
שירות מעולה. אמין. שירות אדיב. פעם ראשונה ובהחלט לא אחרונה. מחירים מעולים. והכי חשוב. ישירות

שירות מעולה. אמין. שירות אדיב. פעם ראשונה ובהחלט לא אחרונה. מחירים מעולים. והכי חשוב. ישירות

אחלה חנות, מלאה במוצרי חשמל מכל הסוגים, במחירים מעולים. אבל הכי חשוב המוכר עידן היה שירותי ומקסים, עזר בשמחה וחיוך והסביר בסבלנות כל פרט במוצר עד שהבנו הכל וקנינו. חנות מומלצת בחום.

רכשתי טלוויזיה ואחרי כמה דקות ביטלתי כי ראיתי אותה במקום אחר במחיר יותר זול. לא רצו לבטל לי את הרכישה לא חזרו אלי ושחזרו הנציג דיבר בצורה מזעזעת ,בסוף אחרי דין ודברים ארוך גבו ממני 5 אחוז ממחיר הטלווזיה ורצו גם לגבות עוד 200 שח משלוח שאחרי מריבות קשות לא נגבה . שירות גרוע לא להתקרב!

מומלץ בחום. השוויתי מחירים ודגמים בטלפון החכם על המקום, ובעל העסק השווה ואף הוזיל כל מחיר. אספקה מיידית - סיפוק מיידי. שרות נהדר.

נהנהתי מאוד מהיחס והשרות המקצועי ממליץ לקנות אצלהם וגם המחיר שלהם נמצא הכי זול מהסקר שוק שעשיתי על המוצר.

רשת טובה, סחורה איכותית. הצוות בסניף תלפיות מקצוען, תמיד אדיב ומחייך, עוזר בכל דבר ושאלה. ממליצה בחום.

מחיר אטרקטיבי יחסית למקומות אחרים שבדקנו והשווינו . שירות נעים ומהיר של עידן . ממליצים

שרות מקצועי ונעים הטלויזיה הקודמת פתאום מתה למחרת כבר הגיעה טלויזיה חדשה עם מתקין מחיר טוב ושרות מקצועי

חווית קניה מעולה!! שירות טוב ואדיב :) :) :) יחס טוב המליץ על המוצר טוב

שירות מצוין, מוכר אדיב ומקצועי. ממליץ בחום, המחירים בפער טובים לפי כל הבדיקות שעשיתי! מאור.

קצר וקולע. מתלה לטלוויזיה הגעתי שילמתי לקחתי כמובן שהתקשרת לפני והשירות היה מהיר ולעניין. תודה רבה גם על הרכישה של הטלוויזה.

מצויין, שירות טוב ומחיר מעולה הגענו וישר המליץ לנו על tcl חברה באמת טובה, השווה לנו מחיר ולא התווכח.

קיבל אותנו עובד מקצועי עם הרבה ידע וסבלנות. שמח לסייע ולהתאים את הרכישה שאנו מבקשים לפי הצרכים שלנו.

עידן בחור שירותי תמיד מוציא אותי מרוצה מכל מוצר שאני רוכש אצלו ממליץ תמיד בחום

קיבלתי שירות מעולה מאודו שלומי מנהל חנות בבני ברקשירות מעולה ואדיב גם של המנהל מקסים

שירות מעולה ואדיב יחס חם הסברי לי על הבדל המוצרים ומה כדאי פתחנו לבדוק את המוצרים לוודא תקינות הכל היה מצויין

אחלה חנות אחלה שירות מחירים מעולים יחס מעולה חנות מהממת אני מרוצה מאוד אחזור שוב

מצויין שירות אדיב, ומקצועי, שרות מהיר,מבחר ענק של דגמים,מקום טוב,אני ממליץ לכם להיתרך בחנות זו.

השירות היה אדיב ומקצועי הרגשה כמו בבית מחיר מעולה יהיה כיף לחזור שוב ולהיענות מקניה מהנה

קניתי טלויזיה 55 פירלס שפתחתי את הקופסא והדלקתי את המסך היה מלא פיקסלים שרופים על המסך הטלויזיה לא קיבלה מכה ולא קרה לה משהו פשוט פיקסלים שרופים הגעתי לחנות והמוכר אמר לי שיש לטלויזיה שבר אני אומר לו איפה אני לא רואה שריטה או מכה על המסך איך אתה רואה פה שבר הוא אמר שזה שבר ואין מה לעשות הלך הכסף אני בחיים שלי לא יקנה שם כלום שירות הכי גרוע בעולם

אחלה מחירים ואחלה שירות אהבתי איך שהאתר מסודר בצורה ברורה המפרטים והמחירים ממליץ לקנות משם

שלום,הייתי היום בסניף רמת גן , קיבלתי שירות מעולה משלומי, יישר כח נהנתי מחווית הקניה

שירות מעולה !!! יחס נעים ואדיב !!! הכי חשוב שלא לוחצים עליך ונותנים לך את מרחב הזמן ומתאימים לך את המוצר הכי טוב והכי נכון בשבילך . זו הפעם השנייה שאני רוכש מהחנות ובטוח שאמשיך וארכוש בה בעתיד !!! תודה רבה יבגני !!!

גונן, הבחור שטיפל בי בחנות מול קניון איילון, הבין על מה הוא מדבר. רואים שהוא אוהב את מה שהוא עושה. המחיר שלכם לא היה הכי טוב, אבל גונן עשה הרגשה טובה מאוד ועל כן בכל זאת זרמתי עם המחיר היותר גבוהה. ֿהאווירה בחנות טובה, היה עוד בחור צעיר שעזר לי לשים את הטלוויזיה באוטו. מלא ברצון טוב.

עידן איש עם הרבה סבלות ואדיבות כיף לקנות אצלו.ואני אישית ממליץ להרבה אנשים לקנות אצלו.