
משלוח מהיר מקום קבלת המשלוח נוח . מחיר זול יחסית למחיר המוצר בחנויות ואתרים אחרים

משלוח מהיר מקום קבלת המשלוח נוח . מחיר זול יחסית למחיר המוצר בחנויות ואתרים אחרים

חווית קניה נעימה, הכל זרם, היגיע מהר מאד, המוצר תואם בדיוק למה שתואר ועובד תקין. הכל בסדר

מרוצה מאוד! קנייה מהירה ויעילה, משלוח מהיר לנקודת משלוח קרובה לביתי. המוצר עצמו היה במחיר הוגן, מוצר יפה וכבר היה בשימוש המיועד לו.

אני רוכש את רוב המוצרים שלי מוואלה שופס מעל 15 שנה . כל מה שרכשתי היה מוצלח .. המוצרים הגיעו מהר. ללא תקלות משלוחים ובמוצר עצמו. כמו במוצר האחרון . אני יכול לאשר שהאתר אמין מאד. המוצרים הנמכרים ברמה גבוהה ואני ממליץ לאחרים לעשות כמוני.

המקום היחיד שאני קונה ממנו באינטרנט זה וואלה שופס....הכי אמינים והשירות מצויין ועונה על הציפיות.

קבלת המוצר במינימום זמן , בצורה נאותה ומכובדת. הנכדים מאוד שמחו במוצר שהגיע אליהם לפני הזמן המצויין בהזמנה ולכן הוספתי הזמנה נוספת לנכזה השניה תודה רבה

שולחן מקסים, איכות מעולה, וההרכבה היתה פשוטה וקלילה, משלוח הגיע מהר וללא תקלות... ממליצה בחום!!

שואב אמין חזק עובד כל יום מנקה באופן יסודי מאוד מרוצה ממליץ בחום הגיע מהר מיום ההזמנה

רכשתי את המקפיא דרך וואלה שופס. יש לציין שעשו לי הפתעה במחיר ושילמתי 1,000 ש"ח פחות ממה שצוין. ובנוסף המוצר הגיע עם שליח בזמן ועם התראת S.M.S. לנייד. אמשיך לרכוש עוד.

הזמנתי מנורות led לקמפינג קרוב לראש השנה שהגיעו לפני המועד המובטח ואפילו הספקתי להשתמש בהן בחג. להפתעתי הוסיפו במתנה מוט סלפי בלוטוס למרות שההזמנה היתה בסכום קטן. שאפו.

רכשתי ביום חמישי ב12 בלילה את המוצר הזה (גריל גז 4 מבערים כירת צד 52000 BTU גריל מורכב !) כבר בשישי בבוקר התקשרו לתאם הספקה ובראשון היה אצלי. נפלא ממש.

איכות לוחות השנה מעולה, ההזמנה/העריכה נוחה לתפעול ומגוונת, ניתן להעלות המון תמונות, המשלוח מהיר.זו השנה החמישית שאני מזמינה ולעולם לא התאכזבתי.

אתר ידידותי ביותר, מזמינה מספר שנים את היומן ולהרבה אנשים. עיצוב קל ומהיר, המשלוח מגיע במהירות, היומן מאוד יפה ונוח לשימוש והתמונות מגיעות באיכות גבוהה מאוד! ממליצה בחום על כל היומנים, לוחות השנה והאלבומים של וואלה שופס.

אני קונה רק בוואלה תמיד מחפש שם ומוצא בדיוק מה שחיפשתי במחיר אטרקטיבי שלא דורש סקר שוק.

שירות אמין ומהיר של חוות דעת על מה שרכשתי וקיבלתי את המוצר איך שהזמנתי בצורה טובה מאוד

ממליץ בחום רב על רכישה ב וואלה שופס חווית השירות אשר חוויתי היתה טובה והשירות הטלפוני היה מעולה

קבלתי שרות שמזמן לא ראיתי בארץ. מהר, מדויק ולפני זמן שאמרו לי. מאוד מרוצה!!! הלווי יהי כך בכל מקום!!!

