שירות לקוחות ממש מגעיל! נציגי שירות שרק מנסים להתנער מהלקוח ולא מעוניינים לחשוב מעבר ולהגדיל ראש! הוזמן במבצע של בלאק פריידי כאשר כתוב עד 7 ימי עסקים, לאחר מכן טענו בטלפון שכתוב באתר שיתכנו עיכובים (מה שלא נכון עד לרגע זה) טענו שגם בחשבונית כתוב את זה (גם לא נכון) ופשוט ניסו להתנער ממה שהם מציינים באתרים שלהם!
עברתי דירה, נשארתי ללא גז ועל כך אצטרך לשלם עכשיו על קניות חיצוניות הרבה יותר! פשוט בושה, לא ניסו אפילו לבוא לקראתי, לא ניסו להבין את הקושי, רק חשבו שזה בסדר לחזור על המשפט " קנית במבצע בלאק פריידי " 50 פעם.
מתכננת לפתוח על כך תביעה בבית דין לתביעות קטנות על כך שהפרו במפורש את התנאים שלהם.
ישר ביטלתי את ההזמנה, קניתי במקום אחר בפחות מ200 שקל עם שירות הרבה אבל הרבה יותר יעיל ומהיר.