
פניתי לשרות לקוחות כדי לברר איך אפשר לאסוף את ההזמנה ע"י מישהו אחר. השרות - דביר - ליווה אותי במהירות ויעילות והדריך אותי בהכנת יפוי כח ודאג להעביר אותו לסניף ולוודא שהם קיבלו אותו. בקיצור, היה קל לרכוש, קל לאסוף ושרות לקוחות מעולה.

פניתי לשרות לקוחות כדי לברר איך אפשר לאסוף את ההזמנה ע"י מישהו אחר. השרות - דביר - ליווה אותי במהירות ויעילות והדריך אותי בהכנת יפוי כח ודאג להעביר אותו לסניף ולוודא שהם קיבלו אותו. בקיצור, היה קל לרכוש, קל לאסוף ושרות לקוחות מעולה.

היה בסדר גמור מאוד straightforward מחיר תחרותי ושירות טוב - הגיע מהר, קיבלתי הודעה - מייל היה עוד יותר טוב :-) אבל בסך הכל מצויין

אין זאת פעם ראשונה שאני נעזרת בשירותי חברת באג הן ברכישותיי והן בייעוץ נאמן שאני ובן זוגי נהנים מהם. רכישתי האחרונה נעשתה, כהרגלי, לאחר מחקר שווקים שערכתי באינטרנט בכלל ובאתר זאפ בפרט. חברת באג עמדה בכל הפרטים שהוצגו באתר ונציגיה דאגו לשרת אותי בצורה מושלמת. חן חן לכם, ידידים. בתיה רוזנטל ו מיקי הרטבי

באתי לקחת הזמנה וכאשר נכנסתי העובד אפילו לא הכיר בי שחיתי שם והתעלם כשעמדתי וחיכיתי. הייתה לי רק הזמנה מראש זה תהליך רק של כמה דקות אבל הייתי צריכה לחכות יום מ10 דקות כדי לקבל משלוח. מאוד לא נעים וזו לא פעם ראשונה
ואלרי שלום הרשי להתנצל על החוויה שאת מתארת, יחד עם זאת מבדיקה שעשינו, ההמתנה בסניף הייתה מספר דקות בודדות בלבד וזאת למרות שהחנות הייתה עם לא מעט לקוחות וביום שישי. התפנו אלייך לאחר מספר דקות לאחר שהגעת לסניף וסיפקו את ההזמנה. תודה והמשך שבוע טוב. בברכה, אייל. צוות שירות הלקוחות, באג מולטיסיסטם.

ההזמנה היתה קצת מסובכת. אבל וידאתי באתר שיש במלאי החנות את הפריטים ובמקום לחכות הגעתי לסניף וקיבלתי אותם בשירות אדיב מהיר וקל.

המוצר מאוד מתאים לipad כמו כן הגיע מהר,אפילו האנשים בסניף סטאר סנטר חיכו לי מעט בכדי שאקח את המוצר. המוצר הגיע תוך שני ימים בזמן הפסח,על זה מגיע שאפו לbug

מבחירת הפריט באתר עד לנגישות והקלות בביצוע הרכישה ומילוי הפרטים. קבלת חשבונית באימייל ומייד לאחר מכן קבלת שיחת טלפון המאשרת ללקוח את הגעת הפריט לסניף,בשיחה מנעימה ועיניינית. קביעת זמן איסוף ותזכורת לגבי אמצעי זיהוי הנדרשים לקבלת הרכישה! בסך הכל אנשי צוות מעולים,מקצועיים ,אדיבים ונכונים לעזור בכל שאלה עד למיצוי ואפילו יותר מכך! בהחלט חוויית קניה בין הטובות והמהירות לטובה שאמליץ למכריי לרכוש דרכם גם באתר וגם בחניות

רכשתי נינטדנדו סוויץ' אספתי את המוצר בחנות ליד הבית. שרות מצויין דניאלה מהסניף בגרנד קניון באר שבע עזרה לי מאוד דניאלה הייתה אדיבה ושרותית להדיוט כמוני

הזמנתי ביום שני קורא ספרים בהזמנת אקספרס ביום שלישי המוצר היה צריך להגיע ולא הגיע ביום רביעי גם לא אגיע. ביום חמישי אחרי איחור של יומיים התקבל לא אחזור לקנות אצלכם שוב
חגית שלום אנו מתנצלים על העיכוב, לצערנו בשל החגים נוצר עומס. יחד עם זאת חשוב לי לומר כי עשינו את המיטב לספק את ההזמנה בהקדם האפשרי. נשמח לראותך בין לקוחותינו בעתיד ולתת לך חווית שירות מתקנת. בברכת חג שמח, אייל.

