
קניתי שעון חכם וקיבלתי שירות מדהים עובד המקום אור עזר לי יחד עם חבריו לעבודה הם דאגו שאני אצא מהחנות עם חיוך. ממליץ בחום שירות נהדר ומוצרים ברמה.

קניתי שעון חכם וקיבלתי שירות מדהים עובד המקום אור עזר לי יחד עם חבריו לעבודה הם דאגו שאני אצא מהחנות עם חיוך. ממליץ בחום שירות נהדר ומוצרים ברמה.

השירות היה מעולה ומסביר פנים. ענו לי על כל השאלות שהיו לי, וקיבלתי מכשיר אחרי שהושמו בו כל ההגנות הנדרשות באופן מקצועי.

אחלה חנות נמצאת במקום נגיש ונחמד שירות אדיב וטוב ממליץ בחום להגיע לשם ולקנות את כל העולה ברוחיכם

דניאל הנציג היה ממש סבלני, אדיב, והסביר את היתורונת והחסרונות של כל תוכנית. תודה רבה

דניאל מכר לי 2 פלאפונים כולל אביזרים הסביר עזר ממש שירות מדהים בטוח שאחזור שוב

השירות היה מצויין ואדיב מאוד קיבלנו המלצות דווקא לא על המכשירים הכי יקרים אלא על מה שבאמת מתאים לנו. הגענו במיוחד לאילת מאריאל וספציפי למוכר הזה

קניתי מגדיל טווח לבית ראיתי מחיר זול באתר התקשרתי לנציג שירות בשם עידו. נתן שירות מצוין אדיב וחברותי מאוד כבר באותו היום הגעתי לאסוף את המוצר מהכשרת הישוב בהחלט רשת זולה עם מחירים נוחים בהחלט אמשיך לקנות מהם בעתיד

קיבלנו שירות מעולה מכל הלב מנתן, אושר, והראל עובדי גו מובייל סניף אילת שהיו אדיבים, סבלניים והשירות מהם היה למופת! יישר כח!!!!!!!

ארגון מופתי, בכניסה יש אדם עם מחשב שבודק מחירים וזמינות מוצרים ורק אז בוחרים אם להמתין בתור לנציג. נכון היה תור לא קצר אך המוכר, אדם בשם שניאור היה כל כך אדיב שההמתנה השתלמה, איש מקסים שירותי מאוד מקצוען נתן לי מידע ושירות מעולה ממליצה בחום

מקום מעולה. שירות מצוין. מחיר מעולה. ממליצה בחום. התקשרנו מהדרך לבדוק והכל היה מוכן שהגענו.

רציתי להודות לנציג תומר בור מסניף סינמה סיטי ראשון לציון בחור נחמד ושירות מושלם ו

הגעתי לחנות go mobile בבורסה בר"ג, ע"מ לרכוש פל' סוללרי.החנות נקיה מסודרת ונעימה.בוריס נתן לי שירות אישי , ידידותי, ומקצועי.חויית קניה מומלצת

חן מהחנות באילת ועידו מהאתר הזמנות היו משהימים, שירותיים והפגנו אכפתיות מעל הממוצע. שירות באמת מכל הלב!

שירות מעולה, מקצועי ואדיב ענו על כל השאלות ועזרו בשמחה בכל מה שהיינו צריכות תודה רבה

רכשתי שני מכשירים. הייתה לי חווית קניה מדהימה. קבלתי שירות אדיב ומקצועי, מענה לכל שאלה. עזרה והכוונה מעל ומעבר לציפיות. ממליץ מאוד על חנות זו.

הגעתי לחנות והיה שם המון אנשים ברגע שהגיע תורנו היה שם בחור בשם שניאור שנתן עזרה והסברים עם הרבה סבלנות והקשבה ונתן מענה מעולה וכמובן שאחזור שוב ברגע שנרצה לבצע רכישה נוספת

לטעמי שירות מקצועי, סבלני, ועונה לבקשת הלקוח, מבלי להתנשא או לעבוד על הלקוחות. ממליץ בחום.

השירות ביה מקצועי,אדיב מאוד. אושר הנציג היה מאוד אדיב,שירותי. חויית קנייה מהנה מאוד. כן ירבו נציגים מסוגו של אושר שכשמו כן הוא -אושר

מכשיר רביעי שאני רוכש בסניף הזה. השירות והמחיר תמיד טובים. אציין לטובה את דניאל על השירותיות והסבלנות.

חנות טובה ומקצועית המוכרים היו בקיאים בעולם הסלולר. וידעו לענות על כל שאלה שהייתה לי

קול גבוה ביחס לגודל תומך בשפה הערבית בצורה מאוד חלקה עם מפטע סעודי ומבצע את הפקודות כנדרש ממליץ בחום

אין כמו גו מובייל. רכשתי טאבלט s8 של סמסונג במחיר הכי זול בארץ עם שירות מדהים. תמיד שמחה לחזור לרכוש ממכם!! תודה מיוחדת לדניאל האדיב והמקסים

אדיב מאוד. מקצועי מאוד. חביב מאוד. דואג מאוד ללוח. כשאחזור שוב לסניף אשמח לקבל שוב שירות מממנו

קיבל את פנינו עם חיוך גדול בחור בשם דניאל בוזנח, נתן שירות סופר מקצועי, הדריך על סוגי טבלטים שונים ועזר לנו לבחרו באייפד אייר שיצא מוצר נפלא .. בנוסף עזר לנו בקנית עט Apple Pencil Gen2 והתאים לנו מגן אחורי ומגן מסך אשר הותקן על ידו בצורה מקצועית, יצאנו מרוצים מהשירות והמחיר, באמת אחלה מקום.

מקצועי אמין ומחירים טובים שירות אדיב עם רצון לתת ללקוח את החוויה שלשמה בא ולדייק את המוצר לצרכי הלקוח