
אתר גרוע ביותר. חוסר התייחסות ללקוחות עד כדי פניה לערכאות בגלל אספקת מוצרים נחותים ביותר במסווה של צוצר איכות

אתר גרוע ביותר. חוסר התייחסות ללקוחות עד כדי פניה לערכאות בגלל אספקת מוצרים נחותים ביותר במסווה של צוצר איכות

בושה וחרפה. פשוט בושה וחרפה! חווית קנייה מחפירה. אכזבה גדולה. זוהי הפעם האחרונה שאני קונה אצלם.

חווית קניות באתר וואלה שופס מעולה שרות מצויין נענה מהיר מעקב אחר המוצר ברשימת ההזמנות וכמובן מעל לכול מחירים טובים.......

חווית קנייה ושירות מהרעות שחווינו לצערנו הרב!!! בתאריך 29.07.18 הוזמנה ע"י הוריי מכונת כביסה, ב 01.08.18 הגיעה מכונה...אבל פגומה. (תעודת משלוח 140693). ב 05.08 הגיע טכנאי לבדוק את המכונה ודיווח שהיא פגומה. עד היום, 3 שבועות אחרי!!! המכונה עומדת אצל ההורים שלי, ומחכה שמישהו יענה לנו ויגיד מתי המכונה תוחלף בחדשה. ההורים שלי, אנשים לא צעירים בכלל, רק מטורטרים מנציג אחד לשני (נשים בצד לרגע זמן המתנה ממוצעה של 15-20 דק') ומחכים לשיחת מנהל כזה או אחר שרק יגיד פשוט מתי המכונה החדשה והתקינה תסופק!!! כבר נאמר לנו שדיברו עם הספק, ועם הבעלים של הספק. בפועל כלום לא קורה!!! תסכול נוראי שאני לא מאחל לאף אחד.

התנהלות על הפנים של וואלה שופס הזמנתי דרך הטלפון מקרר LG בצבע לבן בנפח של כ- 470 שהובטח להימסר תוך 3 ימי עסקים. מרוב שהתרשמתי מהדיבור הידידותי של שירות הלקוחות לא בדקתי את פרטי ההזמנה שנשלחה אלי למייל - ובדיעבד מצאתי שם פרטי מקרר מסוג אחר לגמרי - הזהרו מהטכניקה הזו. בפועל וואלה שופס סיפקו לי מקרר בנפח 425 ליטר בצבע נירוסטה ולא לבן לפי הסיכום הטלפוני (מה גם שהסמל של LG נראה מודבק ומזוייף על פניו) בנוסף האספקה בוצעה אחרי 5 ימים עסקים (שבוע שלם) והם ידעו מהשיחה הראשונה שאני ללא מקרר בבית - כמו כן הובלה של ברימאג' דרך חברת הובלות שא-לי היתה בגדר סיוט (חברה שלא עונה לטלפון אף פעם במשך ימים) -לסיכום אין יותר כח להתווכח . וואלה שופס רק מדברים יפה. אני אפילו לא ביקשתי החלפה מרוב שאני מרוטת עצבים- רק לא לעבור את השיח איתם שוב. לא אקנה שום מוצר ברימאג' ואף מוצר אחר דרך וואלה שופ שנית . ניצה

מטאטא חשמלי נטען של shark עובד מצויין בקלות לא צריך להתכופף יותר הגיע מהירות, השירות של וואלה שופס מעולה

שירות גרוע ביותר. בוצעה הזמנה לפני כחודש כאשר הובטח 7 ימי עסקים. עד לרגע זה לא יודע מתי ואם בכלל אקבל את המשלוח ואף נציג לא עונה לשום הודעה ששלחתי. לא מומלץ בכלל!!!

רכשתי כספת הזמנה מס' 5434165. 8.8.18 קבלה ב-סופר-פארם ח300 חולון. קיבלתי אמייל קבלת המוצר "גמזו"??? פניתי לשרות לקוחות. כמה פעמים כי זה לא מתאים לי. אין תשובה. אם זה לא חווית קניה לא יודע מהיא?

המיקרוגל הגיע במהירות ועובד מצויין שירות יוצא מן הכלל אשמח לשתף את חברי ומכרי בחוויה החיובית ולעודד אותם לקנות באתר

האתר עשה מבצע אמיתי לחגיגות של כך וכך שנים. גם המחירים היו זולים באמת בהשוואה לכל חנות אחרת, גם הקניה היתה מרוכזת באתר אחד ומהירה וגם החנויות סיפקו את המוצרים המתוארים במדויק ובמהירות.