רכשתי מחשב נייד מסניף הרצליה חווית קניה ושירות מדהימה החל משיחת הטלפון ועד התשלום מעובד בשם ניר

הזמנתי ב16,04 היה כתוב 5 ימים עסקים עדיין לא הגיע הזמנה , לא כתבו לי כלום אין לי מושג מה עם הזמנה לא זמינים בשירות לקוחות
יותם שלום, אנו מתנצלים על העיכוב באספקה שנגרם בעקבות העומס בחג. על כל פנים הנושא טופל מולך עוד באותו יום ושלחנו לך את המסך במשלוח אקספרס. נשמח לתת לך חווית שירות טובה יותר בעתיד. בברכת חג שמח, אייל

לא קיבלתי את ההודעה על כך שההזמנה מוכנה לאיסוף, פשוט חיכיתי שיגמרו ימי העסקים שהובטחו והתקשרתי לחנות, בהתחלה עשו טובה ואז בדקו לי וההזמנה ישבה שם מזמן… האתר מלא במחירים יקרים משמעותית מהשוק, המינימום שציפיתי זה לשירות נורמלי..
אלדור שלום לפי הרישומים שלנו, נשלח אליך סמס אוטומטי לאיסוף ההזמנה כבר בתאריך 13/04. אנו מתנצלים אם התפספס אולם מיד כאשר משנים סטטוס במערכת שהמוצר ממתין לאיסוף, הלקוח מקבל סמס לטלפון שהזין בהזמנה. בברכה, אייל

סניף של קניון מלחה..ממליץ בחום..שירות אדיב ומקצועי..הזמנה התקבלה מהר מאוד..אני אזמין שוב דרכם .......... .

תהליך המכירה היה חלק ונחמד... ואז התחילו הבעיות. הטלפון התקלקל מספר שעות אחרי הרכישה, במקום להחליף את המכשיר או להחזיר את הכסף, הפתרון היחידי שהוצע על ידי החנות שירות הלקוחות הוא לשלוח את המכשיר למעבדה. המכשיר בילה כמעט שבועיים במעבדה. מה הלקוח אמור לעשות בזמן הזה? רמת המחירים בבאג גבוהה ביחס לשוק ורמת השירות לא משהו....
שלום רב המוצר תקין לחלוטין, נבדק בחנות וכן גם במעבדה, הוסבר לך שככל הנראה לחצת על מספר כפתורים במקביל. קיבלת את השירות הטוב ביותר ואף פתרו לך את הנושא בסניף. אישרנו לך לפנים משורת הדין לשלוח את המוצר לבדיקה במעבדה ואם אכן יימצא תקול נזכה אותה. המוצר נמצא תקין לחלוטין. בברכה, אייל צוות שירות לקוחות, באג מולטיסיסטם

הזמנתי מוצר. שעת ההזמנה היתה 12:00. באתר מצוין במפורש שכל מוצר שיוזמו עד 12:00 יזכה למשלוח אקספרס באותו יום. להפתעתי נציגת שירות הלקוחות ספרה לי שהיא ״צריכה לבדוק״... הייתי שצריך להגיע עד סמנכ״ל שירות הלקוחות על מנת להבטיח שאכן באג יעמדו בהתחייבותם. חוויה מדכאת ומזעזעת ֿ בכ״ז הוספתי כוכב אחד כי המוצר אן הגיע בסוף ביום ההזמנה
דורון שלום הזמנתך הייתה בדיוק על התפר וכבר באותו יום חזרנו אליך ועדכנו אותך שתקבל את המוצר באותו יום. הנושא טופל ללא התערבות של מנהל השירות - העבירו את הנושא לבדיקה וחזרו אליך בסיום הבדיקה, מנהל שירות סה"כ עדכן אותך בתשובה שהתקבלה. אנו פועלים ופעלנו גם בפנייתך ככל האפשר כדי לספק את השירות הטוב ביותר ללא קשר לריבוי הפניות שלך בנושא. בברכה, אייל

החל מהשירות בחנות באג בראשון לציון קניון הזהב, דרך הזמן הקצר שהמשלוח הגיע - כל הכבוד!

כמו תמיד שירות טוב, מהיר המוצר איכותי !! כבר הגיע באותו יום , הילד מבסוט מהלוח ציור!

