
רכשתי כיריים אינדוקציה על השיש של: MIDEA עדיין לא השתמשתי בהם... אבל אציין שהשירות של: CELL-TEC היה רמת שירות שלא נתקלתי בו! הנציגות עדי ואנאל חזרו אליי כמה וכמה פעמיים... לגבי המשלוח. וההזמנה. הכל הובהר לי... שקיפות מלאה!!! היה בעיה קטנה עם החברת משלוחים שגם היא נפתרה! אין לי מילים! רגילה שאני רצה אחרי השירות לקוחות!!!פה הן התקשרו ובדקו מה קורה... ולהפך קיבלתי שירות ברמה גבוהה מאוד!!! לא נתקלתי בדבר כזה!!! בטוחה שאם ארכוש עוד מכשירים זה רק דרכם!!!























