
הייתי מאוד מרוצה מכל העיסקה, השירות טוב, הגיע בזמן עם שליח הביתה תמורת כסף קטן, המדפסת מצויינת ואני ממליץ עליה לכל מי שמחפש מדפסת ביתית מקצועית במחיר יפה.

הייתי מאוד מרוצה מכל העיסקה, השירות טוב, הגיע בזמן עם שליח הביתה תמורת כסף קטן, המדפסת מצויינת ואני ממליץ עליה לכל מי שמחפש מדפסת ביתית מקצועית במחיר יפה.

קניה דרך אתר זאפ. תשלום טלפוני ישר מול החנות פרידיו בנוחות וקלות. שרות אדיב. המגרסה הגיעה ע"י שליח (חינם) יומיים לאחר ההזמנה. מומלץ ביותר

הזמנתי מהמקום בגלל המחיר הטוב ביחד עם חוות דעת מעולות. אחרי שהזמנתי באתר, התקשר אלי נציג החנות והציע לי לקנות גם דיו עבור המדפסת ולקבל אחריות מורחבת ומשלוח תוך שלושה ימים. אחרי שקיבלתי מחיר טוב גם לזה הסכמתי והמדפסות כבר הגיעה אלי ב-9:15 בבוקר למחרת.

המוצר הגיע במהירות מפתיעה. רישום האחריות נעשה דרך אתר האינטרנט בקלות ובנוחות. קלות, נוחות הקניה והמשלוח המהיר והאיכותי מהוות דוגמה לאיך קונים דרך האינטרנט.

רק מילים טובות על החנות, המחירים ושירות הלקוחות. הכל עינייני, מתקתק ומהיר. קניתי אצלם כבר כמה פעמים מדפסות וסטים של דיו למדפסת ואני מאד ממליץ לקנות אצלם.

ההזמנה היתה קלה, המוצר הגיע מהר, בפחות זמן ממה שהחברה התחייבה. נשלחה הודעה על קבלת ההזמנה וגם התראה על המשלוח הצפוי. זו לא הפעם הראשונה שאני קונה בחנות זו ועד עכשיו הים ששומרים על רמה גבוהה ועמידה בסטנדרט שירות גבוה.

שרות לקוחות מקצועי ואדיב. המוצר שהזמנתי הגיע יום לאחר ההזמנה. מעולה !. חנות מומלצץ בחום.

כיון שרציתי לשאול שאלה, השתמשתי בצ'ט הרובוטי, ומישהי התקשרה אלי בחזרה די מהר, ולקחה את ההזמנה דרך הטלפון (אבל באמת אני מעדיפה תקבל אישור במייל). היא אמרה שהמדפסת תצא אלי באותו יום ויגיע תוך 3 ימי עסקים. זה הגיע אפילו יותר מהר עם צ'יטה. יש לי שתי הערות, אחד לגבי המשלוח: במזל הייתי קרוב לבית כשהשליח התקשר אלי שהוא נמצא מחוץ לשער. הם היו צריכים להתקשר בבוקר ולתאם איתי. הערה שנייה - כשנכנסתי לזפ כדי לכתוב חוות דעת זו, ראיתי שהעלו את המחיר של המדפסת. יש סיכוי שלא הייתי בוחרת בהם, כי אני בודקת גם מחיר וגם חוות דעת. קודם, בחרתי בחנות אחרת שהמחיר היה יותר טוב אם חוות דעת טובות, גם כן, אבל יצא לי שהדירוג הטוב שקיבלו (מרק 5 אנשים) לא היה הניסיון שלי, כי לא חזרו אלי, למרות שהבטיחו, וזה קרה יותר מפעם אחת, עד שהתייאשתי וקניתי מפרי דיו. אז אני מאד מרוצה, אבל לא כדאי להעלות את המחיר רק בגלל שרואים שיש חנויות אחרות עם מחיר יותר גבוה. המדפסת הזאת עולה באמזון בארה"ב כ-90 דולר, ואני שילמתי 500 שקל. מובן שאי אפשר להזמין מדפסת מאמזון (110V) אבל הפרש כל כך גדול! אז זה נותן הרגשה רעה לראות שמעלים מחירם כי "אפשר" אם "כולם מבקשים מחיר יותר גבוה".. בכלל, חיסרון אחד בזפ הוא שכל החנויות יכולות לבדוק כמה האחרים מבקשים במקום לחשב רווח סביר.

שרות לבבי טלפוני על ידי אורי גמליאל. ההזנה הגיעה תוך זמן קצר לשביעות רצוני המלאה וצורפה לה מתנה... חבילת נייר. תודה !!!!

מצאתי באתר דיו למדפסת HP מדגם ישן שהיה קשה למצוא בחנויות, קיבלתי את ההזמנה בזמן !

שרות לקוחות מצויין החל מהמענה הטלפוני והאדיבות ועד אספקת המוצר .מהירות המשלוח ומחיר מהזולים בשוק.מומלץ בחום.

הגיע תוך 24 שעות מרגע ההזמנה, במחיר הכי טוב שהיה בזאפ, כולל תשלומים בפריסה טובה, פשוט מדהימים אחזור אליהם תמיד..

