
יחס אישי וחם שירות אדיב מקצועי מסביר מראה אכפתי חוויה של קניה שירות מקצועי ויחס חם

יחס אישי וחם שירות אדיב מקצועי מסביר מראה אכפתי חוויה של קניה שירות מקצועי ויחס חם

שירות אדיב, מצוות מנוסה. עזרו עם המלצות לפי התקציב והצורך, וענו על כל השאלות כולל עזרה להעמיס את הטלוויזיה ברכב

הבן אדם הכי אנושי ומדהים שיש! מעבר לשירות המושלם שלו .. חווית קנייה מעבר למצופה .. ממליצה בחום

בתאריך 17/11/20 ביצעתי רכישה של טלויזיה LG מעולם הקולנוע כ"ס. כבר בהגעה לחנות קיבל אותי מנהל החנות בן-אל בצורה נעימה, עזר לי לבחור טלויזיה שמתאימה לצרכיי. לאחר התלבטות בין כמה דגמים בחרנו 55UN7340. על הטלויזיות של LG אין צורך להאריך במילים, האיכות שלהן מדברת בעד עצמה. קיבלתי מחיר מצויין לטלויזיה (לא מתצוגה), בפער ניכר ממחיר השוק שהוצג לי באינטרנט אל מול המתחרים. מתחילת הרכישה ועד תום ההתקנה שלה. אני באופן אישי אחזור לקנות שם בעתיד, וגם המשפחה שלי, ואמליץ על החנות גם למכריי. בתקופה כזו לקבל שירות מצויין זה לא מה בכך.

מאכזב מאד. אני לקוח חוזר . רכשנו אתמול בעולם הקולנוע סניף נתניה , לצערי המוכר לא עזר עם המכשיר אפילו לא החלפת סים . כשאמרתי לו שראיתי בזאפ שזה ב300 שח זול יותר אמר שזה לא יכול להיות ובטח שלא המכשיר הזה . לצערי זה בדיוק המכשיר הזה ורוב האתרים מוכרים אותו ב 900 שח כשאנו קנינו לבסוף ב 1100 שח מתיימרים להיות זולים ושירותיים ...

הגעתי לעידן מנהל סניף קריית שמונה אחרי שהתקלקלה לי הטלוויזיה ( אחרי 9 שנים!!), שמחתי לגלות שאחרי כל השנים האלה , עידן נשאר מקצועי אדיב הגון בעל שירות ואמינות ברמה הכי גבוהה שנתקלתי בה. תודה על היחס ועל ההסברים המפורטים והתאמה הכי נכונה לצרכים שלי . פשוט חווית קנייה .

יחס מעולה ללקוח. נכונות לבוא לקראת הלקוח הן במחיר והן בהתאמת המוצר. שירות אישי מעולה שניתן ע"י מנהל הסניף עמוס תמם. אני ואשתי קונים תדיר בסניף עולם הקולנוע בסניף סגולה בן ציון גליס 40 בפתח תקווה. ראובן.

רכשתי TV לסלון מעולם הקולנוע . אלי המנהל ישר הגיע ונתן שרות מקצועי . שאל אותי כמה שאלות וישר ידע מה אני צריך . שרות מקצועי וענייני . מחיר מנצח

שירות מצוין! מחירים מעולים! המוכרים אדיבים ומייעצים בשמחה, עזרו לנו לבחור טלוויזיה שתתאים עבורנו מומלץ

שירות מעולה,יחס אישי חם ומפרגן,הסברים מפורטים. מתן שירות אלירן ממש היה אדיב וסבלני נתן הסברים והמלצות ואף הציע עזרה בכל דבר שיש.

סניף עפולה , 2 בחורים אדיבים ומאוד שירותים עם יחס אישי לכל לקוח , הרגשה ביתית בלי פולישטיקים , העסקה עבור 3 מסכי טלויזיה תוצרת סמסונג 2 יחידות של 50 אינצ' ואחת של 65 אינצ' בוצעה מול בחור בשם ברק בחור חרוץ הסביר הכל בצורה פשוטה ויפה , אם ארצה לקנות שוב מוצר בטח אגיע לשם. בני .

הגעתי לחנות ישר נתנו לי שרות. השרות היה ממש טוב ומאוד עזרו לי ממליץ מאוד!

הפירוסם שלהם מטעה הם רושמים מחיר על פלא פון שתומך באנגלית בכלל ואז שאת מגיעה צריך להוסיף כסף

תמיד נחמד להכנס לחנות בתלפיות , ירושלים . היחס נעים , המוכרים נותנים שירות עינייני ומקצועי. והמחירים טובים.

דחפו לי טלוויזה חכמה 55 אינת של פירלס , כאשר אין שום דבר חכם בטלוויזיה והיא לא תומכת באפליקציות של : כאן, קודי, איזיטיב ושאר האפליקציית הישראליית ואנמ שואל מה חא היה ברור בטלוויזיה חכמה עם גרסת אנדרואיד שתוכל להוריד אפליקציית ידועות ישראליות. משהו שהיה לי עד עכשיו בטלוויזה הרבה יותר פשוטה. מרגיש מרומה בטח אחרי ששאלתי את זה כמה פעמיפ.

הגעתי אל עולם הקולנוע יגאל אלון ת"א לקנות טלוויזיה ויצאתי עם מוצר איכותי. תודה לצוות על העזרה!

מוכרים לענין בלי שכנועים ממליצים בצורה הגיונית בלי לדחוף מוצרים מדהים וחוויה מדהימה תודה רבה רבה

ישר אמינות ונאמנות שרות טוב אני קונה אצלו שנים רבות ותמיד חוזר אליו אחרי בדיקה

שירות מעולה התייחסות ללקוח מצוינת היה הרבה סבלנות לכל השאלות מענה מהיר ומקצועי בקיצור נהדר

באתי לרכוש שואב אבק רובוטי ,האמת זו לא פעם ראשונה שאני קונה דרכם כבר רכשתי בעבר מקרר ,כורסת עיסוי ועוד מוצרים . השירות והמחיר שלהם מצויין,ממליץ בחום.

שירות מעולה יחס טוב ואדיב. אמינות שירות. ממש תענוג מחירים טובים. רק לקנות אצלם ולהנות

שירות מעולה נציג שירות עידן תמסוט מקצועי מאוד חייכן ומשרה הנאה בקניה מציע מגוון אפשרויות רחב ישר כוח

היי רכשתי שואב דייסון,בסניף בילו.המוכר עדי יהושע מנהל החנות.נתן יחס ושירות אדיב ,עם הרבה סבלנות ומענה לכל שאלה .תודה אחזור שוב...

שירות מצוין ומקצועי! בן מנהל הסניף עזר מאוד מבחינה מקצועית וגם במחיר מצוין. ממליץ בחום

צוות מקצועי,חנות נעימה להתרשמות. לאחר סיבוב ובדיקה מקיפה, אליכם הגענו בדקות האחרונות לפני סגירה,הגענו ולקחנו את הטלויזיה. אלה הקניות שאני אוהבת!! תודה לצוות גבריאל והאדם הנוסף,סליחה לא זוכרת את שמו חווית -קניה,הסבר,הדרכה יצאנו מבסוטים.