , קיבלתי
מוצר:
Lenovo e 14
תמונת משתמש
שם:
scadasudo
תאריך:
06/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה הגיעה בזמן שיא
הגיעה באופן מדוייק , לפי מה שהזמנתי
הכל סגור עם מדבקות
התקשרו לוודא
בהחלט ארכוש שוב
מוצר:
IP LEGION 5
תמונת משתמש
שם:
mor
תאריך:
23/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טאבלט, הובטחו שלושה ימי עסקים. בפועל לקח כמעט שבועיים תוך פספוס האירוע שעברו נקנתה המתנה. תקלות חוזרות ונשנות של שירות הלקוחות בלקיחת הכתובת שלי, המוצר נשלח למקום אחר וגם לאחר שנעשתה טעות המשיכו לתת כתובות שגויות (או לא לוודא שחברת השליחויות מכוונת על הכתובת הנכונה).
במהלך ההמתנה עשיתי מספר שיחות עם שירות הלקוחות. זמן המתנה ארוך, הבטיחו לחזור אליי, הבטיחו ש"על זה" ולא היו על זה. בסוף כשסופקה ההזמנה לשליח לא היה את הטלפון הנכון שלי והכתובת שהיתה רשומה על הקופסה הייתה שגויה.
כל בקשותיי להצליח לדבר עם מנהל עלו בתוהו. כל בקשותי לדבר עם חברת השליחויות עלו בתוהו. אנשי צוות החנות הביעו אמפטיה, אבל פה זה מסתיים.
הטיפול בבעיה היה חלש, שלא לומר גרוע.
תגובת החנות:
הלקוחה ביצעה הזמנה בתאריך 13/11 - יום שישי,
ההזמנה טופלה ביום העסקים הבא בתאריך 15/11.

לצערנו אכן הייתה טעות בפרטים אשר הועברו לספק ולחברת המשלוחים, אשר גרמו לעיכוב באספקת המוצר.
מנהלת שירות לקוחות הייתה בקשר רציף עם הלקוחה עד לקבלת המוצר.
לאחר עדכון הפרטים מול חברת המשלוחים, המוצר סופק בתאריך 22/11, איחור של 2 ימי עסקים.
אנו מתנצלים על העיכוב באספקה, אך טעויות יכולות לקרות.

חברת שניידר עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין ויעיל לכלל הלקוחות וכך נמשיך לפעול גם בעתיד.
גם בתקופת הקורונה, עם עומסים חריגים וכוח אדם חסר.
מוצר:
טאבלט
תמונת משתמש
שם:
Tamir
תאריך:
22/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתה תקלה במחשב נייד די יקר, כ- 6,500 ש"ח, לאחר שבוע של שימוש. שלחו אותי לחפש את הקרטון המקורי וסירבו להחליף את המוצר בלעדיו.
תגובת החנות:
הלקוח רכש בתאריך 09/11 מחשב נייד של חברת Dell.
בתאריך 22/11 פנה בטענה שיש בעיה בהתחברות לרשתות אלחוטיות.
לטענת הלקוח פנה גם למוקד השירות של Dell ושם לא הצליחו לפתור את הבעיה, אך לא נמצאה תקלה במחשב.

הוסבר ללקוח שייתכן כי הבעיה היא בהגדרות או בראוטר של הלקוח.
הוצע ללקוח סיוע בשליטה מרחוק או איסוף לצורך בדיקת המחשב במעבדות שניידר.
הוסבר ללקוח שבמידה ואכן קיימת תקלת חומרה במוצר אז יהיה זכאי להחלפה לחדש או החזר כספי.

המחשב נאסף למעבדה אך לא נמצאה תקלה במוצר, המחשב התחבר לרשתות אלחוטיות ללא כל בעיה.
למרות זאת ולפנים משורת הדין, המחשב הוחלף לחדש.
לאחר מספר ימים פנה שוב בטענה כי נתקל בבעיה דומה גם במחשב החדש.
לבקשת הלקוח ההזמנה בוטלה וזוכתה, בכפוף לחוק הגנת הצרכן.