מזעזע לא להתקרב רכשתי טלפון סלולרי ( אייפון 7 128GB ) מהיום הראשון שהגיע היה תקול , בעיות במצלמה וברמקול. לאחר שליחה לתיקון במעבדה חזר עם תקלות חדשות. להשיג את שירות הלקוחות זה סיוט , (ביום שהצלחתי לתפוס אותם הלכתי למלא לוטו ) גם אחרי שיחה איתם לא עזרו לפתור את הבעיה להתרחק מקניות שם עדיך לשלם כמה שקלים יותר ולא לעבור את העינוי הסיני שלהם

קניתי בושם Valetina וקבלתי אותו כבר למחרת! עד הדלת עם השליח.שירות. מעולה.תודה.אמליץ לחברים לעשות קניו האתר

תמיד נעים ומרוצה מקנייה בוואלה שופס כלקוח ותיק תמיד נהנה מהקנייה והשרות תמשיכו כך. ישר כח

מוצר איכותי. הדפסה טובה וברורה, אנחנו נהנים מאוד מהאלבום. מומלץ! זו פעם שניה שאני מעצבת ומדפיסה בוואלה שופס ונהנית מהתוצאה.i

ההזמנה באתר הייתה קלה ופשוטה. הפריט הגיע בדיוק לאחר 14 ימי עסקים. הייתה בעיה קטנה בנקודת האיסוף לכן התקשרתי לשירות הלקוחות של וואלה שופס וקיבלתי מענה מהיר ולשביעות רצוני והבעיה נפתרה מהר מאוד.

שלום. רכשתי מוואלה שופס דרך זאפ טלויזיה 43 של סמסונג. לאחר מספר ימים הגיע אליי השליח עם טלויזיה שונה.שהתברר מול הספק ביקשתי להחזיר את המוצר ולקבל את ההזמנה שלי השליח מיהר ולא נתן לי זמן לדבר עם וואלה שופס.באותו יום יצרתי עימם קשר זה היה ביום חמישי נאמר לי שרק ביום ראשון יצרו קשר עימי עד השעה 11 בבוקר.כמובן שלא יצרו קשר והתקשרתי בשעה 12 אליהם הבטיחו שוב שהם מנסים לאתר את הספק ויחזרו אליי עד השעה 4 עם תשובה.אני ממתין עד היום לתשובה.כמו כן יש שתי פניות באתר מתאריכים ה26 וה29 ליולי שכמובן לא נענו עד כה.יצרתי קשר עם חברת אמטל מחשבים שהיא הספקית שלהם ובחורה מקסימה בשם שרון פשוט עזרה לע וביחד עם חברת סם ליין קיבלתי את הטלוויזיה נשמע יומיים נאלצתי לפספס שעות עבודה כי טווח השעות נע בין 10 בבוקר ל3 אחר הצהריים. מספר חשבונית לתיעוד הוא.518127111 מיום 31/7/18 מספר לקוח כפי שמופיע בחשבונית הוא 500323.אבקש,את התייחסותכם. בברכה אמיר אדרי
אמיר שלום רב, מערך השירות עבר מספר שינויים שגרמו לעיכובים במענה, מתנצלים על כך. בתאריך 26/07/18 פנית בטענה שבקשו לספק לך דגם שונה מזה שרכשת וסירבת לקבלו. פנייתך הועברה לבירור מול הספק. בתאריך 29/07/18 השיב הספק שהדגם שבקשו לספק לך הנו דגם משודרג מזה שרכשת, וציין שישוחח אתך בעניין. לא חזרנו לעדכן אותך כיוון שהספק ציין שימשיך את הטיפול. מבינים שבסופו של דבר העניין סודר, מובן שכבר שוחחנו עם הספק בעניין והובן איך צריך היה לפעול במקרה זה. בברכת שנה טובה, שירות וואלה! שופס

שירות מהיר וכייפי בלי לחכות בתור בלי כלום פשוט כייף להזמין משם היה מעקב מסודר מאוד שזה הכי חשוב כל הכבוד.

מרוצה מאוד. רכשתי מספר פעמים את המוצר הספציפי הזה ובכלל מהאתר ותמיד השירות היה מעולה ומהיר. אתר אמין ועונים לכל שאלה

ווק מעולה. מתחמם מהר, קל להקפיץ עליו עוף וירקות, האוכל לא נדבק וקל לניקוי. ממליצה מאוד .

חוות קניה פשוטה ויעילה. אפילו מחיר המשלוח (שליח עד הבית) הוגן (מה שלא תמיד נכון באתר הזה - לפעמים על משלוח פשוט בדואר לוקחים מחיר שמעלה את המחיר לרמה לא אטרקטיבית)

קניתי מערכת ישיבה לגינה במחיר הכי זול ואני מאוד מרוצה גם מהמחיר וגם מאיכות המוצר

מוצר טוב. ענה על הציפיות. מחיר אטרקטיבי. משלוח מהיר. יש לי ניסיון טוב עם שירות הלקוחות.

חוויית קניה משתלמת - מהירה - לפעמים יש דילים ממש טובים - שווה להרשם לניוזלטר שלהם ולחכות להפתעות במייל

תיק הגב שהזמנתי איכותי, מכיל, יפה ונוח. מרשים במציאות ממש כמו בתמונה. הגיע ארוז נהדר! נהננו ממנו מאד בטיול בלונדון 😁!!

מומלץ בחום! מעצבת ורוכשת אלבומים לעיתים קרובות. הדפסה מושלמת ומדוייקת לפי העיצוב באתר, שירות מעולה ומשלוח מהיר