שירות מקצועי מאוד תוך מתן כל האפשרויות הרלוונטיות (יבואן רישמי / לא רישמי) וגם שירות המשלוחים דרך סניפי הסופר פארם היה מעולה! ממליץ בחום!

המחיר הכי זול שהיה, הקנייה באתר פשוטה וקלה, עמידה בזמני המשלוח - מצויין אחזור בשמחה לרכוש שם שוב.

רכשתי באתר קומקום חשמלי ותוך יומיים-שלושה קבלתי הודעה לקבל אותו במתקן אוטומטי בתחנת דלק סמוך למקום מגורי. התהליך היה מהיר ונקי

אחלה שירות ואחלה מוצר! ממליצה ממש בחום, הגיע תוך שבוע וקצת ויצא ממש ממש יפה

קנייה בטוחה. גם אם את מתחרטת את פשוט נכנכסת לכרטיס לקוח שלך ומבטלת עיסקה בלי להתקשר ובלי להמתין לנציג שירות.בכל רגע נתון את יודעת מה קורה עם ההזמנה,פשוט תענוג לקנות בוואלהשופס

שירות לקוחות גרוע ואי התאמה בין הספק - לא לקנות מוצרים חשמליים דרכם! רכשתי טלוויזיה עם אחריות ל-3 שנים, ובפועל האחריות היא לשנה אחת בלבד! רכשתי טלוויזיית Samsung מוואלה שופס. באתר כתוב אחריות ל-3 שנים.לאחר שנה וחצי הטלוויזיה התקלקלה - פניתי אל נותן השירות כדי שיתקן את הטלוויזיה. נותן השירות טען שהאחרית היא לשנה בלבד. התקשרתי לוואלה לברר מדוע נותן האחרית טוען כך אם בפירוט ההזמנה שלי בוואלה כתוב 3 שנים. הנציגים השונים שהתקשרתי אליהם מוואלה אמרו לי שהנושא "בטיפול". לאחר מספר ימים המנהל מוואלה שופס אמר לי שהוא ישלח לי את תעודת האחריות שאוכל להראות להם אחר הצהריים. התעודה לא נשלחה ולא טרחו לעדכן אותי בשום דבר. במשך מעל לשבוע שלם, יום יום, הנציגים אומרים לי שתהיה תשובה מחר ושישלחו לי את תעודת האחריות, ואני כל יום מצפה שהנושא יטופל - אך עדיין אין שום דבר חדש ונותן השירות (אלקטרוניקס פרו) טוען שהאחריות היא לשנה בלבד. לאחר עשרות שיחות עם המוקד, נכון לשעה זו - אני חסר אונים, עדיין בלי טלוויזיה, בלי תעודת אחריות, בלי תשובה או עזרה מוואלה ושירות הלקוחות הלקוי שלהם. עדיף לשלם קצת יותר ולקבל שירות לקוחות מקצועי ומהיר, מומלץ מאוד להתרחק מוואלה שופס, זה פשוט בדיחה כמות הזמן שלוקח לנציגים לענות ולטפל בפניות.

ממשק קל ונוח לתפעול, ההזמנה והדפסה מהירה, משלוח מהיר והגיע ממש מהר. נהנים מאיכות המוצרים כבר למעלה מ-10 שנים.

חווית שירות מתחת לכל ביקורת. קבלת מוצר תקול. שירות לקוחות לא מתפקד - שעות פעילות מצומצמות וזמני המתנה ארוכים (קרוב לשעה). מענה אנושי אדיש, חסר נכונות לסייע וללא לקיחת אחריות. הפנייה לנותן האחריות והתנערות כאשר האחרון אינו נותן שירות כמובטח. הבטחה לחזרת מנהל שאינה מקויימת פעם אחר פעם. אחרי האירוע גיליתי כמה תלונות מופיעות לגביהם באתרים השונים. חבל שלא ראיתי קודם.