חברת שניידר עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין ויעיל לכלל הלקוחות וכך נמשיך לפעול גם בעתיד.
גם בתקופת הקורונה, עם עומסים חריגים וכוח אדם חסר.
מוצר:
dell latitude
תמונת משתמש
שם:
דוד
תאריך:
16/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי בזאפ אל פסק ובמקיל קיבלתי המלצה מחבר
הזמנתי אצל שניידר את המכשיר
הגיע אלי הביתה כבר למחרת
מוצר:
Eaton 5E 650VA USB
תמונת משתמש
שם:
rebeccaorlans
תאריך:
09/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה מתקנת
אתר ברור ונהיר ידידותי וקל לתפעול, קל למצוא את המוצר המתאים
המידע. מפרט הטכני זמין ומלא
תהליך הקניה פשוט ומהיר תוך שניות ספורות מתקבל משוב על הקניה
הזמנתי מחשב בשבת בלילה וקיבלתי אותו הביתה ביום שני בבוקר, שירות הלקוחות אדיב מקצועי וידידותי למשתמש (עכב העבודה בקפסולות ניתנו 2 כתובות לימים שונים)
בסה"כ החברה מקצועית, יעילה וזריזה וחד משמעית מובילה בשוק ברמת היצע, תפעול אדיבות ושירות
ישר כוח!!!
מוצר:
NB IP Flex 5 14IIL05 I5 8G 1T 10H
תמונת משתמש
שם:
Shai
תאריך:
08/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מצויין!!! תודה רבה!! שרות מצויין, מחשב טוב ומהיר, שרות יפה, אספקה טובה ומחיר פגז, תודה רבה
מוצר:
81X30041IV
תמונת משתמש
שם:
meggane1112
תאריך:
14/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי כמו בתים רבים בתקופה זו, מחשב נייד לשיעורי הזום של ילדי. התקשתי למצוא בזמינות מידית מחשבים איכותיים במחירים סבירים. המליצו לי בחום על שניידר, שלושה ימים אחרי רכישת האונליין, קיבלתי עד הבית עם שליח את המחשב.
רון עזר לי ונתן שירות מקצועי! אני בהחלט אגש ישירות לחנות זו ברכישה הבאה שלי!
מוצר:
Lenovo ThinkPad E15 i5-10210U 8G 256G FD
תמונת משתמש
שם:
עמי סנדר
תאריך:
08/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לקבל המלצה על מחשב נייד, קיבלתי שירות מהיר ואמין. המוצר הגיע בדיוק כפי שסוכם ולשביעות רצוני!
ככה נותנים שירות!
מוצר:
מחשב נייד acer nitro 5
תמונת משתמש
שם:
water.resources
תאריך:
06/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני לציין לטובה את האדיבות והיחס המקצועי שקבלתי ע"י צוות המכירות, ובמיוחד ע"י רון שניידר, שלמרות הסגר והקושי לאתר מחשב חלופי למחשב התקול שרכשתי אצלהם, הם המשיכו את הטיפול המסור והאדיב בתלונתי עד לקבלת מחשב חדש ע"י שליח מיוחד עד למשרדי שבערבה. יישר כוח.
מוצר:
מחשב נייד Thinkpad X1 Carbon
תמונת משתמש
שם:
טל
תאריך:
01/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כמו תמיד, השירות של שניידר מחשבים תמיד מקצועי, ומהיר. מזה מספר שנים אני מזמין מהם מחשבים וציוד היקפי ותמיד המכירה מסתיימת עם טעם של עוד.
שרות מקצועי ממעלה ראשונה.מחירים הוגנים ותמיכה טכנית מהירה ומקצועית.
מומלץ מכל הלב. יישר כח!!!
מוצר:
מסכי מחשב
תמונת משתמש
שם:
gilzamir31
תאריך:
30/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות איכותית, מחירים הוגנים, שירות מצוין
קניתי לפטופ lenovo, קיבלתי אותו תוך יום עסקים אחד

מוצר:
לפטופ lenovo
תמונת משתמש
שם:
yairlahav5
תאריך:
23/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מחשב לנובו יוגה, כולל כבל טעינה נוסף ואופיס, שירות מהיר יעיל וידידותי ביותר. אחרי קבלת המוצר התברר לי שאין לי צורך באופיס וביקשתי זיכוי, תוך ימים נעשה הזיכוי כולל שיחת הסבר עם שירות לקוחות!
שאפו ושימשכו כך.
מוצר:
יוגה C740
תמונת משתמש
שם:
גבריאל
תאריך:
10/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מקצועי, מהיר ואמין. המסך הגיע יום לאחר ההזמנה.
עונים גם בטלפון וגם בוואטסאפ לכל בעיה.
מוצר:
Samsung C34J791WTM
תמונת משתמש
שם:
Yair
תאריך:
09/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך שניידר מחשב לנובו יוגה C740. כעבור שלושה ימים הגיע לי המוצר הלא נכון. אותו דגם בצבע אחר. התקשרתי לדווח ומכאן ואילך היה פשוט לא כיף ולא נעים לעבוד עם שניידר / pc365. מענה איטי ולא זמין. הרבה תירוצים על למה אני לא מקבל את המחשב שהזמנתי, במקום פשוט לקחת אחריות. בסופו של דבר, עבר שבוע שלם בין המשלוח השגוי עד שקיבלתי את המוצר הנכון. (מזל שקיבלתי בהתחלה את הצבע הלא נכון, כי באותו דגם אחד ממקשי המקלדת היה דפוק)
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנה בתאריך 30.08, ההזמנה סופקה בתאריך ב 31.08.
בתאריך 01.09 פנה הלקוח בתלונה שקיבל מוצר שגוי מאותה סדרה אך הצבע שונה ממה שהזמין.

