
המשלוח בוצע כראוי. התלונה שלי היא בנוגע לשירות הלקוחות, שמעשית אינו קיים, ולטיב המוצר שרכשתי. ב 10 לאפריל 2008 הזמנתי שני מכשירי אדים קרים Ufesa HF6445. אחד חיברתי זמן קצר לאחר שהגיע. המכשיר עבד פחות מ 24 שעות ואז שווק! שלחתי דוא"ל אבל לא חזרו אלי עד היום. ניסיתי ליצור קשר עם שירות הלקוחות בטלפון אך הם לא עונים לטלפון. רק לפני כשלושה שבועות חיברתי את המכשיר השני. מכשיר זה עבד היטב במשך זמן זה אבל בשבוע שעבר גם הוא שווק! אין למי לפנות! 518 ש"ח לפח!























