
שרות הכי טוב שהיה לי שירות מקצועי מחיר ממש ממש זול אלופים ממליץ בחום הסברים על כל מוצר ומוצר שירות ממש טוב

שרות הכי טוב שהיה לי שירות מקצועי מחיר ממש ממש זול אלופים ממליץ בחום הסברים על כל מוצר ומוצר שירות ממש טוב

מחיר מאוד הוגן הכי זול שקיבלנו הוגנים ובעיקר שרות מושלם!!!! ממליצה מאוד ללכת ולקנות שם!

קניה מהנה, שירות טוב ומהיר, יעוץ טוב, מחיר הכי טוב בשוק. שמח שקניתי אצלכם, תודה רבה.

התקשרתי לחנות לברר לגבי טלביזיה הוזמנתי להגיע לחנות וקיבלתי שירות אדיב ומקצועי אלי המוכר היה אדיב ומקצועי יצאתי מרוצה.

אלברט היקר אחלה שירות ועמדת בצפיות שלי תמשיך ככה והמון בריאות איש יקר ותעלה ותצליח

אדיבים' נחמדים' לא מאיצים בקונה. מספקים הסברים טובים על המוצר. חווית קנייה מהנה.מומלץ בחום רב

אחלה מוצרים יש לכם אחלה פלאפון קניתי בעולם הקולנוע אחלה טלוויזיות אני מקווה לקנות עוד

שירות מצוין. הקשבה והבנת צרכיו של הלקוח תוך הליכה לקראתו ומציאת הפתרון המתאים בשבילו. אדיבות ושרותיות. תמיד קונה שם

שירות מהיר ואדיב גם בטלפון וגם בחנות. המכירה אדיבה ונותנים הנחות. גמשים במספר תשלומים. נחזור אליהם.

שירות נהדר. הסבר על מפרט המכונה היה מצויין .טיפול מהיר .אספקה לפי בקשת הלקוח.מחיר מצדיק את המוצר.

חוויית קנייה מעולה, יצאנו מאוד מרוצים עם מחירים לא מהעולם הזה! בחנות עזר לנו מאוד ניקולאיי, היה קשוב ובזריזות רבה הביא לנו כל מה שביקשנו. ממליצה מאוד לכל מי שצריך מוצרי חשמל, קודם כל לבדוק בעולם הקולנוע!

פשוט מעולה. שירות אדיב ולבבי. גבריאל עבר איתי על דגמים שונים והסביר בבקיאות על ההבדלים. מרוצה מאוד גם מהגריל עצמו.

מחיר , שירות ואדיבות מהטובים ביותר שיש ממליץ בחום על השירות בסניף באיזור תעשייה סגולה פתח תקווה

עדי מסניף עולם הקולנוע אשדוד הוא נכס יקר מפז לחברתכם.שירות אדיב,נדיב,ומקצועי. חזק ואמץ כל הכבוד !!!

שרות מדהים, חבורה נהדרת, היה כייף גדול לקנות אצלכם, מומלץ מאוד כמקום לבצע בו רכישות של ציוד חשמל מכל סוג, מאוד אמינים ונחמדים

שירות מקצועי, אדיב, ויעיל !! רכשתי 2 טלויזיות סמסונג במחיר אטרקטיבי!! אחלה חווית קניה בסניף פתח תקווה

שירות מעולה ישר לעניין ממליץ בחום מוצר מעולה איכותי מבית טוב פשוט מדהים לכל מי שירצה איכות חיים פשוט לקנות רעד

מחיר מעולה הכי זול ושרות מעולה ממליץ בגדול לקנות רק שם אחרי בדיקה באזור תודה.

בן סוכן המכירות היה מקצועי , ידידותי ואמין . בסך הכל יצאתי מרוצה מאוד מחווית הקניה

השירות נעים, אדיב וסבלני. המוכר ענה לשאלותיי, סקר את המכשירים והשווה ביניהם, וסייע לנו להגיע להחלטה.

חווית קנייה נעימה ביותר.. באתי לרכוש טלוויזיה חכמה וארנולד ידע לכוון אותי בדיוק למוצר המתאים במחיר השווה ביותר.

נתנו שירות אדיב מקצועי ומהיר מחיר טוב ליבואן רישמי מודה לכם אמליץ לחברים על הרשת

לא הייתי לצערי ממליץ לאף אחד להתקרב למקום שירות על הפנים אגב פעם ראשונה בחיים שלי שאני כותב חוות דעת כזאת

שרות אדיב. יחס נעים וטיפול מהיר. המוכר בעל ידע ויכולת הסברה. המחיר סביר והתשלומים נוחים

הגעתי לחנות בחיפה.מקום חניה מסודר חיכה לי.נכנסתי ובקשתי מהמוכר ,גבי,לקנות רמקול JBL flip5.שילמתי 300₪.קבלתי שרות מעולה!!!! נדמה לי שביום ששי בפרסומת בעתון מקומי מכשיר זה הופיע בעלות של 255₪..