לאחר בדיקה מול חברת UPS התגלה כי הייתה טעות בליקוט המוצר במחסן UPS ולצערנו סופק ללקוח מק"ט שונה.
מנהלת שירות לקוחות התנצלה בפני הלקוח על הטעות ודאגה להיות בקשר צמוד עם הלקוח עד להחלפת המוצר.

המחשב הוחלף ללקוח למוצר הנכון בתאריך 06.09, לאחר 3 ימי עסקים בלבד.
יש לציין כי המוצר הוחלף ללא שום בעיה וזאת למרות שהלקוח השתמש במוצר שקיבל, למרות שידע שקיבל מוצר שגוי.
אנו מבינים את אכזבת הלקוח אך בפועל הוא קיבל מענה מהיר ביותר לתיקון הטעות.

חברת שניידר עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין ויעיל לכלל הלקוחות וכך נמשיך לפעול גם בעתיד.
גם בתקופה משבר הקורונה, עם עומסים חריגים וכוח אדם חסר.
מוצר:
מחשב נייד Lenovo YOGA C740
תמונת משתמש
שם:
RM
תאריך:
23/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחלה חנות. מחשב שני שאני קונה מהם, איכותיים, מבחר מצוין.
הענות טובה לטלפון, משלוח מהיר.
מוצר:
מחשב נייד C740 לנובו.
תמונת משתמש
שם:
joshbergman1111
תאריך:
16/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב שמהרגע הראשון לא עבד כמו שצריך, ולא ניתן מהם שום מענה. שלחו אותי להלחם מול האחריות.
הייתי מצפה שכשקונים מוצר פגום החנות תרצה לתמוך בלקוח המאוכזב.
תגובת החנות:
הלקוח רכש מחשב נייד, לאחר ביצוע ההזמנה פנה מספר פעמים בבקשות ובשאלות בנוגע להזמנה וקיבל מענה מהיר ואדיב.
לאחר מספר ימים פנה שוב בתלונה כי לטענתו המחשב עובד לאט והסוללה מחזיקה לזמן קצר.
הוסבר ללקוח שמחשב חדש בד"כ מבצע בימים הראשונים לא מעט עדכוני תוכנה ולכן יש לבצע בדיקות נוספות.
בהתאם לכך הופנה לנותן האחריות, מעבדות IBM לצורך אבחון.
במקביל היה בקשר שוטף עם מנהלת שירות הלקוחות של החברה לצורך מעקב.

יש לציין כי במידה ואכן הייתה מתגלה בעיית חומרה או בעיה בסוללה הלקוח זכאי להחלפה במסגרת 14 יום.

חברת שניידר עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין ויעיל לכלל הלקוחות וכך נמשיך לפעול גם בעתיד

מוצר:
מחשב נייד LENOVO
תמונת משתמש
שם:
bezalelsba
תאריך:
16/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות טוב מאוד, אספקה מהירה מאוד, קיבלתי את המוצר שלושה ימים אחרי ההזמנה.
ומוצר תואם את ההזמנה.
מוצר:
מחשב נייד DELL
תמונת משתמש
שם:
שלום
תאריך:
30/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה נעימה של רכישה. איש מכירות מקצועי שגם יודע להגיד "לא יודע". שרות מהיר, אספקה למחרת כפי שהובטח.
מוצר:
מחשב דל XPS 15 9500
תמונת משתמש
שם:
Shlomi
תאריך:
28/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בחרתי מחשב נייד מהאתר לפי הצרכים שלי, ביצעתי הזמנה באתר בשעת לילה מאוחר וביקשתי לשלם באשראי בטלפון, למחרת התקשרתי ב 10 בבוקר (הקדמתי את השיחה הנכנסת מהם ברבע שעה), ענה לי בחור בטלפון שנתן לי שירות ענייני מאוד כמו שאני אוהב בלי קשקושים, הבין שאני יודע מה אני רוצה ומה בחרתי. קיבלתי הנחה בזכות ההזמנה באתר והסברתי לנציג שאני צריך את המחשב כמה שיותר דחוף, הוא ענה לי בבטחון ''אני מאמין שמחר הוא יהיה אצלך"... למרות שהמשלוח שביקשתי הינו עד 3 ימי עסקים.
למחרת בבוקר בשעה 08:30 קיבלתי את המחשב הנייד עם שליח עד הבית של חברת UPS, השליח היה מאוד מנומס ושידר יחס רגוע, גם על השירות של UPS נתתי חוות דעת במסרון סקר שקיבלתי מהם.