המשלוח הגיע באותו היום של התשלום. חוויה מעולה בקניה חוזרת בחנות. עם זאת, הטיפל והאבטחה של מספר האשראי נראים לי לוקים בחסר, ולכן בחרתי למסור אותו בטלפון ולא דרך האתר.

קניה חלקה. סיפקו את המסך תוך יום. המסך עובד כפי שציפיתי. מומלץ מאוד. אשמח לקנות שם שוב

שירות מצויין, משלוח מהיר וכמובן מוצר כמו שהובטח. אשמח לקנות שוב בחנות זו וכמובן ממליץ לכל מי שמתעניין.

המוצר הגיע עוד באותו יום שביצעתי את ההזמנה, ליתר דיוק - תוך 3 שעות! שירות מעולה, מומלץ בחום

ביצעתי הזמנה של ראשי דיו דרך האתר של פרידיו. לקח למוצרים לא פחות מ-22 ימים (!!) להגיע לכתובתי ברמת הגולן. המוצרים הגיעו במעטפה דקה ולא מרופדת כאשר חלק גדול ממנה קרוע. נדהמתי לגלות שראשי הדיו שקיבלתי - אינם בתוקף מזה כמה חודשים! אחד מראשי הדיו הגיע "שפוך" בתוך האריזה הסגורה שלו.. ראוי לציין כי הנציג במוקד השירות ענה במהירות והציע לי להחזיר את המוצרים כדי שאקבל פיצוי כספי. שלחתי את המוצרים לפני כמה ימים ואני ממתין לפיצוי בשלב זה..
שלום לגולשים! אנו שמחים לקבל חוות דעת שליליות כי מהם לומדים על השירות שלנו. הלקוח ביקש ראשי דיו למדפסת ישנה בת 11 שנים. טרם ההזמנה - הוסבר לו כי יש בעיה לספק מוצרים אלו (עקב היותם ישנים) ולעיתים מגיעים מוצרים פגי תוקף ישירות מהיבואן - אין כל כך מה לעשות כי היבואן הוא היחידי שיש לו את המוצרים האלו (מדובר בראשי דיו מקוריים) - ולכן ייתכן גם עיכוב בזמן האספקה. הלקוח מודע לבעיה וביקש להזמין בכל זאת (מדובר במדפסת ביתית גם שלא היה לחוץ לו זמן האספקה) - יש לציין כי גם קיבל הנחה משמעותית כיוון שהם פגי תוקף... לצערנו אחד המוצרים הגיע "שפוך" בתוך האריזה - כאן היה לנו מקום לבדוק את המוצרים שאנו קיבלנו על מנת למנוע את האי נעימות הזו - למדנו לעתיד! כאשר הלקוח קיבל את המוצרים ודיבר איתנו קיבל החזר כספי ישירות לכרטיס האשראי דרך הטלפון. לצערנו ניסינו ל"עזור" ללקוח למצוא מחסניות מלפני 11 שנים בידיעה שזה יהיה קשה וכשלנו. נלמד לפעם הבאה. בברכה, פרידיו בע"מ

הזמנתי את המוצר ומהר מאד, בצורה די מפתיעה זה הגיע אלינו למשרד. אז תודה רבה.

הכל היה קל, מהיר, שירות מעולה. המכשיר הגיע תוך יומיים ואני מאוד מרוצה ממנו. מאוד מומלץ.

הופתעתי לטובה מהשירות המהיר, הנוח והיעיל של החנות. ללא צורך בטלפונים מיותרים, שלחו לי הודעות על עדכון סטטוס ההזמנה, תוך יומיים המוצר הגיע אליי הביתה עם שליח. שווה לקנות אצלם, כל הכבוד המשיכו כך!! בטוח אקנה שוב אצלם ברגע שאזדקק.

ההזמנה היתה קלה לביצוע, חזר אליי נציג שעזר מאוד המוצר הגיע ותאם את ההזמנה. בקיצור מצוין

הכל טוב חוץ מהעובדה שפרסמתם באינטרנט מוצר שאין לכם וכשהתקשרתי מכרתם לי אחד אחר ועוד חבילת זהב. כמו כן בחבילת הזהב שמכרתם לי כלולה אחריות ולא נאמר לי מראש שזאת אחריות שלא כוללת חלפים - רק כשקיבלתי את המדפסת והניירת גיליתי את זה. בקיצור - אמינות לא משהו. מקווה שאם יהיה צורך באחריות תהיו יותר בסדר.

חזרו אחרי כמה שעות של השארת פרטים השירות היה מצויין ומהירות המשלוח במיוחד.כבר למחרת המוצר היה אצלי. מרוצה מאוד מהקנייה.

שירות לקוחות שמגיב במהירות, אספקה הגיעה מהר ממה שסוכם במעמד הרכישה. חבר'ה רציניים ובקיצור מומלץ מאוד!

שירות הלקוחות היה טוב, בכל פעם ששלחתי אליהם מייל קיבלתי תשובה בתוך שעות בודדות, המוצר הגיע בזמן.