הזמנתי ממשחק מחשב לילד, בשיטת משלוח לתיבה חיצונית, לאחר שזה לא הגיע הרבה מעבר לזמן המובטח פניתי לשירות לקוחות. חייבת להגיד שאנשי שירות הלקוחות אינם נעימים וצורת המענה שלהם חסרת סבלנות ולא נעימה. הצעתי לבוא ולאסוף את המשחק מאחד הסניפים וסורבתי. לקח להם 3 ימים למצוא את החבילה הנעלמת וזאת רק אחרי שכל יום התקשרתי להתלונן. גם פה הצעתי לאסוף מהסניף וסורבתי. בטוב ליבם הציעו בשירות לשלוח לי הביתה את המשחק והסכמתי. ביום שלישי חברת ההפצה יצרה איתי קשר להבאת המשלוח, אך בשיחה נודע כי הכתובת שבאג מסרו להפצה אינה נכונה, שירות הלקוחות טוענים שהבעיה נפלה בחברת ההפצה וחברת ההפצה טוענים שהאחראים הם באג. מאז עברו יומיים נוספים, מתקרבים לאחר צהריים של יום חמישי וחברת המשלוחים עדיין מסרבת להביא לי את המשלוח בטענה שאין שליחים. בשירות הלקוחות מורחים אותי כל יום שמחר זה מגיע, וחברת ההפצה מורחת בלי תשובות, חייבת לציין שבחיים לא נתקלתי בכל כך הרבה זרקנות וחוסר שירותיות, נציגי שירות שמבטיחים לזחור לעדכן ך בפועל לא קרה אפילו פעם אחת. חשבתם אולי פשוט לאשר לי לאסוף את המשחק מהסניף הקרוב, ואחכ תפטרו את הבעיות שלכם עם חברות השליחויות, אך מסתבר שטובת הלקוח, עמידה בזמנים אינם עומדים בסדר העדיפויות של באג. מאוכזבת מאוד, בחיים לא אקנה שם יותר! בחיים לא אקנה שם יותר!!
שלום רב הרשי לי להתנצל על חוויית השירות שתיארת, יחד עם זאת ארצה להוסיף כי המשלוח המתין לאיסוף זמן ממושך ולא נאסף, לאחר מכן הוחזר אלינו. אני מבין שההזמנה סופקה לך כבר ביום חמישי ואף קיבלת קופון הנחה לרכישה חוזרת באתר שלנו. נשמח לעמוד לשירותך בעתיד ולתת לך חווית שירות מתקנת. המשך שבוע טוב. בברכה, אייל צוות שירות הלקוחות, באג מולטיסיסטם.

שירות גרוע. מטרטרים אנשים, לא מקבלים חזרה מוצרים פגומים, ובנוסף מתווכחים במקום לתת שירות. פעם אחר פעם, החוויה בבאג מוכיחה את עצמה כגרועה מכולן, ועדיף לשלם טיפה יותר בחנות אחרת כדי לפחות לקבל שירות.
שלום רב לפי מה שאני רואה התקבלה על ידך בקשה לביטול. אם אתה צריך עזרה במשהו נוסף ניתן לפנות אלינו 6974*

אתר נוח לשימוש ושירות טוב ויעיל ומהיר בחנות בסניף כםר סהא לצורך איסוף הפריט. הכל עבר חלק אין תלונות

רכשתי באתר ולא בחנות. הרכישה הייתה נוחה וקלה. אספתי מהחנות וקבלתי שירות טוב. קבלתי אף על פי ברשתי קבלה מודפסת בנוסף לקבלה הרגילה

הזמנתי 3 מוצרים. הבטיחו עד 4 ימי עסקים. ביום הרביעי הבטיחו שזה יגיע. לא הגיע. אין מענה. ביום החמישי שלחתי הודעה על הבוקר. כל היום מרחו אותי שמחכים לתשובה מחברת ההפצה. זה יום חמישי ופשוט מורחים אותך בלי תשובות ועוד שניה סופש ולא יהיה עם מי לדבר... תשובות הכי מבזות. זריקת אחריות על חברת ההפצה כאילו זה מעניין אותי... בחיים לא אקנה שם יותר!!
נאור שלום הרשה לנו להתנצל על העיכוב באספקת ההזמנה, עודכנת על העיכוב ולצערי חברת השילוח אכן סיפקה לך את ההזמנה במקום ביום חמישי רק בשישי. אנו עושים את המיטב לשיפור באופן מתמיד מול חברות השילוח על מנת לצמצם ככל האפשר הישנות מקרים דומים בעתיד. בברכה, איל, שירות לקוחות באג מולטיסיסטם.

הזמנה פשוטה, מוצר מצויין. אספקה זריזה. שירות לקוחות בחנות באג יעיל ואיכותי. המחיר מצוין. אהבתי

שירות מעולה אנשים זהב. משדרים רוגע. בקשתי להחליף את המגן האחורי החליפו בנרתיק החליפו ללא שום בעיה.

שילמתי על משלוח אקספרס שהמשלוח עולה יותר מהמוצר שהזמנתי הזמנתי בחמישי בצהריים הגיע ביום ראשון בצהריים אקספרס זה פחות. אסוס היה מגיע יותר מהר.
שלום רב ביצעת את ההזמנה ביום חמישי בשעה 15:40 שים לב בבקשה מה אנחנו מציינים בהזמנות אקספרס https://www.bug.co.il/delivery/ באג עד הבית אקספרס - משלוח עד הבית מהיום להיום רק ₪39 או חינם ברכישה מעל₪499 - אספקה בשעות הערב* משלוחי אקספרס זמינים ברוב אזורי הארץ, על מנת לבדוק זמינות מוצר מסויים למשלוח אקספרס יש לבחור בעיר שלכם בסל המוצרים. משלוחים אשר יעשו עד השעה 12:00 בימים א-ה יסופקו באותו היום. משלוחים אשר יעשו אחרי השעה 12:00 ביום חמישי\שישי\שבת וערב חג יסופקו ביום העסקים הבא. בברכה, אייל צוות שירות הלקוחות, באג מולטיסיסטם.