שניידר שכחו לצרף לי חשבונית עם המחשב, קורה. התקשרתי שוב ונענתי תוך דקה וחצי בערך, לאחר סיום השיחה - עברו כחמש דקות והחשבונית הייתה אצלי במייל.

הכל ענייני ואיכותי !!!
חוויית השירות שלי הייתה ברמה בין הגבוהות שקיבלתי כאן בישראל ברוב התחומים שקיבלתי בהם שירות, גילוי נאות, אני עצמי עבדתי שנים בתחום השירות כך שאני יודע בדיוק מהו מתן שירות ומה לקוח מצפה לקבל ואיזה יחס.

כל הכבוד. ממליץ עליהם מאוד ! מה גם שאת המחשב הספציפי שבחרתי, היה רק אצלהם, נגיש, עם מפרט טכני מלא ומפורט, בשני צבעים לבחירה וכן במחיר מצויין, הוגן וחסר מתחרים.
מוצר:
Lenovo ThinkPad
תמונת משתמש
שם:
מיכל
תאריך:
26/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי משניידר אייפד פרו, יומיים אחרי הקנייה ראיתי שיש תקלה והבטריה טסה, שניידר שלחו אותי לדבר עם אפל, אפל בדקו באמצעות התחברות מרחוק ואמרו לי שאם זה ממשיך לחזור אליהם, זה המשיך וחזרתי אליהם, אפל בדקו שוב דרך התחברות מרחוק וראו שיש תקלה. שלחו אותי למעבדות שלהם ואמרו שזה יקח 14 יום לבדוק ואם המכשיר תקול ישלחו חדש (אבל ראיתם שיש תקלה!). ביקשתי שיזרזו את זה כי זה מכשיר חדש לגמרי וברור שהוא לא תקין. פניתי למספרי המעבדה שנתנו לי ואמרו לי שם שאם הייתי לקוחה של איי דיגיטל יכולתי להגיע פיזית למעבדה ולעשות בדיקה במקום. ביקשתי עזרה משניידר, החנות שקניתי ממנה, הם אמרו שאין להם מה לעשות ואיך לעזור לי וזה דרך האחריות. כנראה שאחריות של איי דיגיטל שווה יותר. ולמה על מכשיר חדש אני צריכה להפעיל את האחריות? לבזבז חצי יום על להגיע מעבדות ושבועיים המתנה לתשובה? מכרתם לי מכשיר לא תקין שמוכח שהוא לא תקין, תטפלו בזה, אל תשלחו אותי לבזבז את הזמן שלי ולהיתקע שבועיים בלי מכשיר חדש, מכשיר שאני תלויה בו לעבודה שלי.
חייבת להוסיף לזכותם שהמכשיר הגיע תוך כמה ימים ושבזמן הקנייה השירות היה מאוד לבבי ונעים. חבל שזה לא אומר כלום על השירות במקרה של תקלות.
הם בהחלט יודעים למכור, אבל כשהמכשיר שהם מוכרים לא תקין (לא משנה שזה לא הם אשמים ולא עשו את זה ביודעין) שולחים אותך לחפש את עצמך מול המעבדות.
תגובת החנות:
הלקוחה רכשה iPad Pro ולאחר מספר ימים פנתה בטענה שקיימת בעיה בסוללה ואכן הופנתה לתמיכה של אפל לצורך אבחון.
אנו מוכירם מוצרי אפל באמצעות המפיצים הרשמיים בישראל, והאחריות למוצרים ניתנת על ידי מעבדות השירות המוסמכות ע"י אפל בלבד.
בהתאם לתעודת האחריות, החלפת מוצר תקול תתאפשר לאחר אבחון במעבדה מוסמכת מטעם אפל בלבד, וכי ההחלפה תתבצע ע"י המעבדה.

כפי שהלקוחה ציינה, כבר קיבלה אישור ראשוני שככל הנראה יש תקלה במוצר ולכן הופנתה למעבדה להמשך טיפול.
ראוי לציין כי קיימת אפשרות להגיע למעבדה או להפקיד את המוצר באחת מנקודות האיסוף הזמינות במספר ערים מרכזיות.
הוסבר ללקוחה שבמקרה הנ"ל אין באפשרותנו לסייע או לזרז את התהליך.

חברת שניידר עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין ויעיל לכלל הלקוחות וכך נמשיך לפעול גם בעתיד.
מוצר:
ipad pro 11”. 2018
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply